Publikováno Červenec 21, 200619 r cafte.. mam fav ´90 136L a minuly týždeň mi pri volnobežných otáčkach blikala (niekedy aj uplne svietila) kontrolka oleja... vtedy som hned dolial olej a bolo to OK.. Dnes mi to znovu začalo robiť... Mierne som zvýšil volnobežne otáčky a už to nerobí... Chcem sa spytat co to je, preco to robí... netreba menit cerpadlo?
Červenec 22, 200619 r no může to být už špatný olej, nebo byl použit nevhodný. Měl jsem stejný problém: na volnoběch svítíla kontrolka oleje, nikdo na nic nepřišel i policajt (snímač tlaku oleje) byl měněný a dělalo to pořád, tak jsem s tím jezdil asi 2 roky. A nakonec se ukázalo, že i ten druhý policajt byl špatný, takže teď mi kontrolka už konečně nesvítí (žárovka je ok), tak bych zkusil ho vyměnit, je v vpředu v bloku motoru dole. A nebo to opravdu mohlo být způsobeno příliš nízkými otáčkami, každopádně to sleduj!
Červenec 24, 200619 r 1. malo oleje 2. spatny snimac tlaku 3. spatne cerpadlo - velka vule mezi koly, zrepasovat, popr. dat nove 4. spatny redukcni ventil - nejpravdepodobnejsi, rozebrat, zrepasovat - alespon vymenit pruzinku + kulicku. Udelej to honem rychle jinak ten motor zadres. Na volnobeh to dava maly tlak - saci kos neni ponoren v oleji = saje falesny vzduch = neni tlak, ale spis je redukcni ventil vychozeny a prepousti uz pri malem tlaku = pruzina + kulicka v haji. Jeste muze byt spatne cele cerpadlo, pokud nepomuze 1,2,4, pak je to 3.
Listopad 28, 200618 r Kolipak ma naběhano jestli uz ma dost najeto muže to bejt taky vuli na šálách na klice tam se taky muže stracet tlak, tech moznosti je daleko vic vule nedzvedaky ventlilu loziska vacky ............
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.