Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Několikrát se mi stalo, že po vypnutí motoru a vytažení klíčku mi stále vibroval volant - pravděpodobně to je posilovač. Vždycky se to stane jednou za čas, jinak funguje dobře. Nevíte, čím to může být?

Vloženo

To nevím, potřebuji ten problém vyřešit, jestli jsem to vlákno dal trochu jinam tak se omlouvám. Vždycky to vibruje tak 20 sekund a pak to přestane. Dělá to jednou za čas, ale nechci to podcenit a potřebuji to nějak opravit. Všem dík za rady.

Vloženo

Elektro servo ma Fabie, takze jestli pises o Octavii 1,6 55Kw co mas v profilu tak tam je normalne servo pres cerpadlo.

Tezko rici co to muze byt, jeste jsem o tom snad nikde neslysel. Kazdopadne se podivej kolik mas servo oleje ve vyrovnavaci nadobce :palec2: Jinak ti servo funguje normalne, bez nejakeho kviceni ci cukani atp ?

Vloženo

Ahoj, mi občas když zatáčím volantem k maximu tak mi to vydává taková hluboký a dost hlasitý tón. Myslím, že je to taky posilovač, ale nemám tušení co by s ním mohlo být.

Grime ty o tom něco víš? :)

Vloženo

Under: jeste me napadlo jestli ti nebezi vetraky na chladici, ktere jsi pres zaply motor neslysel

to ze huci posilovac pri maximalnim vytoceni je tim, ze se ti snazi pomoct otocit kola jeste dal, kam uz to nejde, zacne vznikat tlak a cerpadlo zacne byt hlucne

Vloženo

To Grym: Jinak mi to funguje normálně, žádné kvičení ani cukání. Jen když více brzdím do zatáčky, tak volant mírně vibruje, ale to by mělo být snad normální.

To Zdesim: To asi nebudou větráky, dělá to jednou za čas - jak bys pak vysvětlil to hučení a vibrování volantu?

Když se mi nechce čekat, až to přestane vibrovat, udělám to tak, že vypnu motor (a volant vibruje), rychle nastartuju a hned zase vypnu - pak to hned ztichne. Mám O1 55kw r.v.98.

Vloženo

az to zase bude priste delat, tak se koukni do motoru, od kud jde hluk :)

jinak bych to opravdu typoval na vetraky na chladici, pokud neni uplne dobre vyvazena vrtule, tak se ti klepe predek auta a ty to poznaz na volantu

O1 nema nic jineho napajenyho z baterie, vsechny ostatni veci co by mohly vrcet a vybrovat berou enegrii z remenic od motoru

Vloženo

jsou to větráky ,nic jiného to nemůže být. prostě vypneš zapalování a přitom ještě motor potřebuje chladit. To vysvětluje i to opětovné zapnutí motoru a vypnutí. Kontrola větráků na vyváženost(poškozený nebo kus bláta) a bude vše OK. Max ještě ložiska na větráku ,jinak nic jiného. Rozvody čerpadlo atd. to nejsou.

  • o 7 měsíců později...
Vloženo

Vyřešeno: Ano, nedávno se mi to stalo znovu, rychle jsem otevřel kapotu, podíval jsem se a opravdu to dělá větřák u chladiče. Zatím to nechávám být, ničemu to nevadí, objeví se to jednou za čas, tak to není nutno řešit. Prostě hezký, útulný, vibrující domov.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...