Bender382 Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 pedál mi přijde že jde víc ztuha než je normální u jiných OII, při prvním zabrždění jde hůř tak o 30%??? cca. Po serii zabrždění ztuhne úplně, jako bez posilovače. Taky mám pocit že když se oteplí tak je to horší. Při vypnutém motoru šlápnu na pedál a nepropadá se, drží. Potřeboval bych poradit kde hledat, na kterou hadičku kouknout...(kdyby byla fotka tak by to bylo supr, rady typu koukni mezi podtlak. čerpadlo a posilovač mi moc nepomůžou . Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasacz Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Ahoj, objevilo se mi to same. Vyresil jsi to nejak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bender382 Vloženo 5. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Poslední dobou sem to nepozoroval v takové míře, možná to nějak souvisí i s teplotou...uvidím co to bude dělat teď když se oteplilo, ale zatím jsem to nijak neřešil... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andrews Vloženo 24. Únor 2011 Sdílet Vloženo 24. Únor 2011 Tak mám to samé. Pedál je našlapaný po popojetí pedáz změkne, ale vydrží jedno našlapnutí. A řešení: Prasklá podtlaková hadička od posilovače. Dle mechanika autoatu to už řešil u tak pěti Octávek zřejmě pod dimenzovaný díl. . Jinak mám taky BXE z 2006 ... Cena origo dílu 600kč.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasacz Vloženo 18. Březen 2011 Sdílet Vloženo 18. Březen 2011 Andrews: Delalo ti to i za jizdy? Myslim jestli ti pri nastartovanym motoru tvrdnul pedal? Tohle mi to nedela, nebo to aspon nepozoruju. S vypntym motorem mi ten podtlak ale za par hodin utece Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobo Vloženo 5. leden 2017 Sdílet Vloženo 5. leden 2017 Ahoj kolego, narazil jsem nyní na svém autě na podobný (možnástejný problém). Když na pedál dupnu prudce tak se mi zdá jako kdyby od něj byl slyšet unikající vzduch. Pokud pedál prošlápnu několikrát rychle za sebou tak začne zabírat hned ze začátku jak má, ale pokud ho nechám chvíli v klidu tak se opět vracím k původnímu stavu kdy první polovina chodu pedálu nic nedělá. Problém sice nenastal po delší odstávce, ale výrazně se zvětšil po výměně zadních brzdíčů, které se už nedaly rozhýbat. Mám ale pocit , že už i před výměnou po dvojím rychlém sešlápnutí byl záběr výš. Odvzušněno to je dokonale (třikrát po sobě). Můžeš podat zprávu, jak to s Tvým autem dopadlo a co bylo příčinou takového chování? Děkuji PS. to auto na obrázku brzdí na rozdíl od současného skvěle. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vasacz Vloženo 13. leden 2017 Sdílet Vloženo 13. leden 2017 Zdravim, u mne je to porad nevyresene. Resp. kdyz parkuju na rovine tak je to jedno kdyz je trochu sklon tak zatahnu rucku. Behem jizdy jsem nikdy zadnej problem nevidel, pedal zabira hned od zacatku. Ted jsem musel nechat pretesnit pisty vzadu (zarezle a nevracely se), ale nemam pocit, ze by to melo na cokoliv vliv. Priznam se, ze uz jsem na to rezignoval, rikam si, ze je to dalsi "vlastnost" koncernovych aut... :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vevodap Vloženo 6. Červen 2017 Sdílet Vloženo 6. Červen 2017 Zdravím, hřálo mi zadní kolo, zjištěn špatný brzdič, blbla ručka, nezabírala skoro ani na konci, provedena výměna brzdiče PZ kola a seřízena ručka, poté zjištěno: ručka OK, ale za jízdy sešlápnu brzdový pedál a brzdím, záběr je však pomalý a prošlápnu pedál skoro na podlahu než to brzdí fest...... když si rychle zašlapu na pedál po sobě, jako přerušované brzdění, tak je to jako zavzdušněné, zvuk jak vzduchová pumpa, záběr úplně nahoře, ale skoro nebrzdí. Kontrola zavzdušnění na zadním měněném a vše ok.......... prý možnost problému s těsněním brzdového válce, prý může dojít k "převlečení - posunutí - poškození" těsnění během odvzdušňování (neobvykle dlouhý chod válce). Mechanik vidí problém v tomto, ale nevylučuje, že si to zase sedne.. Před výměnou PZ brzdiče byly brzdy ostré jak žiletka (kromě ručky). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.