Přejít na obsah

Satas

Uživatel
  • Počet příspěvků

    258
  • Registrace

  • Poslední návštěva

8 Sledujících

Návštěvy profilu

8 851 zobrazení profilu

Oznámení Satas

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

53

Popularita

  1. Dobrý den.

    Chtěl bych Vás poprosit o radu ohledně špatné funkce mého plynového pedálu. Na fóru jsem viděl, že jste v téhle problematice zběhlý a tak bych Vám byl vděčný za jakoukoli radu a za radu která by mi problem vyřešila, bych s radostí i zaplatil. Popíšu vám svůj problem a napíšu co jsem už zkusil udělat.

     

     

    Octavia II 2.0 TDI 103 kW BTK 2007/8 před FL - Začalo to tak, že cca jednou týdně (100km) přestalo auto reagovat na plyn - při jízdě,v různých rychlostech. Vždy stačilo přeřadit rychlost a plyn se okamžitě chytil a pak byl opět třeba týden klid. Problém se začal projevovat čím dál častěji, až to dospělo do stádia, že přeřazení rychlosti nepomohlo a otáčky spadly na volnoběh(i se zařazenou rychlostí) a s každým sešlápnutím plynu mě to vyskočilo cca na 1200ot a hned padlo na volnoběh - poté se rozsvítila kontrolka žhavení a musel jsem motor vypnout a nahodit. Po nastartování problem někdy zmizel a někdy ne, musel jsem prostě tak dlouho zkoušet mačkat plyn, než se chytnul a dojel jsem domů. 

     

    Očistění konektoru u pedálu - bez úspěchu

    Prohození pedálu - bez úspěchu

    Proměrení svazku od pedálu k ŘJ a vůči kostře - bez problému

    Rozepnutí konektoru od brzdového signal do ŘJ - bez úspěchu

    Očistění el. skříně pod kapotou (mírná oxidace) - bez úspěchu

    Očistění většiný konektorů

    a vizuální kontrola dostupné kabeláže (ze zoufalství) - bez úspěchu

     

    Po těchto zásahách jsem se dostal do stadia, kdy auto už nevypadává tak časlo, ale zas třeba jen 1x za 100km, ale vím, co mě brzo čeká :(.

     

    Diagnostika psala nejčastěji chyby:

    Snímač referenčního napětí A - signal nízký   225x

    snímač polohy vack./klik.křídele - nevěrohodný   225x

    Motor klapky saciho potrubi - preruseni/zkrat   225x

    Ridici jednotka motoru - zadny signal/komunikace 199x

     

    Za každou radu budu moc vděčny a kdyby jste se chtěl nějak spojit tak tady mate kontakty: Tel: 604606022

                                     Mail: Kratinaantonin@email.cz

     

    Mockrát děkuji a doufám že se ozvete.

    Děkuji, Kratina Antonin - Vsetín

     

     

  2. Pokud je to 120 kw BDG je to rutinní problém je tohoto motoru. Je to EU4 s velkými tlaky na vstricich. Takže je nutné aby byl serizen perfektně dynamicky počátek vstriku, nové cidlo teploty vody, perfektní baterie a pak to nejdůležitější a tj startér. Po 200 tis km a 10 letech staří je kazdej před smrti nemá otáčky stačí o 50 ot za min a už jsou problémy. Takže jedine řešení nový bosch. Žádné repas apod sracky proste nový kus od bosche. Ročně resim cca 15 aut s tímhle problémem. Passat a6 A4 superby.
  3. Zaplat pánbůh za tyhle lemply. Kvalitní dílny maj práce tolik ze z toho chcipou.
  4. Když pominu ze si auto dal do ruky nadrcenejm profesorům z vesmíru tak bych možná začal tím ze auto dovezeš někomu kdo někdy ten motor a ostatní neviděl jen na obrázku. Ve vší slušnosti .... tyhle motory a auta konci svůj život jen a vždy v takovýhle situaci.
  5. Neni problém ti je sehnat ofiko z bosche jezdím pro věci do de.
  6. Naprosto ideální volba auto pak pojede jj střela.
  7. Dělají to trysky žádný repas nepomůže... nelze v nich vyměnit první tycku je zalisovana a pridrena. Dělají toto samé audiny jen s motory Eu4 BDG BDH.
  8. Je to prosté toto není dle mě original řemenice protože tento problém mají pouze řemenice druhovýrobné.
  9. Satas

    Vahadla

    Okamžitě vyměnit všechny hydra a případně i vahadla která vykazují opotřebení.
  10. Klasika BDG trysky EU4 a vydřený tělo vstřikovače.Rešim výmenou trysek z A6 a pokud je SUP v manualu udelam z nej rovnou original 132KW verzi jako Passat.
  11. Mám nemilý pocit že to bude umrtí v rodině jménem VP44...Ale je to jen ryychlodoměnka.V Praze hravě opravím na BDG mam skladem uplně vše.
  12. No na rovinu jestli jedeš do autorizáku tak tam specielně tenhle motor ve většině případu videli max tak pri výměne oleje...ale třeba se jim zadaří.
  13. Nikdo nikomu určitě nepřeje smrt čerpadla to v žadném případě pač je to finanční sračka bez vyjímky kterou nikdo nechce...jen mi možná blbě přišlo že kolikrát se tu najde jedinec který brumlá jak i vše z toho netu je drahé...nic ve zlém.No a jinak díky za kompliment....
  14. Chlapci vy tleskejte nohama zato že se to prostě stalo a máte ceny dilů z toho užasnýho netu plnýho z 90% polskejch hoven... za nákupy na který vy smrtelníci jste se nikdy jaktěživ dostat nemohli a doted by jste platili ty rakety na smrtelníka a chrochtali by jste blahem....to si uvedomte.
  15. Ahoj,chtěl bych se zeptat,jestli uz jsi se setkal s tim,že by na 2,5 114kw  meli dva válce vedle sebe kompresi 5 baru a na dalsi hlave prostředni válec jenom devet. Ostatní válce jsou dobrý. Vačky v naprostém pořádku. Ale tuká to dost hlasite. Za studena aby to chytlo,tak musím odpojit cidlo teploty aby to dlouho žhavilo. Pak to chvilku hulí jako tank a pak dobrý. Při jízdě na dálnici v motoru něco bouchlo a od tý doby to takhle blbne. Myslíš,že by mohl být vymlácený tři ojnice vedle sebe? Protože to na mě pusobí,jako by mlátil píst do hlavy.  Děkuji za odpověd......

×
×
  • Vytvořit nový...