Under Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Několikrát se mi stalo, že po vypnutí motoru a vytažení klíčku mi stále vibroval volant - pravděpodobně to je posilovač. Vždycky se to stane jednou za čas, jinak funguje dobře. Nevíte, čím to může být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Walda RS Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 pokud se nepletu, tak na O1 nemá eletrika s posilovačem nic společnýho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 13. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Září 2011 To nevím, potřebuji ten problém vyřešit, jestli jsem to vlákno dal trochu jinam tak se omlouvám. Vždycky to vibruje tak 20 sekund a pak to přestane. Dělá to jednou za čas, ale nechci to podcenit a potřebuji to nějak opravit. Všem dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Elektro servo ma Fabie, takze jestli pises o Octavii 1,6 55Kw co mas v profilu tak tam je normalne servo pres cerpadlo. Tezko rici co to muze byt, jeste jsem o tom snad nikde neslysel. Kazdopadne se podivej kolik mas servo oleje ve vyrovnavaci nadobce Jinak ti servo funguje normalne, bez nejakeho kviceni ci cukani atp ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke.Kraut Vloženo 13. Září 2011 Sdílet Vloženo 13. Září 2011 Ahoj, mi občas když zatáčím volantem k maximu tak mi to vydává taková hluboký a dost hlasitý tón. Myslím, že je to taky posilovač, ale nemám tušení co by s ním mohlo být. Grime ty o tom něco víš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 Under: jeste me napadlo jestli ti nebezi vetraky na chladici, ktere jsi pres zaply motor neslysel to ze huci posilovac pri maximalnim vytoceni je tim, ze se ti snazi pomoct otocit kola jeste dal, kam uz to nejde, zacne vznikat tlak a cerpadlo zacne byt hlucne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 14. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2011 To Grym: Jinak mi to funguje normálně, žádné kvičení ani cukání. Jen když více brzdím do zatáčky, tak volant mírně vibruje, ale to by mělo být snad normální. To Zdesim: To asi nebudou větráky, dělá to jednou za čas - jak bys pak vysvětlil to hučení a vibrování volantu? Když se mi nechce čekat, až to přestane vibrovat, udělám to tak, že vypnu motor (a volant vibruje), rychle nastartuju a hned zase vypnu - pak to hned ztichne. Mám O1 55kw r.v.98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 14. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 14. Září 2011 A nemůžou to být třeba rozvody? Určitě mají už hodně za sebou.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Grym Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 Rozvody? No nevím jakou spojitost to ma z volantem. Uz jsi kontroloval tu hladinu kapaliny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zdesim Vloženo 14. Září 2011 Sdílet Vloženo 14. Září 2011 az to zase bude priste delat, tak se koukni do motoru, od kud jde hluk jinak bych to opravdu typoval na vetraky na chladici, pokud neni uplne dobre vyvazena vrtule, tak se ti klepe predek auta a ty to poznaz na volantu O1 nema nic jineho napajenyho z baterie, vsechny ostatni veci co by mohly vrcet a vybrovat berou enegrii z remenic od motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 15. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Září 2011 Zatím to teď zrovna nic nedělá, tak jakmile to začne, hned zjistím, odkud ten zvuk jde, ať jsme chytřejší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masek54 Vloženo 15. Září 2011 Sdílet Vloženo 15. Září 2011 jsou to větráky ,nic jiného to nemůže být. prostě vypneš zapalování a přitom ještě motor potřebuje chladit. To vysvětluje i to opětovné zapnutí motoru a vypnutí. Kontrola větráků na vyváženost(poškozený nebo kus bláta) a bude vše OK. Max ještě ložiska na větráku ,jinak nic jiného. Rozvody čerpadlo atd. to nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Under Vloženo 2. Květen 2012 Autor Sdílet Vloženo 2. Květen 2012 Vyřešeno: Ano, nedávno se mi to stalo znovu, rychle jsem otevřel kapotu, podíval jsem se a opravdu to dělá větřák u chladiče. Zatím to nechávám být, ničemu to nevadí, objeví se to jednou za čas, tak to není nutno řešit. Prostě hezký, útulný, vibrující domov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.