Přejít na obsah

deppo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení deppo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Nehovorím že Room je prvé auto v galaxii s fóliami na zadnom leme, videl som to na viacerých autách, aj na Porsche 911 ( ktoré má tiež zadný rozchod kolies širší ) , len usudzujem že asi sú asi potrebné, keď na tom neušetrili.
  2. Ja som na Room dostal zadné zásterky už z výroby a predné som dokúpil asi za mesiac, keď som videl ako sa to zas.... z bokov auta. Nie sú ani veľmi drahé ( asi 450,- Sk ), ale že by boli nejaké účinné . Room je jedno z mála áut ktoré má zadný rozchod väčší ako predný, preto tá špina a kamienky dávajú zabrať laku na bokoch a zadných lemoch. Všimli si to asi aj soudruzi z MB, preto lepia za zadné dvere na lemy priehľadnú fóliu. Inak teraz pri prezúvaní po zime som si všimol, že tie plastové kryty kolies ( puklice ) sú obité od spredu odletujúcich kamienkov na tých priečnych ramenách z jednej strany. Preto by som vám zásterky odporučil, dúfam že aspoň trochu pomôžu .
  3. Pridám aj ja svoju ročnú skúsenosť. Rádio Dance + 8 repro ( sú to 4 kompá ). Je to moje prvé fabrické rádio. K jeho objednávke ma viedlo viacero faktorov: nemusím nosiť so sebou stále predný panel, sedí do interiéru, komunikuje s maxidotom a z účtovného hľadiska sa dá odpísať aj DPH - je zahrnuté vo vstupnej cene auta. Neočakával som od neho zázraky a ani som sa nedočkal. Najviac ma znechutil príjem a zvuk FM tunera, navyše niekedy pri akcii nejakeho spotrebiča ( typicky EPC pri radení ) v aute dochadza ku maličkému výpadku signálu, pripisujem to neodfiltrovanému napájaniu - zemniace slučky. Zvuk CD je neutrálny, aspoň neunavuje, preto si ho trochu oživujem korekčne asi ako Igor ( +3,+2,+2 ), záleží na CD, to je asi najlepšia časť toho rádia. Zvuk MP3 - myslel som že bude rádio viac zrovnávať rozdiely medzi skladbami, výberovky sa nedajú vydržať dlho s pokojnými nervami equalizér je stále v akcii. Dosť záleží aj na kvalite MP3, treba si ich robiť naraz a s vyšším bitrate. Celkovo je rádio na úrovni trojtisícového kúska s aftermarketu, príjmom tunera ešte niekde ďalej v číne. Predtým som fičal na pioneeroch (alpinisti prepáčia, mali lepší drive) a toto radijko pred tragickým koncom zachraňuje len jeho kamarát maxidot, ktorý by trpel atrofiou textu a krásy. O repro nabudúce.
  4. Sledujem že máš asi prístup k informáciám (ELSA či ETKA alebo ako sa to volá), tak skús preveriť aj verziu o veľkosti predných kotúčov ak sa to dá ( VIN na N1 1.2 môžem poskytnúť ) , či je to len v nosnosti.
  5. Nehádam sa. Keď som ja bral Room ( 2/07 Style 1.2 ) tak podľa cenníka bola položka " príprava na N1 " pre základnú verziu Roomster 1.2 a 1.4 drahšia, vysvetlenie predajcu - vraj pre " 15" disky s krytmi Hermes " - to bude tá nosnosť. Každopádne keď sme riešili zimné komplety na 14" ani neprišla reč. Pri prezúvaní som tie predné kotúče pozeral ( majú aj kontrolu opotrebenia aj keď som ju neobjednával ) a miesto medzi kotúčom a diskom nie je ani 1 cm ( vzadu sú bubny ), tak neviem kam by som tie 14" namontoval. Nemám možnosť teraz nejako zmerať priemer toho kotúča, zase až na jeseň
  6. No, myslím že to záleží aj od motoriácie a výbavy (u Roomstera), preto sú (aspoň boli) rozdielne doplatky za N1. Mám podozrenie že pre 1.2 a 1.4 sú v príprave zahrnuté väčšie brzdy (nejdu použiť 14" disky) a 15" pneu s nosnosťou LI min 85.
×
×
  • Vytvořit nový...