lukko86 Vloženo 12. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 bsg = řídící jednotka centrální elektriky? ale kam tam ho připojím, je tam asi 10 konektorů... když jsem natáhl ten novej zemák je třeba starý uzemění sundat z kastle ? nebo tam může zůstat... ten novej jsem natáhl na ten altík nakonec... 25 kabel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 12. Červen 2011 Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 (editace) Žádnej zemnič nesundávej, jen přidej ten "svářečkovej" kabel od mínusu baterky přímo na kostru motoru. A jak říká Jíra82, najdi ten hnědej kábel, co jde od BSG původně na baterku - bude někde přitáhnutej na kostru, tak ho prodluž a dej taky přímo na baterii. Editováno: 12. Červen 2011, autor: Ekkar_z_Bastlírny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukko86 Vloženo 12. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Červen 2011 ten novej už tam je... plus jsem tam nechal ten starej zemnič....jen si nejsem jistej tím bsg, jestli si myslím správně , že to je jednotka centrální elektriky, která je pod relátkama u pojistek...pokud to chápu bude tam hnědej drátek co vedl původně do motorovýho prostoru na baterku a ted ho mám prodloužit a dát na baterku minus pol... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jíra_82 Vloženo 13. Červen 2011 Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 Ano, chápeš správně, staré zapojení tam nech jak je, podle Ekkara přidej svářečkový mínus a na BSG (centrální řídící jednotka vozu) ověř/přepoj 0,5 hnědý - snímač napětí aku, viz přiložený obrázek. Musí vést opravdu z mínusové svorky aku až k řídící jednotce. Svorkovnice XS4 je na ní napsaná, pin č. 8 si odpočítáš. Číslování je vidět na konektoru, když ho odpojíš. (v rožkách jsou označeny piny 1, 3 a pak až 16 a 18 myslím) Ale správný pin poznáš už podle toho hnědého drátku, on tam bude, ale vede někam do tramtárie... takže odpojit baterku, odstřihnout a přivést sólo dozadu k baterce. Jíra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukko86 Vloženo 13. Červen 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Červen 2011 super, to schéme taky někde mám, mám tu rozepsané všechny svorkovnice...hned jak přestane chcát vlítnu na to a dám vědět jak to dopadlo... jinak ten silnej už tam je, ten jsem tam dal hned druhej den, co jste mi řekli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Schlumpf Vloženo 3. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2011 nekdo tady hledal helmutha kdo to zapojovaval, tak tady sem...jinak lukko uz to nasel. sem tenkrat chtel zapojit tempomat a u toho sem udelal chybu a timpadem se stali ty vypadky plynu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Albín Vloženo 29. Září 2012 Sdílet Vloženo 29. Září 2012 Můžu se zeptat jakou chybu jsi udělal? Mě to dělalo tak 1 za jízdu,teď jsem si však zapojil tempomat a udělá my plyn výpadky tak 3-4x za jízdu,je jedno zda na jízdu s tempomatem nebo bez něj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.