Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

zdravim, po zimě jsem sundal zimáky, dal tam letní a řízení začlo táhnout doprava. Prohodil jsem přední kola a těďka to táhne doleva (..podle mě čím dál víc...). Kde je problém? pneumatiky nevypadají nerovnoměrně sjetý, je na nich najeto cca 15 tis....nebo geometrie? díky za radu

Vloženo

Problém je v pneu. Musíš to různě prostřídat - přední zadní, zleva doprava, kombibací je mnoho. Vyzkoušej třeba rezervu zapojit, ať víš, která(é) pneu jsou vadné. Když pneu mají najeto 15 tis, tak jsi už měl, ne? Nebo jsi koupil ojeté - pak se nediv, jsou vadné ma majitel se jich zbavil. I drahé značkové pneu mají často problém. Málo kdy je problém v geo.

Vloženo
Problém je v pneu. Musíš to různě prostřídat - přední zadní, zleva doprava, kombibací je mnoho. Vyzkoušej třeba rezervu zapojit, ať víš, která(é) pneu jsou vadné. Když pneu mají najeto 15 tis, tak jsi už měl, ne? Nebo jsi koupil ojeté - pak se nediv, jsou vadné ma majitel se jich zbavil. I drahé značkové pneu mají často problém. Málo kdy je problém v geo.

Pneu jsem kupoval nove (barum brilantis) a po zime jsem akorat prostridal zadek a predek. Kazdopadne diky za info, vyzkousim...

Vloženo

jednak tu jsou podobna temata!!!!!!!!!!!!! a nez delat takovy harakyry s prehazovanim pneu tak zajed na geometrii po 15 tkm si myslim, ze uz je to zrale...... a rovnou i vyvazit kola a uvidis, ze to bude hned lepsi

Vloženo
Nebo přesaď volant,a pak ani nepoznáš že to někam táhne :smich::smich::smich:

To asi moc nepomůže, protože pojem "táhne to deleva nebo doprava" znamená, že auto při puštění volantu na rovné silnici bez příčného sklonu a za bezvětří nejede přímo, ale zatáčí. Aby jelo přímo, musí se pořád působit silou na volant. Pokud se mění směr táhnutí při přehazování kol, tak to mají na svědomí jednoznačně pneumatiky, běhounová plocha není válcová, ale mírně do kuželu.

Vloženo
Nebo přesaď volant,a pak ani nepoznáš že to někam táhne :smich:  :smich:  :smich:

To asi moc nepomůže, protože pojem "táhne to deleva nebo doprava" znamená, že auto při puštění volantu na rovné silnici bez příčného sklonu a za bezvětří nejede přímo, ale zatáčí. Aby jelo přímo, musí se pořád působit silou na volant. Pokud se mění směr táhnutí při přehazování kol, tak to mají na svědomí jednoznačně pneumatiky, běhounová plocha není válcová, ale mírně do kuželu.

Souhlas. Měl jsem naprosto stejné příznaky a koupě nových pneu tento problém vyřešila...

Vloženo

Mne vymenily zimne za letne a potom to tahalo do prava.Pustil som a po chvily som siel smer priekopa.A tiez som to pocitoval pri drzani volantu.

Potom som prehadzoval pneu z predu do zadu na kazdej strane a poho.Teraz sa neboji pustit volant z ruky. ;)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...