Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Tak jsem minulý týden poprvé pocítil zaškubáni při jízdě do kopce,mezi 2-3tis otáček.Myslel jsem,že jsem natankoval špatnou naftu,tak jsem dotankoval do plný naftu(Vervu) od benziny a nalil jsem tam nějakou sračku,co by na sebe měla navázat vodu.Ale od té doby se mi to zase asi třikrát stalo.K zacukání dojde když je v tahu,uberu plyn a zase přidám,ale ne vždy.Dočetl jsem se o občasném problému s EGR ventilem.Píšu protože se chystám na hory do Rakouska a nestíhám dát káru do servisu,tak aby mě někde nenechala.Jde o Octavia II 1,9TDI 77kw najeto 170tis km.Pokud někdo tušíte o co by mohlo jít,tak předem dík za odpovědi.

  • 2 týdny později...

mel jsem ten samy problem, akorat u 2.0 tdi..najeto mam cca 80000 km, je to 4x4.

Delalo mi to nekolik mesicu, byl jsem dvakrat v servisu, zadne chyby to nehlasilo....servisak rikal, ze nevi.

Bylo to dost otravny, delalo to pomerne casto, uz sem se skoro i bal slapat na plyn)) - bylo to jako by vynechal motor na kratickou chvilku, zrovna v tom okamziku, kdy melo vystrelit kupredu...

Nicmene pak mi vykradli auto, docela brutalne ponicena kastle, takze to bylo v servisu cca 5 tydnu kvuli cekacce na lakovnu...od ty doby to jezdi uplne bez problemu.

Vubec tomu nerozumim, a jediny co by s tim mohlo mit aspon nejakou vzdalenou souvislost treba, je to, ze byla pres mesic z auta vyndana baterka...(jinak se delaly jen karosarske prace a lakovna a skla a tak, do motoru se vubec nesahalo)

takze ja ti vlastne ani neumim poradit, jenom se podelit s mym malym zazrakem))

tak at se ti to taky povede...

Tak jsem minulý týden poprvé pocítil zaškubáni při jízdě do kopce,mezi 2-3tis otáček.Myslel jsem,že jsem natankoval špatnou naftu,tak jsem dotankoval do plný naftu(Vervu) od benziny a nalil jsem tam nějakou sračku,co by na sebe měla navázat vodu.Ale od té doby se mi to zase asi třikrát stalo.K zacukání dojde když je v tahu,uberu plyn a zase přidám,ale ne vždy.Dočetl jsem se o občasném problému s EGR ventilem.Píšu protože se chystám na hory do Rakouska a nestíhám dát káru do servisu,tak aby mě někde nenechala.Jde o Octavia II 1,9TDI 77kw najeto 170tis km.Pokud někdo tušíte o co by mohlo jít,tak předem dík za odpovědi.

Nech si auto napíchnout na diagnostiku, jestli tam nenajdou nějaké chyby. Snad 30 minut na diagnostiku najdeš. Lepší než pak někde v Rakousku zůstat viset. EGR ventil to nejspíš nebude, protože by ti při volnoběhu houpali otáčky. Ale nic není nemožné. :)

  • 2 týdny později...

Tak jsem minulý týden poprvé pocítil zaškubáni při jízdě do kopce,mezi 2-3tis otáček.Myslel jsem,že jsem natankoval špatnou naftu,tak jsem dotankoval do plný naftu(Vervu) od benziny a nalil jsem tam nějakou sračku,co by na sebe měla navázat vodu.Ale od té doby se mi to zase asi třikrát stalo.K zacukání dojde když je v tahu,uberu plyn a zase přidám,ale ne vždy.Dočetl jsem se o občasném problému s EGR ventilem.Píšu protože se chystám na hory do Rakouska a nestíhám dát káru do servisu,tak aby mě někde nenechala.Jde o Octavia II 1,9TDI 77kw najeto 170tis km.Pokud někdo tušíte o co by mohlo jít,tak předem dík za odpovědi.

Měl jsem úplně stejný problém na octavii 1.9 TDI 77kw 2005, zpočátku to poškubávalo jen občas ale pak se to pořád stupňovalo, trápil jsem se s tím asi pět měsíců. V různých servisech mi říkali že jsou bud špatné vstřiky (ale nebyly na nich až tak velké rozdíly), setrvák nebo vačka. Jednalo se ve všech případech o celkem velkou investici a nikdo neřekl přesnou příčinu. Nejprve jsem zaslepil EGR ventil ale problém přetrvával, nakonec se vyměnily všechny vstřiky a gumičky a auto jezdí jako nikdy předtím.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.