Rubas Vloženo 23. leden 2011 Sdílet Vloženo 23. leden 2011 Potřebuji poradit se spotřebou Favoritu. R.v. 1992 - karburáror s katalizátorem ( dovoz z NDR ). Natankoval jsem cca 12l a ujel jsem cca 80 Km až do vyjetí všeho benzínu. Nikde benzín viditelně neuniká. Už nevím co s tím. Prosím Vás poraďtě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Jestli je to Ecotronic (odpovídalo by to tomu popisu - karbec s katem), tak je to vlastnost té kombinace - chlastá jak ruskej turista a jede jak kdyby v něm byl ruskej benzín. Jediné řešení je buď jít o kategorii níž a osadit tam normální karbec Pierburg bez řízení kdekoliv koupený na vrakáči, nebo jít o třídu výš a nacpat tam komplet monobod včetně lambdy a ŘJ k tomu určené. Ecotronic byla ta nejhorší sračka, jakou se do Fanóša v Boleslavi vůbec "povedlo" vymyslet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.