Přejít na obsah

bouchy01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    106
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení bouchy01

  1. Hm jediné "levné", co se dá zkusit, je jezdit na benzín ("premiový") a přidat aditiva pro plynové motory. Moc netuším, ale min. existuje Liqui Moly: https://www.liqui-moly.cz/prisady-do-cng-lpg-motoru-c486/ nebo jiné. A sledovat zlepšení. Mimochodem, i LPG je celkem alchymie, v zimě musí být víc % tuším propanu. Jo, a poměnit oba palivové filtry.
  2. Může to být cokoli... asi tedy ne nic s přísunem paliva, pokud se to projevuje i na LPG. Může to být zničená dráha plynu, což je takový dvojitý potenciometr. Dost těžko se to diagnostikuje. Dále to můžou být svíčky, zapalování. Moc nevěřím, že by v diagnistice v takovém případě nebyly misfires. Nebo to může být některé z čidel.
  3. Vždyť stoupl... základ je v motoru EA888 DLBA.
  4. Já mám jiný motor. Vyndání nádržky a čištění šroubovákem, nebo co se kam dostalo, plus nějakou chemií 2x proplach kapalinou, bohužel bez pořádného projetí s ohřátím - byl bych si projel sám. Pytlík s tím rezatým nesmyslem ven. A pak doplnit kapalinu, myslím, že mluvil o přetlakovém systému. Auto chladí stejně, na to to vliv nemělo, pumpa ve stavu neznámém, auto hůř topí, což může mít i jiné příčiny. Po asi půl roce je nádržka pořád čistá, kapalina růžová, ne rezavá. Asi to tedy významně pomohlo, škody na dílech někde v palubce (různé vlnovce) a chladiči neznámé.
  5. Je to od dveří od prasat, co neumějí otvírat poklopy svých popelnic a respektovat majetek ostatních. Stačí, aby prošel debil, nebo slepice se zipem, či cvokem na kabelce, vidím často, jak někomu frézují lak. A jak se ještě naserou, když je okřikneš. Dodávkař, nebo menší náklaďák to klidně vyrobí i na horní straně blatníku. Když jsem prodával Fabii, tak měla takových zásahů asi 30 z každé strany, ne vše promáčknuté, ale velmi často až na základ, od širšího místa př. blatníku až z zadnímu světlu. Octavie se drží, zatím jediný zájeb na LZ dveřích, sere mě, že zrovna kolem toho musím chodit. A dost zájebů na klikách, ale to je kus plastu, myslím, že stříknutí by bylo pod 1000. Tak to budeš příští rok koukat na pojistné. Taky jsem odmítal jezdit s provaleným nárazníkem z parkoviště atd. No, "all inclusive 100/100" za 21k, asi + 5k. A pak ještě bonbonek různých Kubrtů a jiných expertů z bazarů, co ti přejedou lak měřičkou tloušťky a končíš - bourané, death trap.
  6. Pokusit se problém dobře popsat, přiložit video z mobilu a nějakým způsobem kontaktovat přímo výrobce vozidla. V případě neochoty tohoto servisu jít do jiného autorizovaného. Nevím, jak se to dělá, měl (by) to udělat servis sám. Tam už asi není záruka, že? Takže meniči menili a tys platil? Ufff - "celá klimatizace", to jednak trochu smrdí, ale za druhé je to značně nákladná záležitost: chladič, ventilátor, potrubí, kompresor, výměník, el. svazek, komfortní jednotky, ovládací panel (a to jsou jen věci, které jako "laik" vidím při pohledu do mot. prostoru), demontáž tak půlky auta, palubky... no, můj nekvalifikovaný tip je problém s některým z milionu čidel. Čidlo, které si myslí, že systém chladí moc, tak dá povel na vypnutí ventilátoru, aby nedošlo k zamrznutí, různá čidla vibrací(?), odporu (ochrana některé součásti, třeba kompresoru, před zadřením), teplotní čidla, včetně kabinového/ých... vše by se mělo nějak projevit - zkusit různé režimy AC - HI, LO, nastavit napevno třeba 23°C a měřit a měřit (teplotu z výdechů) - automatický, manuální režim; různé druhy jízdy, jedna teda městská, okolo 50 km/h aspoň 20 minut, druhá mimo město, nad 90. AC i vypnout - po jízdě se zahřátým motorem a nastartovaným po vystoupením se větrák nemá co točit. A vůbec, proč myslíš, že problém je s ventilátory AC? Proč je tam množné číslo, já myslel (a i tak mám, i když v benzínovém autě) jen jeden (a asi dva nebo více chladičů za sebou, nebo vedle sebe). Jaké jsou současné projevy v kabině? Dovedu si představit, že při okolní teplotě 21°C by v kabině bylo na delší trase docela horko, ne málo udělá i sluneční svit.
  7. Tady by mě zajímalo, jak s poplatkem za parkování, na dálnici... a opačně, když si na spalovák dám EL1 00000
  8. Kontaktoval bych ferda25 ze Strakonic, zde na foru již neaktivní, ale kontakt asi dohledat lze.
  9. Podle velikosti myslím, že není klíč s dálkovým ovládáním.
  10. To je asi překlep, 2 bary ve válci? Ve většině motorů, kde jsou hydroštely, tak jsou slyšet. Ať už špatným provozem, nebo třeba jinou specifikací oleje. V době před 15-20 lety se to řešilo, adorovaly se OHV motory s pevnými vůlemi, max. s bimetalem, jako ve Favoritu aj. No tak si vzpomeňme, kolikrát za rok musel jít dolů kryt ventilového rozvodu a co to bylo to nastavit - za tepla i studena. Kupodivu, teď už se hydroštely řešit přestaly, nevím proč. S motorem mám vlastní zkušenost a rychle jsem (při ceně nových 16 ks a za práci) nad tím mávnul rukou. Kdyby byl prokopnutý, tak neřeknu, ale chrastící po startu.... Jestli jde (a tvrdím, že z 12 bar) na nulu, tak ten motor ani nemůže udržet běh, pokud bez kompresí. Měřič komprese stojí pár korun (z Kovo), tak jestli není chyba v něm.
  11. Tesat do kamene. Verva už není, co byla, celých 20% obj. ETBE. Asi nejlepší, ale taky nejdražší je Maxxmotion 100, event. Mol Evo 100, pak asi jakýkoli N98.
  12. Takže řešení je rotace, jako vždy. Teď jsem objednaný na přehození kol, tak jsem zvědavý, jestli zase dojde na dohadování, kam které pneumatiky namontuje. Lepší vždy dopředu, záběr pneumatiky víc obrousí, trochu překvapivě i zatáčení. Oni tvrdohlavě dávají lepší dozadu, no to pak můžů silně opotřebené vpředu vyhodit. Sám si to bez rezervy neprohodím. Dřív na Fabii jsem přesně poznal, které pneu kde byly, podle stržených hranek. Teď to nějak nepoznám... i když zadní letní byly jaksi hladší (po bocích). Zaleží, jestli máš asymetrický vzorek, nebo symetrický. Pak se to pohle toho prohazuje, buď risknout "INSIDE" ven asymetrických, nebo změnit levou a pravou sadu symetrických. Jakmile je moc velký rozdíl v hloubce drážek ve vnější a vnitřní, už tomu není pomoci, nejde udělat ani geometrie.
  13. Jestli myslíš toto: obr. 3 - tak jsou na jedné z náprav špatné tlumiče! Je otázka, jestli takovou sadu pneu zachraňovat (snad obroušením v servisu za pravidelný kruh), nebo koupit 2 ks nové. Tím, že se ta kola prohodila, tak se stav nebude zlepšovat.
  14. bouchy01

    Zvedací body

    Pokud vím, tak škodovky mají jen "dvojitý" plech v místě, kam má zapadnout příruční zvedák (do své drážky). Ani nechci vidět, jak dopadne práh, když ten puk, co má nějakých 15 cm v průměru (a ještě bývá ve středu vybraný) dolehne na práh, všude kromě místa, které je zdvojené. Žádný výstupek v plechu není. A kdo má třeba BMW, tak tomu roste úzkost o to víc... Ilustrační foto z jiné značky, situace podobná: Srovnej s velikostí puku:
  15. Zapomněl jsem dodat, že prasklinu jsem měl v černém plastu, co zepředu není vidět.
×
×
  • Vytvořit nový...