Přejít na obsah

Vyčtené chyby přes VAG 1,8T RS LPG


boxxer

Doporučené příspěvky

Neroztoci se nic! Tak, ze by to byl ten problem? Kazdopadne jsem dnes nasel hadici, ktera je praskla a sotva drzi nasazena k druhe hadici pres takovy jakoby bronzovy krouzek, ale na schematu nemuzu zaboha najit, ktera to je, abych ji objednal novou. Zitra fotnu a pomuzete mi ji najit :-)

Vycustil jsem filtr (KN hribek), sundal vahu, chtel jsem ji rozebrat, ale pres ty obracene torxy jsem se nedostal, oni asi vi proc to tam dali :smich: Pak jsem nemohl dat zpet vahu pac je tam ta silena spona, takze v jedne ruce sikovky se sponou v druhe vaha, no to byl mazec teda.

Zitra zkusim ty akcni cleny projet jeste jednou a budu se specializovat na poslech toho ventilatoru.

Jak jsem to dal dokupy zkusil jsem nastartovat a pohoda, pak jsem jel vecer pryc a 3x startoval a dycky to chytlo a hned zdechlo. Celkem hnusny pocit. Po 4te jsem lehce pridal pri startu plyn a uz to zustalo jet v pohode. Tak nevim co to zase bylo.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V akčních členech je jako třetí položka RELÉ ČERPADLA SEKUNDÁRNÍHO VZDUCHU . Toto relé musí cvakat a přitom se roztáčí ventilátor. Nedá se to přeslechnout pokud se točí.

Hadici asi vím kterou myslíš je rozleptaná od oleje a zatočená do tvaru S

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo byla trochu mastna. Jeste jsem si vzpomnel, ze mi neco cvaka jakoby za prednim svetlem, kdyz stojim pred kapotou tak vlevo a v aute sem tam cvakne nejake rele.

Zkusim zitra ty akcni cleny, rekl bych, ze rele bude cvakat, ale ventilator se tocit nebude. Uvidime. Zitra vecer napisu. Jdu spat sem K.O.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takze dnes opet VAG - akcni cleny: cvaka vse, nefouka, nehuci, nepiska NIC! Vsechny akcni cleny hazou chyby ZKRAT KOSTRA MOTORU (nebo tak neco).

Auto ztratilo zase vykon bych rekl, vubec se mu nechce do otacek ale jde do 6tis.

Foto1 - Nasel jsem prasklou hadici

Foto2 - udajne odvetrani palivove nadrze - porad to cvaka pri natartovanem motoru

Foto3 - je to ten ventil za 270kc co odstrani ten 30ti sekundovy zvyseny volnobeh (jakoby sytic) pri studenem startu?

post-42137-0-39777600-1303067196_thumb.j

post-42137-0-48696100-1303067227_thumb.j

post-42137-0-41409800-1303067265_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obrazek 1 - odvetrani klikovky muze mit vliv na vykon (mozna zpusobuje hlasku o chude smesi) ta hadice stoji asi 1000 ale nezda se mi ze by byla nejak moc spatna, muzes se ji pokusit nejak nastavit nebo tak...

obrazek 2 - cvakani je normalni

obrazek 3 - jednocestnej ventil k posilovaci brzd, kupuje se v sade i s hadici cana kolem 1000Kc, kdyby nechodil tak ti bud blbne posilovac nebo mas ztratu tlaku mezi turbem a klapkou... 1200ot po nastartovani je normalni... Jinak tehle ventilu je tam asi 5.

jinak podle fotky se mi zda ze nemas origo vahu, jestli neni origo nebo Bosh (nejakej shit za 500 z aukra) tak muze delat taky problemy. Po treti a naposledy vyres nejdriv ten sekundar.

no kazdopadne preju hodne zabavy pri vrtani se v aute

Editováno: , autor: silarm
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

add 1 - ta hadice jak je tam ta sipka tak v tom miste je cela trzena a drzi nasazena silou vule. rukou lze smerem dolu celou oddelat a zase nasadit. A je od oleje. Mechos mi vcera rikal, ze to nadstavi jinou hadici, ze to bude OK.

add 2 - rikal mi to same, ale me to normalni neprijde, ale mozna to je tim, ze doted jsem jezdil v tom aute na LPG a ted teprv na benal a nemam v aute LPG tak to nemuzu vyzkouset (prazdna LPG nadrz)

add 3 - ani jednu chybu nepocituju a VAG to taky nepise tudiz toto nebudu resit a prestanu uz resit i ten zvyseny volnobeh po nastartovani.

Vaha jestli je origo nepoznam, nevim jak ma vypadat origo - tak aspon lepsi dle fotky.

Posilam foto motoru a prosim o oznaceni mista, kde hledat ten ventilátor sekundárního vzduchu a jak asi vypada, ani mechos nevedel. Idealni by asi bylo z ETKY nejake schema nebo tak neco, ale aspon oznacit misto, kde ho hledat. Jak se vymeni ta hadice tak uvidime co bude ukazovat VAG za chyby, ale s tim sekundarem asi neco bude, vetrak se neroztoci, tudiz nevim, kde ho hledat, treba tam je urvany nejaky kablik od kostry, ale stejne nevim proc ty akcni cleny hazi tu chybu kostry motoru.

Kazdopadne divne, ze VAG u akcnich clenu pise chyba skrat na kostre, ze?

post-42137-0-62487300-1303110286_thumb.j

post-42137-0-48159200-1303110302_thumb.j

post-42137-0-32404200-1303110312_thumb.j

post-42137-0-83915000-1303110326_thumb.j

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AAno přesně tohle je ventilátor sek. vzduchu. Dostaneš se k němu ze spodu auta. Musíš oddělat plastový kryt motoru ze spodku auta a u olejového filtru narazíš na tento ventilátor. Může být třeba jen odpojený konektor. A ještě mě napadá, podívej se na pojistku která je umístěna v plastové krabičce nad autobaterií, to znamená leží přímo na baterce. Jsou tam takové kovové plíšky. Néní ten poslední upálený? Právě odtud je napájený ten ventilátor. Když se tak dívám na tu poslední tvou fotku, tak nevidím jednu hadici. Ta právě vede k tomu ventilátoru. Je napojena na box vzduchového filtru. Vypadá jako husí krk, taková vroubkovaná. Takže možná z tama někdo ten sekundár vykopal. Toto by stejně nemělo vliv na výkon.

Ta váha bude originál. Jen nevím, jestli neni repasovaná, podle toho LX. Vrátíš starou a dostaneš repasovanou. Kdo ví jakou.

Ty zkraty na kostru neřeš. Auto by vůbec nejelo.

Jo to je ta hadice ke které jsem dal o několik příspěvků nahoru obrázek. Je to ta 9A. Tato hadice se bude těžko nahrazovat. Je tak blbě zakroucená. Taky jsem to zkoušel a nakonec jsem objednal novou.

Editováno: , autor: Albert
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dole z airboxu jde hadice v husim krku do kopresoru. Ten uvidis kdyz sundas spodni kryt a kouknes smerem k filtru oleje. Od kompresoru jde hadice dozadu k vyfukovemu potrubi...

jeste raz :)

LX je vaha repasovana, matlo me ze tam je jen samolepka, Ja jeste repasovanou vahu nevidel....

Jinak ze je repasovana vubec nevadi, funguje by mela jak nova (senzor je novej)

zkrat na kostru to tam pise pri diagnostice akcnnich clenu toho se bat nemusis.

u toho sekundarniho vzduchu, jsi si jistej ze se to opravdu netoci, poslechni si hned po nastartovani jestli to tam huci, zhruba po dobu zvyseneho volnobehu. Nebo pri te diagn. akc. clenu? Spis bych to tipoval na tu hadici, popripade jeste tam je ventil u bloku. Jestli mas jistotu ze opravdu to nefunguje tak se koukni na tu pojistku nabo na rele muze taky zoxidovat. Nebo ten ventilator rosroubujte a koukni jestli v nem neni voda!

EDIT:

jo jeste me napada jak jde konektor do te pumpy tak se koukni jestli jde do nej proud... kdyz se meni olejovej filtr tak ti do toho kabelu natece olej a kdovi co to udela s izolaci....

Editováno: , autor: Wojnar
Edituj příspěvky!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jaky konektor do jake PUMPY??? Myslis jako dole pod motorem do toho vetraku?

Mrknu na pojistky, na ten plisek a pojistku na baterce a mechanikovi reknu at zkusi zespod zkontrolovat pripadne vyndat ten vetrak sekundaru. Rano to nastartuju a poslechnu zda tam neco nebude hucet...

z vw-club.cz z topicu o blow off ventilech: me to do nouzaku nepada teda, taky ho mam na auq, odfuk ven, jenom sem ho musel povolit, pry odfukoval moc pomalu - proto chyba regulace vzduchu v sekundarnim obvodu viz. vag

Ze by SLS blow off ventil? No poresim ten vetrak co resime a pak budu resit blow...

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak neco spaleneho jsem nasel, co vy na to? Vymenit celou tu krabicku co?

Jinak po startu nebylo nic slyset - ten sekundarni vetrak. Nevim jak nahlas to ma byt slyset, protoze kolem jezdi auta, ale nic vyrazneho slyset nebylo.

post-42137-0-44683000-1303204784_thumb.j

post-42137-0-99043800-1303205104_thumb.j

Editováno: , autor: boxxer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes to vezu do servisu at projdou ty hadice podtlaku kolem turba atd a hlavne at najdou ten ventilator sekundarniho vzduchu. A tu krabicku s tema pojistkama asi budu muset koupit novou.

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam to u znameho takze cena je vzdy OK. Spis by me zajimalo kolik tak stoji ta plastova krabicka jak mi v ni shorely ty pojistky a proc shorely. Respektive pojistky jsou OK, ale kolem nich je to roztavene. A jestli to jde vubec koupit ta plastova krabicka, druhovyroba?skodovka? nebo jezdit po vrakacich? V jakych autech to jeste muze byt? Pry to nema kazda octavia

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vcera vecer jsem ji vyzvedl ze servisu a vypada to, ze to slape.

Co bylo kokte? 2 podtlakove hadice a spatne udelana, zaizolovana elektroinstalace od vymontovaneho sekundarniho vetraku vzduchu (proste tam neni - vymontovany) + prohorele pojistky na baterce + chytnuta elektroinstalace za hlavnima pojistkama, asi spatne napojeny a zaizolovany neorigo alarm....

Jede o neco lepe nez pri koupi, ale do sedacek to nerve. V nedeli jsem se nechal svezt GIV GTI AUQ 132kw a do sedacek to trochu tlaci, pak GIV 2,8 V6 chipnute na nakych 220koni a to taky trochu tlaci.

Ale jsem rad, ze auticko jezdi a ted do nej chvili nebudu dlubat, v lete bych chtel udelat renovaci brzdi, lakovani trmenu a Zimmermann 312mm derovane kotouce, akorat nevim jake desky k nim. Asi si budu uz muset zalozit svuj topic :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to dlouho nevydrželo :help:

Tak na me zase vyskocila ta hnusna oranzova kontrolka, povedlo se mi ted rozjet kabel takze sem si to vycetl:

VAG-COM verze: IHR 304.0

Autosoft

Model: 1U - Skoda Octavia

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Adresa 01 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 06A 906 032 HN

Komponent: 1.8L R4/5VT G 0001

Kódování: 11500

Opravna #: WSC 10091

TMBER21U128549848 SKZ7Z0A1162849

2 Nalezeny chyby:

16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu

P0411 - 35-00 - -

18010 - Napajeni svorky 30 Napeti prilis male

P1602 - 35-10 - - - Sporadicky

Readiness: 0000 0000

Adresa 03 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1C0 907 379 E

Komponent: ESP FRONT MK60 0104

Kódování: 0019970

Opravna #: WSC 31480

0 Nalezeny chyby:

Adresa 08 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1U1 907 044 A

Komponent: CLIMATRONIC C 2.0.0

Kódování: 11000

Opravna #: WSC 31480

0 Nalezeny chyby:

Přeskoč adresu 15-Airbagy

Adresa 17 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1U0 920 811 C

Komponent: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V03

Kódování: 23012

Opravna #: WSC 10091

TMBER21U128549848 SKZ7Z0A1162849

2 Nalezeny chyby:

00779 - Teplotni cidlo vnejsi teploty (G17)

29-10 - zkrat na kostru - Sporadicky

01304 - Autoradio

49-00 - bez komunikace

Adresa 19 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 6N0 909 901

Komponent: Gateway K<->CAN 0001

Kódování: 00006

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01304 - Autoradio

49-00 - bez komunikace

Adresa 46 -------------------------------------------------------

Řídící jednotka: 1C0 959 799 B

Komponent: 3X Komfortgerát HLO 0003

Kódování: 00259

Opravna #: WSC 31480

1 Nalezeny chyby:

01359 - Spinac pro uzamykani zevnitr: strana spolujezdce (E198)

27-10 - nesmyslny signal - Sporadicky

Konec -------------------------------------------------------

Kluci kdyz je tam SPORADICKY tak to znamena jakoze je to dobre nebo jak to mysli ten program?

16795 - System sekundarniho vzduchu Nespravne proudeni vzduchu TODLE NERESIM.

VIDITE TAM NECO DULEZITEHO?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Cau, mozna pozde - ale kdyz se vykucha cerpadlo sekundarniho vzduchu tak CEL sviti bych rekl...dava se tam misto toho odpor a taky se to zaslepuje. Chtelo by to videt co kdo vykuchal a jak..a vsechny ty chyby co tam s tim mas sou tou absenci toho cerpadla.

Editováno: , autor: BertíkRS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano přesně tak - odpory 10W 330ohm a mělo by to byt OK. Za dva týdny budu nechávat dělat předni kotouče (Zimmermann vrtané + textar desky) a všechny silentbloky na př. nápravě (dám z TT/S3) tak to nechám naletovat a snad to bude OK.

Editováno: , autor: Wojnar
Odstraněná zbytečná citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Kluci kamoš mi včera logoval AUQ (+ nejaky chip) na profi Vagu ze servisu a nalogoval turbo v zaberu 2000mbar a v klidne jizde 970mbar nevite zda je to v poradku?

Vstrikovac 1.valce hlasil chybu - ma nekdo zkusenost z STP aditivy do benzínu? Pry to mam zkusit nalit do benalu. A turbo tlacilo v zaberu 2000mbar a pri klidne jizde 970mbar. Nevite jak se to prevadi? Jestli normalne, ze 2000mbar je 2Bar? Protoze myslim, ze se 1,8T 110kw ma 0,7B a AUQ 132kw RS a GIV GTI ty silnejsi ma tusim 0,9B tak 2B by byla asi kravina tak nevim.

vaha na vagu ukazuje na volnobeh 3g/s a pri plnem plynu jsme to bohuzel zapomneli nalogovat...

Co myslite?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2000mb jsou 2bary

není to moc, protože atmosfericky tlak ma cca 1bar. to je těch 970mb, které jste naměřili při klidné jízdě. To naměříš i při stojícím motoru. Takže turbo tlačí u tvého auta 1bar.

A ta porucha vstřikovače bude elektrická závada. Co přesně to píše?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

S prodejcem jsem se domluvil na velice slusne sleve kvuli meho nazoru a dvou kolegu, ze auto nejede jak ma a postrada vykon. Jestli o tom vedel ci nevedel muzeme akorat spekulovat, ale neresim to. Kazde auto neco ma a celkovy stav si myslim je dobry takze se poladi chyby a bude to snad dobre. Pocital jsem u koupi jakehokoliv vozidla s investicemi do oprav takze jsem to neresil. Kdyz jsem mu volal a potreboval se zeptat ci poradit jestli nevi tak vzdy ochotne rekl...

Editováno: , autor: Wojnar
Necituj poslední příspěvek!!
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...