Přejít na obsah

Kolo- reklamace


TomasB

Doporučené příspěvky

Ku*va, sem se nasral jak sviňa :angry: Ti maj kliku, že už maj zavřeno. Manželka byla reklamovat kolo, respektive ji nějak blbne převodovka. Ano převodovka. Nemá to klasickou přehazovačku, ale má to uprostřed zadního kola takovej buben a tam je normální převodovka. Má to ještě v záruce a ti buzíci jí řekli, že si to bude muset zaplatit, že už byla na garančce a že se na to záruka nevztahuje. No já jim dám, že se na to záruka nevztahuje. Kurva :angry::ph34r::076:rtfm:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak každej slušnej obchod dělá rok servis zdarma ,ale jinak maj pravdu ,že jestli je to rozštelovaný tak na to se záruka nevztahuje ,je to běžný servis .

je to kupovaný v Pardubicích v ulici Sladkovského, nějakej Velo... Myslíš, že je to rozštelvaný? Při zařazení 4,5,6 to přeskakuje. Při řazení nahoru ani ne, ale při řazení dolů. Začalo to dělat jak ho manželka v létě oprášila. Začalo to dělat po 650km(dle tacho).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jinak to má tachometr, nějaký magnetický dinamo, který neklade prakticky žádný odpor, senzor automatického rozsvěcení světel a takový bejkárny :D Jsem ho koupil manželce pod stromeček, měli nějakou jednodenní akci tuším k 10 letému výročí a měli na všechno myslím 40 nebo 50% slevu. Bylo tam narváno až hrůza.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli jsi nenechal udělat před sezonní servis ,tak je to určitě rozštelovaný ,nechal bych to seřídit ,podle mě to bude do 100,- kč .většinou žádné poruchy s tím nejsou .

manželka to nechávala v zimě na garančku po cca 650km a dělá to po vytažení v létě, takže po garančce. Otázka je, jestli to nerozhasili na té garančce. Jinak by s tím kolem musel někdo něco vyvýst jak stojí ve spoečných prostorách v baráku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je přesně ono ,na zimu garančka ? Chápu to ,ale po zimě se musí udělat další kontrola kola .Když kolo stojí tak se tam usazuje prach a různé nečistoty ,navíc je celej mechanismus přetížen tím že stojí a ani se nehne .Já si kolo seřizuju tak 1 tejdně ,protože když se jezdí dochází k rozštelování .Nech si kolo připravit na sezónu a pak uvidíš jak to maká .Nechat seřídit kolo 1 za rok a pak si myslet že bude makat pořád stejně to je opravdu nesmysl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O.K., díky. Je-li to názor nestranného odborníka, pak brzdím. No alespoň tam nemusím. ;)

Ono když je praxe taková, že tě chce každej ojebat, pak se není co divit, že je nedůvěra a hned startuju.

Dneska jsem v práci vystornoval fakturu na 18tis., kterou jsem odmítl nechat proplatit. Dodavatel ještě v rámci záruky provedl opravu na plnící lince(stála 2,5M). O závadě věděl ještě před vypršením záruky, opravu provedl po vypršení záruky a poslal fakturu. To mně nadzvedlo. Vytáhl jsem smlouvy, předávací protokol, a tvrzení jednatele této firmy, že záruka byla jen rok jsem hravě vyvrátil, protože ve smlouvě bylo 18 měsíců... Nejdřív zkoušel, že by fakturu o polovinu snížili, když viděl, že to proplatit nehodlám, tak mně požádal o oficiální dopis se zamítavým stanoviskem a že to pořešej naše účtárny, protože už zaplatitli DPH a nejde to jen tak zahodit do koše.

Před pár dny jsem podepisoval převzetí el. komorových pecí. To bylo taky story. Ani nevím kolikkrát to předělávali, protože jsem jim to vždycky hodil na kokos. Po několika prvních pokusech to bylo realizovaný tak, že to nemohlo projít ani revizí. Nejdřív se jejich mistr montáže čertil, odmlouval a pod. Až mně dost nasral a promluvil jsem si s jejich ředitelem, tak už neodmlouval, a pak udělali všecko jak jsem požadoval. Sankce za prodlení jsem neuplatňoval, byl jsem rád, že už to je konečně hotovo. Myslím, že po tom rozhovoru, co jsem měl s jejich ředitelem v jeden pátek odpoledne měl asi ten jejich ředitel dost blbej víkend, protože jak jsem byl vytočenej, tak jsem mu sdělil, že mu celou zakázku hodím na hlavu a může si s tím dělat co chce. A to jsem mohl, protože udělali něco jinak, co jsem nemusel akceptovat a smluvní podmínky by tak nebyly dodrženy z jejich strany a ještě by nám museli platit. Nakonec všecko dotáhli do zdárného konce, já byl spokojenej a zase jsme byli kamarádi.

Podobný to bylo i s oknama do bytu. Co předveli při montáži bylo maso. Poslal jsem fotky z průběhu montáže do firmy a druhej den jsem měl omluvnej telefonát, přijel osobně majitel montážní firmy dát věci do pořádku. Výrobce oken si montážní firmu najímá. Nakonec vše dali do eňo ňuňo stavu. Tehdy jsem ocenil jak se k tomu Vekra postavila. Byly problémy, nadělali boty, ale postavili se čelem k problému. Nakonec jsem je pochválil, poděkoval a hned poslal prachy.

A tak je to snad se vším. Co takhle u nás ve firmě různý firmy něco dělaj, tak je to vždycky porod. Podle mně na to ty lidi, co to realizujou fyzicky docela serou, protože firma není jejich, tak to maj na háku, a nebo jsou to lidi, který to třeba nikdy nedělali a jsou u firmy noví. Dokonce jsem zažil, že se dva asi 20ti letí montéři dostavili na montáž jak zákon káže. Jsem je vyhodil, ať příjdou až vystřízliví. A můžou bejt rádi, že jsem to k nim na firmu neventiloval. Přitom jak tak sleduju, tak management firem se z 99% dost snaží.

Kua, sem se zase rozepsal jak Palacký.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...