silarm Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 (editace) zdarec, mam zajimavy problem. Kdyz jedu dlouho velmi rozvaznou rychlosti napr v kuse 70km na petku 90km/h tak prestane zabirat turbo. Staci vypnout motor a zase nastartovat a vse v poradku. Auto jsem kolikrat diagnostikoval, ale vsechno v poradku. Pod zatizenim vsechno funguje jak ma. Me podezreni pada na vahu vzduchu ale podle vagu ukazuje na volnobeh 2g/s a pri plnem plynu 170g/s (coz odpovida vykonu 150kW)... Jo jednou zacas je v jednotce sporadicka chyba 17705 pokles tlaku turbo/klapka. Jinak chronicke praskani hadic bylo vymenou vyreseno a na pohled zadna netesnot v systemu neni... jo malinko od oleje je hadice od turba 06A145790C ale to uz je od te doby co auto mame, takze tim to nebude. Jinak sensor tlaku a teploty nasavaneho vzduchu ukazuje take realne hodnoty. Cim to muze byt ze jen po dlouhe hodne klidne jizde auto zlenivi? bohuzel na dalkove trasy si neberu PC sebou takze nemam log problemu.... setkal jste se nekdo s tim ze vaha vzduchu byla spatna ikdyz pri mereni ukazovala spravne hodnoty? no chyzam se jeste tesnost systemu otestovat tlakovou zkouskou uvidime jestli je to nekde netesne... ale myslim ne zadne vypadky vykonu pri max otackach nejsou a turbo pozadovanejch 2200mBar natlaci i pri max otackach Editováno: 28. Únor 2011, autor: silarm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 28. Únor 2011 Sdílet Vloženo 28. Únor 2011 No ukazovala mi dobré hodnoty, ale jak kdy. Pak to začalo psát směs příliš chudá a výkon šel dolů. Někdy to jelo normálně, někdy jako bez turba. Hlavně na dálnici to vadlo po ustálené rychlosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 1. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 Tak to je presne to same... me to zaclo delat nejdrive jednou za mesic... pak za tyden... ted uz pri kazde dalkove. ale potvora vaha kdyz ji merim tak ukazuje spravne... no nic zkusim vymenit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 To co ti píše vag: sporadicka chyba 17705 pokles tlaku turbo/klapka. Mi psal vag taky, problém jsem vyřešil.. Nicméně tahle závada se projevovala při studeném startu a to tak, že dokud nespadl sytič, tak jsem se ani za boha nemohl rozjet, auto se hned zakuckalo a mělo snahu chcípat.. Tento problém vyřešíš výměnou odvzdušňovacího ventilu 035103245A (Originál stojí cca 170kč), je zaprasený od oleje, možná to může mít i spojitost s tím turbem, když ti propouští ten olej, ale to nevím, jsem amater, mě taky turbo pouští trochu oleje, právě řeším, jestli to dát na repas nebo ne.. za posledních 1000km se mi ztratilo 2 deci oleje, ale většinou mi olej prolíná ve spoji trubek mezi turbem a vzduchovým chladičem.. Turbo funguje dobře jinak.. Doporučuji rovnou objednat a vyměnit i tu hadičku, ve které je ventil zasazen.. Na 90% tu hadičku budeš mít prasklou Tímto vyřešíš tu sporadickou chybu, kterou ti píše vag. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 17705 bych neřešil, pokud je sporadická. Toto snad píše každému. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 17705 bych neřešil, pokud je sporadická. Toto snad píše každému. Mě už ne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 1. Březen 2011 Sdílet Vloženo 1. Březen 2011 Ještě bych se chtěl zeptat, je normální, že mi trošku prosakuje ve spoji mezi turbem a chladičem vzduchu (mazi plechovou a gumovou hadicí, přidělanou jakousi sponou) olej? Ztráta oleje cca 2 deci na 1000km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 2. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 zdravim ten ventil 035103245A jsem zkousel jen pusou a zdalo se ze zavira, ale mas pravdu radsi ho vymenim. Jinak ja mam presne tuhle hadici 06A145790C taky od oleje. Je od oleje cela od zhora dolu takze asi bude chtit vymenit tesnici o-krouzek. CO jsem koukal tak tento okrouzek je ze spatneho materialu kterej nema rad olej... Jinak ja olej dolivat skoro nemusum, a to auto jezdi rychle po dalnici, ale nejaka spotreba mezi ryskama tam je... Jinak doufam ze chyba zmizi po vymnene vahy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 Mě už ne! No ono to příjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 Ještě bych se chtěl zeptat, je normální, že mi trošku prosakuje ve spoji mezi turbem a chladičem vzduchu (mazi plechovou a gumovou hadicí, přidělanou jakousi sponou) olej? Ztráta oleje cca 2 deci na 1000km Bývá to tam mastné. Mě to sežere tak 1/2 litru do výměny oleje. Měním po 10 tis. km. Olej 10W60 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 2. Březen 2011 Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 (editace) Díky, já to dneska rozpoji a těsnící guma byla uplně rozpadlá, zitra ve škodovce koupím novou, hodím ji tam a snad už to bude ok Olej používám Valvoline long max (nebo tak nějak) 5w40, četl sem zde také, že někteří dolívali třeba půl litru na 1000km a pak změnili značku oleje a dolívají třeba už jen jednu dvě deci, asi není olej jako olej Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 2. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2011 jo ten tesnici krouzek je z naprosto nevhodneho materialu.... uplne stejnej je na termostatu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
macomh Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 Mohli by ste pridať nejaké fotky, alebo popísať, kde sa presne nachádzajú: ventil 035103245A a hadica 06A145790C, aj ja by som to rád skontroloval, lebo aj moja 1,8 turbo sa správa divne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 3. Březen 2011 Sdílet Vloženo 3. Březen 2011 (editace) http://audiklub.cz/prispevekp621883 Zde se vše dozvíš, je tam i obrázek, kde se ventil nachází.. Editováno: 3. Březen 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 8. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 (editace) tak vaha vzduchu vymenena... myslim ze byla spatna protoze posledni dobou pribyla hlaska - chuda smes... korekce byly + 20%. Jsem zvedavej jak bude auto jezdit ted... Na tu umastenou hadici od turba se kouknu o vikendu, vycistim klapku, pro jistotu zkusim natlakovat celej system kompresorem, a vsechny spoje projdu. Delal jste to uz nekdo? Editováno: 8. Březen 2011, autor: silarm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neonek Vloženo 8. Březen 2011 Sdílet Vloženo 8. Březen 2011 (editace) Jestli ti to psala tohle: 17545 - rada 1: prizpusobeni smesi (add.) System prilis bohaty P1137 - 35-10 - - - Sporadicky Tak to je rovněž tím ventilem a ne váhou vzduchu, ale pokud si měl směs příliš chudou, tak to možná bylo váhou vzduchu, to už nevím, s tím sem se zatím nesetkal Editováno: 12. Duben 2011, autor: Wojnar Necituj poslední příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 9. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 tak kdyz mas spatnou vahu tak ukazuje mensi hodnoty nez je skutecne mnozstvi nasateho vzduchu... podle toho da ridici jednotka mene paliva... takze mas chudou smes.... tzn lambda korekce jdou do plusu az to jednou zahlasi chudou smes... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 9. Březen 2011 Sdílet Vloženo 9. Březen 2011 (editace) jo jo, přesně jak píšeš. Akorát ja než jsem na to přišel, tak předcházelo měření tlaku paliva a taky jsem měl venku celou palivovou lištu se vstřik ventilama, no a stříkal jsem a stříkal. Ale aspoň vím, že vstřikovače dávají všechny stejné množství. Tlakoval jsi ty hadice? celkem mě zajímá jak to dopadlo. Editováno: 9. Březen 2011, autor: Albert Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 10. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Březen 2011 jo zvedavej jsem taky:) ne chystam se na to o vikendu, natlakuju to a budu poslouchat, popripade jarova voda na spoje.... co jsem cetl poustej do toho az 2 atm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 11. Duben 2011 Sdílet Vloženo 11. Duben 2011 sice mám motor ARX, ale dnes ráno příjdu k autu, chci nastartovat a chcíplo to, po druhé už to chytlo. rozjíždím se a vynechávání motoru, škubání, žádnej tah. Tak jsem to otočil a jel do práce na kole. Odpol přišel kámoš, načetli jsme závady typu, vynechání 1,2,3,4 válce , pokles tlaku mezi škrtící klapkou a turbem. Nastartoval sem a to samé co ráno .... Odpojili jmse váhu vzduchu a hle, motor šel pravidelně. Váhu jsme vyndali a byla trochu zoxidovaná. Tak jsme jí vyčistili benzínem, ale kvůli mastnotě radši lihem. Dali zpátky a od té doby hází chybu 16485 a kontrolka asr/esp se rosvítí, ale na chod to nemá vliv. Vím, že mi neukazuje teplotní čidlo na budíku palubky , což jsem chtěl vyměnit, ale co s tou váhou? Na VAGu žádné hodnoty neukazuje, je možné jí nějak proměřit mimo VAG ? ... nebo je prostě v háji? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 12. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 jo promerit ji muzes podle nasledujiciho schematu. Hodnota napeti pri nulovem prutoku vzduchu je 0,98V - 1,02V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 Asi je po ní. Stejně bys kupoval novou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kevvin Vloženo 12. Duben 2011 Sdílet Vloženo 12. Duben 2011 Asi budu muset, ikdyž dnes ráno do práce se mi kontrolka ASR/ESP rosvítila, ale z práce ne. Tak jsem si říkal, jestli se nevzpamatovala. Ale bohužel, večer jsem někam jel a hned se rozsvítila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
silarm Vloženo 13. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Tlakoval jsi ty hadice? celkem mě zajímá jak to dopadlo. natlakoval jsem celej system, nasel jsem par netesnych spoju hadic ktere jsem dotahl. Pri tlaku 1atm me zacal podchazet jeden vstrikovaci ventil a i kolem sedel to podchazelo. Tak jsem to povymenoval a mam jistotu ze je vse tesny... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albert Vloženo 13. Duben 2011 Sdílet Vloženo 13. Duben 2011 Počkej teď nechápu. co jsi tlakoval? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.