Publikováno Srpen 8, 201114 r Zdravím,hledal jsem tady jestli neměl někdo podobný problém ale nic jsem nenašel.A teť k věci.Kamarád přijel že se mu zdá že mu turbo houká cca od 1300-1700 ota. Tak jsme to napichnuly a žádná chyby koukly jsme i na vrtulky v turbu jestli nejsou nějak zdeformované a nic.Ja žadné houkání neslyšel a kamarád říkal že to dělá to jen za studena.Jel jsem to projet do dlouhého kopce a vytočil jsem 3 st. a spadlo to do nouzáku. A vyskočila chyba 564 S verze: SVO 805.0 Verze dat: 20080309 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Adresa 01: Motor Objednací číslo řídící jednoky: 03G 906 021 LE Systém a/nebo verze: R4 2,0L EDC G000SG 8502 Kódování: 0000072 Číslo dílny: WSC 06325 Nalezena 1 chyba: 000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny P0234 - 000 - - - Sporadická info o závadě: Stav závad: 00110000 Priorita závad: 0 Frekvence závad: 1 Kilometry: 118087 km Indikace času: 0 Datum: 2000.00.00 Čas: 21:26:06 info o závadě: Otáčky: 3612 /min Rychlost: 90.0 km/h Výkon/klapka: 100.0 % Napětí: 14.21 V Provozní stav: 00001000 Tlak: 2295.0 mbar Tlak: 2590.8 mbar Nevíte někdo co by to mohlo být?Skoušel jsem pohybat regulací na turbu a ta se my zdá že chodí pěkně.Díky za každou radu Log-http://www.ulozto.cz/9914942/log-01-003-011-010-csv Upraveno Srpen 8, 201114 r od carda
Srpen 8, 201114 r Autor Přidal jsem Log.Podle něj se mi to turbo nezdá ko.Ale zas tomu moc nerozumím.
Srpen 8, 201114 r NO tohle turba hlavně u 2,0 dělaj chce to turbo nechat a nebo sám včistit a mělo by to být OK. Je to turbem. takže vytáhnout a vyčistit.
Srpen 9, 201114 r Autor Ok já to po dovolené hodím do ultrzvuku.Nevíte jesli je na tom potřeba něco jiného než třeba na 81kw o1,myslím nějaký přípracvek?Díky
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.