-
Zástěrky na FII
Nehovorím že Room je prvé auto v galaxii s fóliami na zadnom leme, videl som to na viacerých autách, aj na Porsche 911 ( ktoré má tiež zadný rozchod kolies širší ) , len usudzujem že asi sú asi potrebné, keď na tom neušetrili.
-
Zástěrky na FII
Ja som na Room dostal zadné zásterky už z výroby a predné som dokúpil asi za mesiac, keď som videl ako sa to zas.... z bokov auta. Nie sú ani veľmi drahé ( asi 450,- Sk ), ale že by boli nejaké účinné . Room je jedno z mála áut ktoré má zadný rozchod väčší ako predný, preto tá špina a kamienky dávajú zabrať laku na bokoch a zadných lemoch. Všimli si to asi aj soudruzi z MB, preto lepia za zadné dvere na lemy priehľadnú fóliu. Inak teraz pri prezúvaní po zime som si všimol, že tie plastové kryty kolies ( puklice ) sú obité od spredu odletujúcich kamienkov na tých priečnych ramenách z jednej strany. Preto by som vám zásterky odporučil, dúfam že aspoň trochu pomôžu .
-
Jak jste spokojeni s origo rádiem
Pridám aj ja svoju ročnú skúsenosť. Rádio Dance + 8 repro ( sú to 4 kompá ). Je to moje prvé fabrické rádio. K jeho objednávke ma viedlo viacero faktorov: nemusím nosiť so sebou stále predný panel, sedí do interiéru, komunikuje s maxidotom a z účtovného hľadiska sa dá odpísať aj DPH - je zahrnuté vo vstupnej cene auta. Neočakával som od neho zázraky a ani som sa nedočkal. Najviac ma znechutil príjem a zvuk FM tunera, navyše niekedy pri akcii nejakeho spotrebiča ( typicky EPC pri radení ) v aute dochadza ku maličkému výpadku signálu, pripisujem to neodfiltrovanému napájaniu - zemniace slučky. Zvuk CD je neutrálny, aspoň neunavuje, preto si ho trochu oživujem korekčne asi ako Igor ( +3,+2,+2 ), záleží na CD, to je asi najlepšia časť toho rádia. Zvuk MP3 - myslel som že bude rádio viac zrovnávať rozdiely medzi skladbami, výberovky sa nedajú vydržať dlho s pokojnými nervami equalizér je stále v akcii. Dosť záleží aj na kvalite MP3, treba si ich robiť naraz a s vyšším bitrate. Celkovo je rádio na úrovni trojtisícového kúska s aftermarketu, príjmom tunera ešte niekde ďalej v číne. Predtým som fičal na pioneeroch (alpinisti prepáčia, mali lepší drive) a toto radijko pred tragickým koncom zachraňuje len jeho kamarát maxidot, ktorý by trpel atrofiou textu a krásy. O repro nabudúce.
-
přepážka na odpočet DPH
Sledujem že máš asi prístup k informáciám (ELSA či ETKA alebo ako sa to volá), tak skús preveriť aj verziu o veľkosti predných kotúčov ak sa to dá ( VIN na N1 1.2 môžem poskytnúť ) , či je to len v nosnosti.
-
přepážka na odpočet DPH
Nehádam sa. Keď som ja bral Room ( 2/07 Style 1.2 ) tak podľa cenníka bola položka " príprava na N1 " pre základnú verziu Roomster 1.2 a 1.4 drahšia, vysvetlenie predajcu - vraj pre " 15" disky s krytmi Hermes " - to bude tá nosnosť. Každopádne keď sme riešili zimné komplety na 14" ani neprišla reč. Pri prezúvaní som tie predné kotúče pozeral ( majú aj kontrolu opotrebenia aj keď som ju neobjednával ) a miesto medzi kotúčom a diskom nie je ani 1 cm ( vzadu sú bubny ), tak neviem kam by som tie 14" namontoval. Nemám možnosť teraz nejako zmerať priemer toho kotúča, zase až na jeseň
-
přepážka na odpočet DPH
No, myslím že to záleží aj od motoriácie a výbavy (u Roomstera), preto sú (aspoň boli) rozdielne doplatky za N1. Mám podozrenie že pre 1.2 a 1.4 sú v príprave zahrnuté väčšie brzdy (nejdu použiť 14" disky) a 15" pneu s nosnosťou LI min 85.
deppo
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva