spojka20 Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 (editace) CCA mesiac mám problém so studeným štartom..Štartujem cca na 4-6 krát, motor najprv vobec nechyti, pri druhom až tretom starte nabehne 200-500 otacok, motor spomalene spaluje, potom po 1-3 sekundach zhasne..Nakoniec riadiaca potiahne na 2-3 sekundy 1200 otacok,potom to spadne na 800 a motor bezi..Inak predtým mi nabehlo 1200 otacok pri kazdom starte za studena na zhruba 2-4 minut, od zaciatku leta som mal len 800 otacok pri kazdom starte.. Tento problém mám len pri studenom motore, ak ráno nastartujem tak celý den startuje motor ok, beží bez najmenšej chyby, čiže ak je teplý motor všetko je ok..Prvú minútu po studenom starte mi po zosliapnutí plynového pedálu zdochýna motor, po zohriati motora všetko ok, šlape ako hodinky.. Oslovil som viacero známych mechanikou no každý vidí za tým nieco iné tak som zvedavý na Váš názor, po prezretí komplet fora som nasiel podobne prispevky no ani jeden nebol vyriešeny, tak som fakt zvedavy co to sposobuje.. Doteraz som vymenil palivový filter, sviecky, vzduchový filter, skontrolované čidlo teploty nasávaného vzduchu, vyčistená škrtiaca klapka, cerpadlo taha benzin ako doteraz, no pre istotu vyskusam cerpadlo z inej feldy,takisto sa chystam vyskusat aj snimač otačok a teploty v termostate..Diagnostika neukazala nic, teplota ok, no na diagnostiku som prisiel s teplym motorom takže bežal ok.. Ak sa už niekto stretol s týmto problémom a vie mi poradit co ho sposobuje alebo ako ho odstrániť budem mu vdačný.. Editováno: 27. Září 2011, autor: spojka20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Září 2011 Sdílet Vloženo 28. Září 2011 po vyčištění klapky bylo uděláno zákl.nastavení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...