Tak jsem se tady na foru docetl, ze by ta svicka mela mit 0.4 ohmu. Ja je meril merakem s nejmensim rozsahem 200 ohmu a zobrazilo mi to "1" tzn. ze nekonecne velky odpor nebo moc velky rozsah, je to tak?
Ahoj vsem, chtel bych se zeptat, zda je mozno zmerit spravnou funkci zhavicich svicek pomoci voltmetru. Pri mereni (- u svicky, + na baterce) mi u dvou svicek ukazuje 12.56V (napeti baterky) u zbylich dvou 1.2V a 0.6 V. Je to vzdy ob jednu. Je to tak v pohode, nebo ty dve jsou v haji? Dik za odpoved
tusim, ze to je napsane i ve velkem TP na druhe strane v kolonce "zaznam o schvaleni technicke zpusobilosti vozidla" je to ten datum za razitkem Skoda auto
Ahoj vsem, mam octu 1.9 TDi, 66 kW, r.v. 2002, najeto 60 tis. Je po cipu na 83 kW, vse funguje bez problemu. Jen takova malickost, zhorsilo se startovani, kdyz je motor studenej, jde celkem dobre, ale kdyz je zahratej, je slyset, jak starter chvilku toci, rozhodne to neni jako pred cipem. Mate nekdo podobnou zkusenost?