Ozzycek Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 Zdravim, dostal jsem favorita 135L r.v. 92 po dedovi a mam par otazek: 1) Topeni: kdyz prijdu rano do garaze je pod motorem chladici kapalina (odhaduju tak 0,5dcl). Kontroloval jsem to a vyteka to nekde od regulacniho ventilu, ale ne kdyz je motor zahraty ale az po zchladnuti. Taktez jsem si vsiml ze fouka z topeni teply vzduch a to ikdyz na palubovce vypnu privod chladici kapaliny do vymeniku. Chtel jsem se optat jestli bude chyba pouze v regulacnim ventilu nebo muze byt i jinde (koukal jsem ze tam je sakra blbej pristup tak se mi to nechce sundavat cely)? 2) Svicky: jaky byste doporucili svicky na Favo 135L r.v. 92? V manualu je vic variant tak z toho nejsem zrovna moudry (a vim ze kdyz jsem do meho stareho pola nedal tribodovy NGK tak do kopce proste nejelo). 3) Karburator (a startovani): Asi nejvetsi problem mam se startovanim. Studeny motor celkem jde: seslapnu jednou plnovy pedal a pak to chyti otacky cirka 1500, ale pak zacnou padat a motor jakoby skube, ale staci vyjet cirka 30m od garaze a motor ma plynuly chod (otacky asi 900). S teplym motorem uz je problem: obcas chyti bez plynu, obcas se musi dat plny a tocit tak 5 vterin nez motor chytne, obcas otocim klickem otacky vyskocej tak na 500 a pridam lehce plyn a chytne to. Je to normalni? Na konec dalsi vec ktera me zarazi (ohraty motor ma otacky asi 650-700 ale kdyz jedu z kopce a pred krizovatkou zabrzdim otacky motoru spadnou na 500 a skoro to chcipne. Tipoval bych ze je spatne serizenej karburator ale nikde jsem nanasel nakej kloudnej clanek jak ho seridit (taktez nemuzu narazit na servis v Libereci, ktery by se jeste zabyval favoritama). Za jakekoliv rady, postrehy ci napady predem dik. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 4. Květen 2011 Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 O seřízení karbce Pierburg tady najdeš docela dost odkazů na články i na jiná fóra. Ty špatné starty bude způsobovat nejspíš právě ten karbec. Svíčky jsem do svého Formana používal zásadně Brisk N15Y-CR = "jednopacky" s "šestnáctkou" šestihranem. Sice to už byl vstřikáč, ale myslím že až pořádně seřídíš ten karbec, bude to chodit i na ty nejobyčejnější svíce. S tím topením - ventil je zboku směrem od pravého podběhu a máš pravdu že k němu je přístup jak k penězům. Budeš muset oddělat oba stahovací pásky, stáhnout hadice, zkontrolovat obě hadice, nátrubky na ventil i ten samotný ventil (je to jen kolečko plastu s výřezem, zakrývající nebo odkrývající podle natočení průtok kapaliny dál do radiátorku) - celé to jde od topení odmontovat, jen se připrav na to, že to bude pekelná práce nepoškodit - jsou tam vruty našroubované do plastu a zákonitě budou mít zarezlé závity a totálně orezlé hlavy a drážky - původní jsou jen s jednoduchou drážkou na plochý šroubovák!!! Takže nejdřív postříkat Konkorem nebo nějakým prostředkem na uvolňování zarezlých šroubů a podobně. Připrav se na to, že protože je to nad expanzkou, nějaká kapalina z toho vyteče - asi tak půl až jeden litr. Na zpětnou montáž doporučuju dát nové jak ty vruty (dají se velmi podobné, ale povrchově upravené a s křížovou nebo šestihrannou/imbusovou hlavou sehnat v prodejnách se spojovacím materiálem), tak S-pásky. Pokud výměna S-pásek a jejich dobré dotažení nepomůže , budeš možná muset vyměnit i hadice (pokud staré budou vyžrané a nebudou těsnit) a nebo konečně hledat jinde - může být i prasklý ten tepelný výměník v topení - to bys ale poznal podle smradu po "fridexu" z topení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozzycek Vloženo 5. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 Moc dík, zitra mam volno tak se do toho pustim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.