Gilles Vloženo 21. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 21. Červenec 2006 cafte.. mam fav ´90 136L a minuly týždeň mi pri volnobežných otáčkach blikala (niekedy aj uplne svietila) kontrolka oleja... vtedy som hned dolial olej a bolo to OK.. Dnes mi to znovu začalo robiť... Mierne som zvýšil volnobežne otáčky a už to nerobí... Chcem sa spytat co to je, preco to robí... netreba menit cerpadlo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel PS Vloženo 22. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 22. Červenec 2006 no může to být už špatný olej, nebo byl použit nevhodný. Měl jsem stejný problém: na volnoběch svítíla kontrolka oleje, nikdo na nic nepřišel i policajt (snímač tlaku oleje) byl měněný a dělalo to pořád, tak jsem s tím jezdil asi 2 roky. A nakonec se ukázalo, že i ten druhý policajt byl špatný, takže teď mi kontrolka už konečně nesvítí (žárovka je ok), tak bych zkusil ho vyměnit, je v vpředu v bloku motoru dole. A nebo to opravdu mohlo být způsobeno příliš nízkými otáčkami, každopádně to sleduj! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host rosta Vloženo 24. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 24. Červenec 2006 1. malo oleje 2. spatny snimac tlaku 3. spatne cerpadlo - velka vule mezi koly, zrepasovat, popr. dat nove 4. spatny redukcni ventil - nejpravdepodobnejsi, rozebrat, zrepasovat - alespon vymenit pruzinku + kulicku. Udelej to honem rychle jinak ten motor zadres. Na volnobeh to dava maly tlak - saci kos neni ponoren v oleji = saje falesny vzduch = neni tlak, ale spis je redukcni ventil vychozeny a prepousti uz pri malem tlaku = pruzina + kulicka v haji. Jeste muze byt spatne cele cerpadlo, pokud nepomuze 1,2,4, pak je to 3. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sk.out Vloženo 28. Listopad 2006 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2006 Kolipak ma naběhano jestli uz ma dost najeto muže to bejt taky vuli na šálách na klice tam se taky muže stracet tlak, tech moznosti je daleko vic vule nedzvedaky ventlilu loziska vacky ............ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.