rcm Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 Octávka FL, na předním nárazníku, ze strany od chladiče na straně řidiče, je uchycen kabel, bez dalšího pokračování. Má někdo ponětí, k čemu je tento kabel určen, kam vede ? Dík pepa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 17. leden 2011 Sdílet Vloženo 17. leden 2011 (editace) Foto by pomohlo, ale ja si tipnem, že na aute je komplet nárazník s parkovacími senzormi (ža by bolo auto búrané a niekto ten nárazník výhodne kúpil?) a auto zrejme tie senzory pôvodne nemalo, tak nie je kam ten kábel zapojiť. Editováno: 22. leden 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 a není to náhodou teplotní čidlo palubáku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 Též bych to tipoval na teplotní čidlo jak zde psal Rolbař. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gracho Vloženo 18. leden 2011 Sdílet Vloženo 18. leden 2011 Ja som to mal minule rozrobené a vytiahol som tu "záslepku" a vrtule na chladiče bežali stále,pokým som nevypol kľúčik.Až neskor som sa dozvedel,že je to čidlo teploty . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 záslepka = čidlo venkovní teploty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rcm Vloženo 22. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2011 dík za rady. Je to nová Octávka, bez předních parkováků, jakmile budu fit, dám foto, ale zřejmě to bude to čidlo venkovní teploty. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaLK Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Taky jsem si toho dneska všimnul... a říkal jsem si, že pokud je to čidlo teploty, tak mi to přijde poměrně nešťastně umístěný... před chladič??? Vždyť to musí to teplo sálající z chladiče ovlivňovat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Za jazdy tadiaľ prechádza vzduch. A keď auto stojí, tak elektronika teplotu zafixuje, ak je chladič teplý. Inak ani vzadu to nie je lepšie. Kedysi dávno som mal Favorita a teplomer som si dorábal sám. Umiestnil som snímač až úplne dozadu na priehlbinu pre rezervu čo najďalej od výfuku a aj tak to za jazdy vykazovalo vyššiu teplotu než keď auto stálo. Zrejme to spôsobil teplý vzduch od motora prúdiaci popod auto. Snímač som preložil dopredu a bolo to výrazne lepšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rcm Vloženo 22. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2011 (editace) Když auto stojí - tak elektronika NIC NEFIXUJE !!! To je hloupost. A za jízdy ? Ten kabel, respektive čidlo, je upevněno v závětří za nárazníkem, takže poudění vzduchu má jen malý vliv na naměřenou teplotu. Editováno: 16. Září 2012, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 (editace) zobrazovaná teplota je elektronicky upravována, i v závislosti na rychlosti jízdy.... Editováno: 23. leden 2011, autor: rolbař Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Když auto stojí - tak elektronika NIC NEFIXUJE !!! To je hloupost. A za jízdy ? Ten kabel, respektive čidlo, je upevněno v závětří za nárazníkem, takže poudění vzduchu má jen malý vliv na naměřenou teplotu. Ale veru fixuje. Ak zastavíš na križovatke a stojíš tam minútu, tak by ti palubný počítač postupne ukazoval vyššiu teplotu. Tak palubný počítač teplotu zafixuje na hodnote pred zastavením. A až po dosiahnutí požadovanej rýchlosti a po istom čase sa teplota zaktualizuje na skutočnú hodnotu. Pred čidlom síce je krytka, ale všade naokolo je kopec priestoru, takže vzduch za jazdy okolo čidla zaručene prúdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rcm Vloženo 23. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2011 (editace) Pokud je před čidlem krytka - pak to , nač jsem se ptal - není čidlo teplotry. Tam žádná krytka není !!!! A k fixování - nefixování teploty - provedl jsem test - dal jsem za SPZ čidlo bezdrátového teploměru, displej dal na palubku a když jsem dopoledne vyjel k rodičům prováděl jsem porovnání indikované teploty. (Průkazbě nic teplotu na externím teploměru nefixovalo ) - Projel jsem přes Brno od jihu k severu a pak přes Blansko k rodičům. Odpoledne zase zpět. Oba teploměry ukazovaly průběžně stejnou teplotu. Ani na semaforech se nikdy nelišila. Možná O II FL 2010 Elegance má jiný soft. Editováno: 16. Září 2012, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Mal si nechať zohriate auto odstavené cca 10 minút a potom tie teploty porovnať a videl by si, že už sa tie teploty líšiť budú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr Black Vloženo 13. Březen 2011 Sdílet Vloženo 13. Březen 2011 Už v samotné dílenské příručce Climatroniku, kde popisují její členy a její nedílnou součístí je právě toto čidlo venkovní teploty jasně píšou, že elektronika upravuje informace o teplotě ohledně čidla. Dokonce ektronika počítá jak dlouho je motor vypnut a jak by byl schopen sálající motor ovlivnit toto čidlo. Proto už bych z tohoto hlediska netvrdil, že NEFIXUJE s třemy vykřičníky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.