hatchback Vloženo 6. Březen 2011 Vloženo 6. Březen 2011 (editace) Ahoj. Koupil jsem ojetou Fabii 1,9 tdi 74kw, 03. A již při koupi měla zadní brzdové kotouče poměrně rezavé. Domníval jsem se, že auto dlouho stálo a že se to "vybrzdí". Zatím jsem ujel 200 km i s častým a poměrně razantním bržděním a kotouče jsou stále rezavé. Účínost brzd je celkově v porovnání s jinou Fabii o dost horší. Čili zadní brzdy asi nebrzdí. Kde může být problém? Je na vozidle nějaký regulátor pro tlak k zadním brzdám? Nebo je možné nějaké nastavení brzdícího účinku? Ruční brzda funguje skvěle. Editováno: 6. Březen 2011, autor: hatchback Citovat
Casy Vloženo 14. Březen 2011 Vloženo 14. Březen 2011 (editace) Já sem podobný řešil, že jsem rozebral třmeny,sundal kotouče, destičky. Zrepasoval jsem těsnění, na brzdách o průměru pístu 38mm jsou čtyři těsnění, sada od Frenkitu 238022 za 260,-Kč, pístek vytočíš ze třmenu jakou šroub( pak ho zase zašroubuješ-vyšroubováním se dá vymezit vůle mezi sjetými destičkami a sjetým kotoučem)(pístek jsem vytočil tak, že jsem použil klíč na výměnu kotouče u rozbrusky a třmen uchytil do svěráku). Ze třmenu pak musíš vyndat hřídelku se závitem, to je nejhorší, protože je jištěna ségrovkou. Ségrovy kleště musí být hodně ouzký a dlouhý, aby ses dostal do třmenu. . Já jsem si jedny uzpůsobil tak, že jsem je ohnul na rukojetích ven a ještě zabrousil ostrý rohy klepet, abych se dostal do třmenu. PovyměŇuj těsnění, hlavně až budeš montovat píst dovnitř třmenu, tak těsnění uvnitř třmenu, dosedací plochy mezi pístkem a třmenem, namaž brzdovkou, aby to dobře klouzalo, jinak píst nepůjde dobře dovnitř.Zvenku třmenu, když už máž hřídelku uvnitř namontovanou, tak jsem dal kolem hřídelky vysokoteplotní mazivo na brzdy od ATE ( autokelly za 250,-). Ten repas udělěj jinak ti to někdy jednou prdne ( těsnění kolem hřídelky) a vychčije ti brzdovka( můj případ). U tý opravný sady je těsnění navíc, tak se nediv, já jsem to zjištoval na forech , jestli ty nadbytečný těsnění nejsou třeba soplňky, aby se zlepšilo těsnění kolem hřídleky ruční brzdy, protože ta má tendenci reznout a tí, mění svůj průměr, je vyžraná. Dostala se mi odpověď , že jsou tam těsnění navíc. Namontuješ, samozřejmě odvzdušníš. Přidávám nějaký foto : Editováno: 15. Březen 2011, autor: Standis Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.