Přejít na obsah

Studený štart - zdochýna motor..


spojka20

Doporučené příspěvky

CCA mesiac mám problém so studeným štartom..Štartujem cca na 4-6 krát, motor najprv vobec nechyti, pri druhom až tretom starte nabehne 200-500 otacok, motor spomalene spaluje, potom po 1-3 sekundach zhasne..Nakoniec riadiaca potiahne na 2-3 sekundy 1200 otacok,potom to spadne na 800 a motor bezi..Inak predtým mi nabehlo 1200 otacok pri kazdom starte za studena na zhruba 2-4 minut, od zaciatku leta som mal len 800 otacok pri kazdom starte.. Tento problém mám len pri studenom motore, ak ráno nastartujem tak celý den startuje motor ok, beží bez najmenšej chyby, čiže ak je teplý motor všetko je ok..Prvú minútu po studenom starte mi po zosliapnutí plynového pedálu zdochýna motor, po zohriati motora všetko ok, šlape ako hodinky..

Oslovil som viacero známych mechanikou no každý vidí za tým nieco iné tak som zvedavý na Váš názor, po prezretí komplet fora som nasiel podobne prispevky no ani jeden nebol vyriešeny, tak som fakt zvedavy co to sposobuje..

Doteraz som vymenil palivový filter, sviecky, vzduchový filter, skontrolované čidlo teploty nasávaného vzduchu, vyčistená škrtiaca klapka, cerpadlo taha benzin ako doteraz, no pre istotu vyskusam cerpadlo z inej feldy,takisto sa chystam vyskusat aj snimač otačok a teploty v termostate..Diagnostika neukazala nic, teplota ok, no na diagnostiku som prisiel s teplym motorom takže bežal ok..

Ak sa už niekto stretol s týmto problémom a vie mi poradit co ho sposobuje alebo ako ho odstrániť budem mu vdačný..

Editováno: , autor: spojka20
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

nebolo, bol som po vycisteni na diagnostike no chlapik skonstatoval že to bude robit palivovy filter, nerobil ani zakladne nastavenie..Filter vymeneny, rovnaky problem..

Moze mat nastavenie klapky s tym nejaky suvis?Inak som si vsimol ze mam puknutu gumu na tiahle skrtiacej klapky tesne pred klapkou ako je ten drziak na lanko,čiže klapka nemusi mat vždy povodnu polohu..Ale otacky idu vzdy na cca 800,mam otackomer..

Editováno: , autor: Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

může, vem si že v místě škvírky je špína, auto špatně chodí na volnoběh, páč má málo vzduchu. Ty to vyčistíš, klapka zůstane stále v původní poloze, ale místo špíny je tam větší škvíra a tudíž tam jde pro změnu hodně vzduchu ... proto by se po vyčištění mělo udělat reset klapky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ok, skusim zohnat niekoho kto mi urobi zakladne nastavenie..Inak vymenil som tiahlo škrtiacej klapky a problem zostava..nove lanko sa mi zda trosku kratke, klapka zostava otvorena,o par milimetrov sa zda byt kratšie..a je povolene na maximum..alebo to stare bolo moc vytahane?zostava mi visiet na 1000 otackach..co s tym?lanko kupovane original na moju feliciu..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...