Přejít na obsah

vevodap

Uživatel
  • Počet příspěvků

    79
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení vevodap

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. díky, je to určitě varianta JAK, jen jsem si říkal, že když zapnu, tak můžu i vypnout
  2. Zdravím, zeptám se možná blbě, ale je po zapnutí infotainmentu a rádia, když nadále nechci poslouchat rádio, ale mít jen třeba na obrazovce jízdní vlastnosti vozidla, to samotné rádio vypnout (ne jen ztlumit)? S O3 (2018) jezdí manželka, já si radši užívám stařičkou O2 k mé neskonalé spokojenosti 😁.
  3. Omlouvám se že tak pozdě, po sundání patice zadního světla a důkladné prohlídce zjištěno, že byl vyhořelý jeden knontakt (zčernalý), pokus o vyčistění neúspěšný. Vyřešeno výměnou patice světel (komplet plastový bazmek) v hodnotě cca 420,- Kč. Díky jirmene
  4. Zdravím, hřálo mi zadní kolo, zjištěn špatný brzdič, blbla ručka, nezabírala skoro ani na konci, provedena výměna brzdiče PZ kola a seřízena ručka, poté zjištěno: ručka OK, ale za jízdy sešlápnu brzdový pedál a brzdím, záběr je však pomalý a prošlápnu pedál skoro na podlahu než to brzdí fest...... když si rychle zašlapu na pedál po sobě, jako přerušované brzdění, tak je to jako zavzdušněné, zvuk jak vzduchová pumpa, záběr úplně nahoře, ale skoro nebrzdí. Kontrola zavzdušnění na zadním měněném a vše ok.......... prý možnost problému s těsněním brzdového válce, prý může dojít k "převlečení - posunutí - poškození" těsnění během odvzdušňování (neobvykle dlouhý chod válce). Mechanik vidí problém v tomto, ale nevylučuje, že si to zase sedne.. Před výměnou PZ brzdiče byly brzdy ostré jak žiletka (kromě ručky).
  5. Dík za nápady a odpovědi, problém na nějakou dobu ustal, potom opět nastal, mrknul jsem na žárovky, vyndal a zpět, byly v pořádku. Vzhledem k počasí, celkem zima, jsem se neodvážil víc páčit packy konektoru, abych ho sundal, každopádně mám zase skoro týden klid, tak uvidím. Dík.
  6. Žárovky jsou to dvě v kolmé části světla (tedy ty nad sebou), taky mám pocit, možná mi to blikne (kontrolka) a zhasne (žárovky) po dosažení určitých otáček, ale to se mi asi jen zdá (nebo by to mohlo mít souvislost?). Vzhledem k tomu, že jsem "levej", tak si toho moc nezkontroluju, jen se snažím zjistit, jestli už někdo něco podobnýho či stejnýho nezaznamenal. Zkusím aspoň zpřeházet ty žárovky. Dík.
  7. Zdravím. Mám dotaz, nevím zda to zažívám poprvé já, či už někdo přede mnou. Nastartuje, vše OK. Rozjedu se, vše OK. Po nějaké době mi blikne kontrolka žárovek. Kontrolou zjistím, že dvě žárovky v LZ světle nesvítí. Další jízda opět to stejné. Po nastartování je samo všechno OK, to jsem zkontroloval, vše svítí. Má někdo vysvětlení? Nebo si mám na toho skřítka zvyknout? Dík edit: Omlouvám se a díky za napomenutí, přejmenování.........:-)
  8. Dík, se jen ptám, že nevím jestli jsou (filtr a to čerpadlo) vedle sebe či blízko. Na druhou stranu si říkám, co by v tom filtru tak mohlo pískat či hučet:-).
  9. Zdravím pánové, Už fabu nemám, ale známému něco hučí pod pr. Zadními dveřmi, když přidá , zvuk se ztratí, pak po nějaké chvíli zase. Mohl by to být filtr nebo to bude čerpadlo? (Já ani nevím co tam je ;-)). Má někdo nápad? Dík.
  10. Teď to řešil kamoš. Zjistil, že na COMBI je bez prolisů a bez dír. Nechápu proč to nedělaj na všech stejně. Jasně, COMBI i vypadá líp s hagusama, ale................. Každopádně, nemáte někdo info, proč jsou ty dírky se závitem? Zatím jsem si nevšiml, že by nějaký nosič měl šrouby, vždy vidím jen trny, komolé kužely......???
  11. Tak tak, nakonec jsem koupil už ve čtvrtek, Hakr za slušnou cenu. Tak jak chlapi píšete, seštelovat to bylo za trest. Jel jsem podle obrázkovýho návodu. Až nakonec jsem pochopil, že v krabici vložený centimetr byla PAST. Na obrázku je naznačeno kde měřit a v dalším papíře kolik. Až na to, že míry neidpovídají vzdálenostem dle obrázku, ale uvedených 80 mm vředu a 100 mm vzadu, od konce tyče po úchyt se musí brát dle rysek vyznačených na tyčích. Já na to došel postupným povolováním, posouváním, dotahováním ....................... Jen se zeptám, mají originální nosiče na uchycení v bodech do karoserie šrouby? Vzhledem k tomu, že v karoserii je závit bych to předpokládal, na obrázcích na netu jsem neviděl žádný detail. Každopádně Hakr má pouze trny (bez závitu), a ještě jedna věc, docela mě překvapila síla, kterou doporučijí dotahovat, přiznám se, že bych dotahoval méně, než je přiloženým "momentovým" klíčem. Nakonec se však vše povedlo, takže vlastně spokojenost. Díky.
  12. Zdravím pánové, chlapi, teď zrovna taky zvažuji koupi střešního nosiče, mám v plánu kupovat HAKR, nemáte náhodou někdo zkušenosti? Taky jsem se dozvěděl, že přímo od Hakra je možné na OII použít střešní nosič na Superba, tak nevím co je na tom pravdy, prý by snad měl být dokonce kvalitnější. Každopádně uvítám zkušenosti s Hakrem na OII. Dík, s pozdravem vevodap
  13. tak nakonec se zadařilo, jak jsem říkal nová bude v naftě, akorát jak už to bývá v dnešní době, nová není nová ale jetá a neí to tedy 1,6 ale klasika 1,9 TDI, zatím není co hodnotit, jenom cca 500 km..........každopádně bych řekl spokojenost.....
  14. Pánové, já Vám děkuji, jsem takřka na sto pro rozhodnut, že nová bude V NAFTĚ.
  15. Ohledne toho DPF je mi jasné, že čas od času bude potřeba ho vypálit. Jen nevím jak často to bývá, jestli má někdo zkušenossti, dejte vědět. Taky už jsem se setkal s pár lidma, co měli např. francouze a jak jim to hlásilo problém s filtrem, nechali ho dát pryč, k tomu úprava ŘJ a mají po problému. Jak je to se Škodovkama nevím, jestli je pak nějaký problém co se emisí týče či podobně. Každopádně díky za infa a názory.
×
×
  • Vytvořit nový...