Přejít na obsah

Dotaz - co to je, či nač to je


rcm

Doporučené příspěvky

Foto by pomohlo, ale ja si tipnem, že na aute je komplet nárazník s parkovacími senzormi (ža by bolo auto búrané a niekto ten nárazník výhodne kúpil?) a auto zrejme tie senzory pôvodne nemalo, tak nie je kam ten kábel zapojiť.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Za jazdy tadiaľ prechádza vzduch. A keď auto stojí, tak elektronika teplotu zafixuje, ak je chladič teplý.

Inak ani vzadu to nie je lepšie. Kedysi dávno som mal Favorita a teplomer som si dorábal sám. Umiestnil som snímač až úplne dozadu na priehlbinu pre rezervu čo najďalej od výfuku a aj tak to za jazdy vykazovalo vyššiu teplotu než keď auto stálo. Zrejme to spôsobil teplý vzduch od motora prúdiaci popod auto. Snímač som preložil dopredu a bolo to výrazne lepšie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když auto stojí - tak elektronika NIC NEFIXUJE !!! To je hloupost. A za jízdy ? Ten kabel, respektive čidlo, je upevněno v závětří za nárazníkem, takže poudění vzduchu má jen malý vliv na naměřenou teplotu.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když auto stojí - tak elektronika NIC NEFIXUJE !!! To je hloupost. A za jízdy ? Ten kabel, respektive čidlo, je upevněno v závětří za nárazníkem, takže poudění vzduchu má jen malý vliv na naměřenou teplotu.

Ale veru fixuje. Ak zastavíš na križovatke a stojíš tam minútu, tak by ti palubný počítač postupne ukazoval vyššiu teplotu. Tak palubný počítač teplotu zafixuje na hodnote pred zastavením. A až po dosiahnutí požadovanej rýchlosti a po istom čase sa teplota zaktualizuje na skutočnú hodnotu. Pred čidlom síce je krytka, ale všade naokolo je kopec priestoru, takže vzduch za jazdy okolo čidla zaručene prúdi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud je před čidlem krytka - pak to , nač jsem se ptal - není čidlo teplotry. Tam žádná krytka není !!!!

A k fixování - nefixování teploty - provedl jsem test - dal jsem za SPZ čidlo bezdrátového teploměru, displej dal na palubku a když jsem dopoledne vyjel k rodičům prováděl jsem porovnání indikované teploty.

(Průkazbě nic teplotu na externím teploměru nefixovalo ) - Projel jsem přes Brno od jihu k severu a pak přes Blansko k rodičům. Odpoledne zase zpět. Oba teploměry ukazovaly průběžně stejnou teplotu.

Ani na semaforech se nikdy nelišila. Možná O II FL 2010 Elegance má jiný soft.

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Už v samotné dílenské příručce Climatroniku, kde popisují její členy a její nedílnou součístí je právě toto čidlo venkovní teploty jasně píšou, že elektronika upravuje informace o teplotě ohledně čidla. Dokonce ektronika počítá jak dlouho je motor vypnut a jak by byl schopen sálající motor ovlivnit toto čidlo. Proto už bych z tohoto hlediska netvrdil, že NEFIXUJE s třemy vykřičníky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...