milovicak123 Vloženo 30. Květen 2011 Sdílet Vloženo 30. Květen 2011 začnu tím, že jsem osel a udělal jsem chybu (a snad se i poučil) při pinování napájecího ISO konektoru mi z prstů vypadl kabel a dotknul se kostry, trochu to zaprskalo, tak si říkám pojistka v pytli. Po přezkoumání pojistek jsem ale nenašel problém a na kabelu napětí není. zkuste mě plz postrčit, kde může být problém? díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milovicak123 Vloženo 1. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Červen 2011 upřesním oč mi jde, podle el. schematu z DP je pin 5 a 8 toho napájecího konektoru rádia rovnou připojený na pojistku 37, ta je ale v pořádku a není na ní napětí. Vše ostatní v autě funguje, takže hledám, kde se mohl stát problém. skutečně nikdo nepomůže? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Máš v tom hokej. Pin 5 na ISO konektoru je výstup z rádia pro ovládání nebo napájení dalších spotřebičů s malým odběrem a pin 8 je kostra = MÍNUS napájení. Kladný pól napájení neboli +12V máš mít na pinech č. 4 a 7 - na 4 je napětí "od spínačky" (přes pojistku společnou pro všecko, co se zapíná až zapnutím zapalování), na 7 trvalé od baterie přes další pojistku. Přesné číslo pojistky je otázka na uživatelskou příručku k vozidlu, běžně je v ní tabulka s přiřazením a proudovou hodnotou všech pojistek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milovicak123 Vloženo 2. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Máš v tom hokej. Pin 5 na ISO konektoru je výstup z rádia pro ovládání nebo napájení dalších spotřebičů s malým odběrem a pin 8 je kostra = MÍNUS napájení. Kladný pól napájení neboli +12V máš mít na pinech č. 4 a 7 - na 4 je napětí "od spínačky" (přes pojistku společnou pro všecko, co se zapíná až zapnutím zapalování), na 7 trvalé od baterie přes další pojistku. Přesné číslo pojistky je otázka na uživatelskou příručku k vozidlu, běžně je v ní tabulka s přiřazením a proudovou hodnotou všech pojistek. ano, špatně jsem to popsal. v DP je to označeno jako T8d/5, červeno-modrý kabel, 2.5mm2, připojený na pojistku SB37. (schemata č.24/2). tam mi chybí napětí, ale to už není na pojistce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Nemám Supí schéma - ale pokud je tovedené od nějaké pojistky na pin 5, tak tam na ISO nic směrem "z auta do rádia" nepatří, tam máš chybu. Škodovka tam myslím cpe něco k CANu... - jak jinak, nestandart = stejně jako přehozené piny 4 a 7. Pod napájením má na ISO konektoru být jen stálý proud - pin 7 a ovládací napětí - pin 4. Zkus to pohledat, myslím že jsem to viděl někde u Fábulářů, mají tam popsaný celý svazek z auta do rádia ještě před "konverzí" na ISO, protože původní origo konektor pro koncernové rádio nemá s ISO nic společnýho - je jinak osazený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milovicak123 Vloženo 2. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 už jsem to našel, před pojistkou v pojistkové skříni byl domontovaný odrušovací člen a docela dobře schovný.. ale měl pojistku toť vše.. dík za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. Červen 2011 Sdílet Vloženo 2. Červen 2011 Hm, tak tomu se mezi bastlíři říká KURVÍTKO - součástka, která je jinak naprosto na hovno a jedinej její účel je zařízení po určitý době nebo po určitý události zneschopnit a donutit uživatele k návštěvě servisu nebo koupi novýho.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milovicak123 Vloženo 3. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 nejlepší je, že v tom byla trubičková pojistka 8A, hned před pojistkou ve skříni 20A a v rádiu je 10A já se teda jen domnívám že to je nějaký frekvenční filtr, kouká z toho kondenzátor a cívka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 3. Červen 2011 Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 Ano, s vysokou pravděpodobností je to odrušovací filtr k zamezení průniku vf rušení po napájecím přívodu - obvykle se takové rušení projevuje pískotem v reprodukci kolísajícím výškou shodně s otáčkami motoru (rušení běžně vznikající v alternátoru) nebo stejně kolísajícím prskáním až vrčením (rušení od zapalování). Ovšem dát na takové místo (s přístupem jak k penězům a ještě ke všemu PŘED mnohem silnější další pojistky) trubičkovou pojistku s maximálním proudem 8A je prasečina nejvyššího kalibru. Naprosto netuším, jestli je to "sériová vlastnost" všech supů, nebo jestli si ten odrušovací člen někdo doplnil na vlastní pěst, autor této "úpravy" je ale totální vemeno... Pokud už totiž chci někam dát odrušení, musím si vybrat - buď ho nacpu těsně ke zdroji rušivých signálů, abych rušení potlačil co nejblíž a nepustil ho "courat po palubě", nebo musím dát odrušovací člen těsně před citlivé zařízení, aby rušení "zůstalo venku" - a vždycky musím celou napájecí cestu nadimenzovat na největší hodnotu odběru, která v ní může nastat. Vložit někam část s o hodně menší kritickou hodnotou proudu je buď důsledkem hodně velké nouze, nebo hodně velké idiocie. Ani jedno autům jako je sup rozhodně nesluší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milovicak123 Vloženo 3. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 3. Červen 2011 naprostý souhlas. potřeboval jsem to jen zapnout a nakódovat do dx dynamic sound system.. o víkendu to předělám. mimochodem jsem měl po ruce pojistku jen 2A a protože mám zesilovač v kufru, tak ta pojistka stačí a drží i při velkých proudových špičkách Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.