Přejít na obsah

Superb 1,9 96 kw -rachoti vyfuk...rezonuje


maxim11

Doporučené příspěvky

Ahoj potrebuj poradit ,mam Superba 1,9 96 kw a kdyz nastartuji tak mi rachoti vyfuk i kdyz sednu do auta a jedu ,tak to taky dela ,kdyz treba pridam ..mel jsem to zvedle na zvedaku a kdyz chytnu vyfuk ,tak to prestane ...pustim tak to zase zezonuje ..nevi nekdo co s tim ...co treba nejaky silenblok na motoru ,mate s tim nekdo skusenost ..diky moc za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hledat, hledat a zkoumat na zvedáku kde a co! Vím - rada jak chytrá horákyně, ale Tvůj dotaz je taky těžko zodpověditelný, - resonuje, no to bych já chápal jako, že resonuje uvolněná přepážka v tlumiči! Přeji šťastné zjištění a odstranění "resonance" :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Caute chlapi,mam stejny problem u supa 1.9 tdi 96kw 03

Kdyz nastartuju studeny motor ta nerachoti,ale jak se ohreje na provoni teplotu ta acne rezonovat.Kvuli tomu jsem koupil stredni dil vyfuku a namontoval,rezonance byla porad.Reseni:vymena silentbloku motoru a nebo hazi dvouhmota.Ja to zatim vyresim tak ze si pridelam dalsi drzak vyfuku na tu slabou vzperu na podvozku.Pozdeji dam foto

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Mě rezonoval střední výfuk při nastartování. Vymontoval jsem ho, na horní straně u sváru s trojúhelníkovou výztuhou k trubce jsem vyřezal okno ze třech stran, plech jsem ohnul směrem nahoru. Jsou tam dvě vrstvy. Vnitřní je nerezová, obal pohliníkovaný plech.Vnitřní část má dvě trubky s malýma otvorama. Pod jednu jsem zatlačil lehce ohnutou 8mm kulatinu tak, aby konec trčel 3mm nad původní obal, kterou jsem CO2 zavařil. Vrátil jsem zpět nejprve nerezovou část, opatrně přivařil přes původní výřez a pak vrátil obalovou část. Zase zavařil, obrousil, stříkl sprejem na výfuky ato stačilo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
  • o 2 roky později...

To rachocení jsem na chvíli odstranil výše uvedeným zásahem ale nakonec to stejně dělalo bordel. Koupil jsem nový výfuk a po startu rozonoval také, i když míň. Vyzkoušel jsem si otáčky, u kterých to nedělá a pak jsem pomoví VAG 304 zvedl volnoběžné otáčky z  nastavených ( asi 903 ot. ) na nových 950 a je klid. Zřejmě konstrukce přepážek nemá ráda rezonanci při nízkých otáčkách. V každém případě je klid.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...