MIKY1981 Vloženo 27. Březen 2011 Sdílet Vloženo 27. Březen 2011 Dobrý den, můžete mi prosím poradit, mám felici 1.6, za studena krásně nastartuje, drží otáčky, po chvíli, zřejmě po dostatečném zahřátí začnou klesat otáčky až motor zhasne, poté již nejde nastartovat. v jiných kometářích jsem se dočetl, že bych měl nejspíše vyčistit klapku, ale nevím jak s jejím správným nastavením. dále jsem si myslel na to čidlo teploty - předpokládám nasávaného vzduchu, ale nemohu nalézt konkrétní čidlo na netu, abych jej objednal. Ještě musím podotknout, že jsem nalezl díru v hadici od klikové skříně, nemůže být celý problém v tomto? opět jí nemohu sehnat. Děkuji za vaše rady. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnyyy Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 (editace) hale ja měl octavii ten samej motor a ten samej problem a delalo mi to prave to čidlo na teplotu ale ne nasavanýho vzduchu ale čidlo teploty vody oprava stala cc300kč to nevim jiste ja tam dal totiž starší s felicie takže typ nakej presnej asi nemusi bejt Editováno: 27. Květen 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnyyy Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 (editace) zdravim mam problem s felicii 1.6 r.v. 2000 motor se moc ohříva ale nevaří sahara se sepíná kousek pred sto stupnema ale ochladí se jen na peta devadesat a tkhle je to do kola ale jen kdyz stojim nebo jedu v kolone když jedu normalne osm devet petek tak se drží teplota na devadesati a sahara nema potrebu sepínat poradí mi nekdo co stim?? Editováno: 26. Květen 2011, autor: barnyyy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 26. Květen 2011 Sdílet Vloženo 26. Květen 2011 Buď máš něčím zanesený chladič (usazeniny, chlazení nebylo trvale naplněno předepsaným druhem kapaliny, takže usazeniny se mohly přilepit na stěny chladiče), nebo je v řiti spínač sahary. Osobně bych si tipnul na ten zanesený chladič - stálo by za to zkusit nějakou firmu, která se odstraňováním úsad z chladičů zabývá - oni sice používají ty samé přípravky, které jdou volně koupit v běžné technické drogérii (k odstraňování kotelního kamene například v systémech ústředního topení), ale na rozdíl od Tebe samého na svou práci dávají záruku, takže pokud dojde při chemickém čištění k porušení těsnosti chladiče a celého systému, po zásahu firmy máš alespoň jakous takous naději, že opravu někdo zaplatí za Tebe. Samozřejmě to požaduje "mít na opravu papír".... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 27. Květen 2011 Sdílet Vloženo 27. Květen 2011 barnyyy, tvůj první příspěvek s citací a bez textu jsem smázl, tvůj druhý s citací a s textem jsem zeditoval, protože pokud odpovídáš na předchozí příspěvek, nepoužívej šedé tlačítko "odpovědět s citací" nýbrž to zelené dole "přidat odpověď". A do třetice pokud už někde zadáš dotaz, nezakládej pak ještě další téma s tím samým. Takže ti doporučuji si přečíst pravidla fóra, zas tak dlouhá nejsou takže ti to veme jen chvilku ... jinak příště už to bude za varování. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnyyy Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 jo jo promin jsem tu na tomhle foru novej a sem z toho vedle pravidla sem si čet,jen neoplívam chytrostí.jinak panove díky za rady ja už skoušel měnit termostat a bylo to ještě horší.ja měl právě octavii slabou šestnácku jako sou feldi a tam sem zaslechl saharu jen vymečně proto sem z toho paf možná jen plašim ale u ty octavie se to nedelo tam ručička držela pořád na devadesati i když sepla sahara,nevíte jak nastavit saharu aby sepínala dřív sou na to naka čidla?dík za odpověd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 (editace) pokud vím tak teplotní čidla na 1,6 oktávici jsou v různých barevných označeních, jsi si jist že jsi koupil to správné (nevím jestli to platí i pro 1,6 Feli)? Jinak na chladiči by mělo být samostatné čidlo jen pro spínání sahary Editováno: 28. Květen 2011, autor: Malta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
barnyyy Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 hale ja ho na felde ježtě neměnil když mi na octavii odešlo príznak byl že za tepla nechtěla nastartovat a to mi felda nedela tak sem menil jen termostat a stim to bylo ježtě horší zustavala ohřáta viš než se starym tak sem tam vratil ten starej,myslíš že by to mohlo bejt teplotnim čidlem?jinak sahara sepne kousek pred tou první čarkou co je nad devadesati-to se mi děje ve městě mimo město si drží devadesat presne i bez sahary spousta lidi mi řika že je to v lete normalní ale to si nejsem prave moc jistej páč sem z octavie zviklej na něco jineho,ale kamoš co ma astru ma to uplně stejny taky mu leze teplota ke kilu pak sepne sahara ochladí se to ale za jízdy se mu to taky drží na devadesati a řikal že je to tak o.k.ale ja se bojim aby to za chvili nebylo k.o.jinak kdy by měl sepnout spínač sahary při kolika stupnich?kokal sem na net a je to do fšech felicii stejnej typ toho spinace sahary je to možný?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Květen 2011 Sdílet Vloženo 28. Květen 2011 ale na okávici bylo pokud vím dvouokruhové čidlo, jeden byl pro budíky a druhý okruh pro ŘJ ... nevím jestli to má i Feli 1,6 stejně. Pokud se ti pokazí ten okruh pro ŘJ, tak je jasné že budeš mít problém se startem, ať už studeným nebo teplým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.