Přejít na obsah

Vstřikovací čerpadlo 2,5TDI


Fanny84

Doporučené příspěvky

kluci jake zavady a jejich projevy se daji na cerpadle zjistit? napriklad na volnobeh nepravidelny chod atd? ma nekdo nejake zkusenosti a muze je sem napsat?

Je jich x co se muže podělat,já si to diagnostikuji BOSCH KTS přímo na konektor PSG u čerpadla.Udělají ti to v každém solidnějším BOSCH servisu.

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Ahojte nechci zakladat nove tema tak to supnu sem. na mem V6 114kw se me obevila zavada :

00552 viz foto

motor jede nic se na nem nezmenilo jen nevim co ta zavada presne znamena hledal jsem potenciometr merice vzduchu castecne jsem uvazoval i o vaze vzduchu jenze to co napsal vis me celkem zneklidnilo muze nekdo prinest nejakou rozumnou odpoved kde muze byt vada?

post-52480-0-46204800-1410113286_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 5 týdny později...

lidi asi jsem blbej ale kde je to oznaceni toho cerpadla? ja tam zadny stitek nemam jen vyracene cisla primo na boku toho cerpadla a to coslo nic nikde neznamena v etce je cislo 059130106J ale je to jedno zdali mam automatickou nebo manualni prevodovku?

Editováno: , autor: JanSuperb
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

AYM má vždy čerpadlo J 

BDG ma vždy K nebo M

 

Já si kombinuji jakékoliv čerpadlo jak chci a ze 114 kw AYM udelam 132KW BDH například.

PS: tim hrabaním se v PSG čerpadla pájkou problem jenom oddálíš nikoliv nevyřešíš příčinu,veř mi a stejně časem pujdeš pro nové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Satas to je nam jasne ze se to tim neopravi jen oddali ale dobre i to oddaleni nez prijde ta palka penez za cerpadlo!

Zbytečná práce uplně.A častka 25 neni pálka,dříve staly od 40ti nahoru.

Pořekadlo zní jasně...když je na opici musí bejt i na banány. :kol-47:(nemyšleno zle.)

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape pořekadlo je to pěkné,ale na druhou stranu doba pokročila a superb už není bůh ví co a vzhledem k pořizovací ceně auta jsou ceny za turba a čerpadla pořádná řacha.Cena auta padá geometrickou řadou,ale to ostatní je pořád někde jinde.

Nebavíme se o nějaké rok staré audině nebo báwu,ale o supech starých 8,10,12 let.

To je samozřejmě jen můj názor,ale myslím,že řada lidí bude souhlasit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

chlape pořekadlo je to pěkné,ale na druhou stranu doba pokročila a superb už není bůh ví co a vzhledem k pořizovací ceně auta jsou ceny za turba a čerpadla pořádná řacha.Cena auta padá geometrickou řadou,ale to ostatní je pořád někde jinde.

Nebavíme se o nějaké rok staré audině nebo báwu,ale o supech starých 8,10,12 let.

To je samozřejmě jen můj názor,ale myslím,že řada lidí bude souhlasit.

Souhlasim stebou naprosto ale je to tak jak píši o řádek výše.bohužel.

Takže budto se stim smíříme anebo nakupme Felicie a trojkov golfy a budem servisovat za 00hovno....

Jen prostě nesouhlasim s typem polsko-moravské opravy pajení tranzistoru v PSG která je uplně k hovnu.Nic víc v tom neni.

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 9 měsíců později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...