Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Exteriér

Dotazy a zkušenosti s exteriérem

 

Sponzor sekce: Autolepky.cz

Podkategorie

  1. Zadní část Roomster

    Vše týkajíci se Roomsteru od B sloupku dozadu

    527
    příspěvků
  2. Zadní část Fabia II

    Vše týkajíci se Fabie II od B sloupku dozadu

    813
    příspěvků

    170 topics v tomto fóru

      • 18 odpovědí
      • 9 077 zobrazení
      • 20 odpovědí
      • 1 380 zobrazení
      • 34 odpovědí
      • 4 906 zobrazení
    1. světla renovace H7

      • 5 odpovědí
      • 2 068 zobrazení
      • 69 odpovědí
      • 26 745 zobrazení
      • 18 odpovědí
      • 2 313 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 691 zobrazení
      • 9 odpovědí
      • 2 537 zobrazení
      • 98 odpovědí
      • 13 730 zobrazení
      • 112 odpovědí
      • 29 623 zobrazení
    2. Hagusy montáž demontáž

      • 55 odpovědí
      • 20 003 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 521 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 777 zobrazení
      • 29 odpovědí
      • 8 267 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 1 020 zobrazení
      • 8 odpovědí
      • 2 635 zobrazení
    3. VIN pod sklom Fabia II

      • 3 odpovědi
      • 894 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 4 160 zobrazení
    4. Stěrače

      • 231 odpovědí
      • 45 240 zobrazení
    5. Oprava laku

      • 86 odpovědí
      • 28 981 zobrazení
      • 17 odpovědí
      • 2 605 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 2 518 zobrazení
    6. kód barvy

      • 28 odpovědí
      • 10 698 zobrazení
      • 113 odpovědí
      • 32 647 zobrazení
    7. zpětná zrcátka

      • 18 odpovědí
      • 7 945 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Tož to je super, tady na západě se mi na to každej vykašle. Než najdou kde to utíká tak tam zahučím za dalších 80... Ale díky za info rayx.
      • Zdravím všechny, Tak jsem se konečně dočkal. Auto bylo vyrobeno 16.6.18, v pondělí dorazilo do autosalonu a v pátek si pro něho jedu. Už aby to bylo ...
      • Hm, BZB s neregulovaným čerpadlem, to není dobrý ... To co máš jsou hodnoty na volnoběh pro CDAA s regulovaným čerpadlem a ne BZB s neregulovaným ... Je to tak na rozsvícení kontrolky tlaku oleje, pokud tam máš správný čidlo.   Pro motor s kódem BZB tlak oleje
        • Při otáčkách 2000 1/min by měl být přetlak oleje 0,27 … 0,45 MPa (2,7 … 4,5 baru).
        • Při vyšších otáčkách nesmí tlak oleje přesáhnout 0,7 MPa (7 barů).   Pro motor s kódem BZB
        • Při přetlaku oleje 0,12…0,16 MPa (1,2…1,6 baru) se musí zkoušečka rozsvítit, jinak spínač tlaku oleje vyměnit. (protože by svítila kontrolka mazání ...)   Základ je zjistit, kde tlak utíká. Pokud byly v hlavě upravovány sedla vačkových hřídelí, může to být tam. Ale těch míst je spousty, nejlepší jsou vyvažovací hřídele ...   Jen pro info takový hrubý graf, BZB je ta modrá linka     Jo, dieseling u benzínu je bezva ... Sice CDA ale to je uplně jedno        
      • Ještě se vrátím k otázce, kolik je možné do CNG oktávky G-TEC natankovat a jak je možné dostat do nádrží i 17kg. Otázka mne zaujala, tak jsem oslovil s dotazem skutečného odborníka. Máte pravdu, pokud si myslíte, že to kapacitu nádrží v kg ovlivňuje teplota okolí a tlak čerpaného plynu. Nelze ale říci, že v mrazu natankujete nejvíc, protože další významné vlivy jsou teplota plynu v zásobníku, rychlost proudění plynu, počet sekcí zásobníků ve stanici. Takže rovnice o nejméně pěti veličinách. Teoreticky, při teplotě plynu 15 st.C. by tlak v samotné nádrži auta neměl přesáhnout 200bar. Což různí výrobci CNG čerpaček zajišťují technicky různě. Plus nějaká tolerovaná chyba měřidel, takže odchylka může být i 3kg. ... takže teoreticky jsme tedy na rozmezí 13,5 - 16,5 kg, nebo možná 14-17 kg, a pořád je vše v pořádku  ....  
    ×