spojka20 Vloženo 25. Září 2011 Sdílet Vloženo 25. Září 2011 (editace) CCA mesiac mám problém so studeným štartom..Štartujem cca na 4-6 krát, motor najprv vobec nechyti, pri druhom až tretom starte nabehne 200-500 otacok, motor spomalene spaluje, potom po 1-3 sekundach zhasne..Nakoniec riadiaca potiahne na 2-3 sekundy 1200 otacok,potom to spadne na 800 a motor bezi..Inak predtým mi nabehlo 1200 otacok pri kazdom starte za studena na zhruba 2-4 minut, od zaciatku leta som mal len 800 otacok pri kazdom starte.. Tento problém mám len pri studenom motore, ak ráno nastartujem tak celý den startuje motor ok, beží bez najmenšej chyby, čiže ak je teplý motor všetko je ok..Prvú minútu po studenom starte mi po zosliapnutí plynového pedálu zdochýna motor, po zohriati motora všetko ok, šlape ako hodinky.. Oslovil som viacero známych mechanikou no každý vidí za tým nieco iné tak som zvedavý na Váš názor, po prezretí komplet fora som nasiel podobne prispevky no ani jeden nebol vyriešeny, tak som fakt zvedavy co to sposobuje.. Doteraz som vymenil palivový filter, sviecky, vzduchový filter, skontrolované čidlo teploty nasávaného vzduchu, vyčistená škrtiaca klapka, cerpadlo taha benzin ako doteraz, no pre istotu vyskusam cerpadlo z inej feldy,takisto sa chystam vyskusat aj snimač otačok a teploty v termostate..Diagnostika neukazala nic, teplota ok, no na diagnostiku som prisiel s teplym motorom takže bežal ok.. Ak sa už niekto stretol s týmto problémom a vie mi poradit co ho sposobuje alebo ako ho odstrániť budem mu vdačný.. Editováno: 27. Září 2011, autor: spojka20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 28. Září 2011 Sdílet Vloženo 28. Září 2011 po vyčištění klapky bylo uděláno zákl.nastavení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spojka20 Vloženo 28. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 28. Září 2011 (editace) nebolo, bol som po vycisteni na diagnostike no chlapik skonstatoval že to bude robit palivovy filter, nerobil ani zakladne nastavenie..Filter vymeneny, rovnaky problem.. Moze mat nastavenie klapky s tym nejaky suvis?Inak som si vsimol ze mam puknutu gumu na tiahle skrtiacej klapky tesne pred klapkou ako je ten drziak na lanko,čiže klapka nemusi mat vždy povodnu polohu..Ale otacky idu vzdy na cca 800,mam otackomer.. Editováno: 30. Září 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 30. Září 2011 Sdílet Vloženo 30. Září 2011 může, vem si že v místě škvírky je špína, auto špatně chodí na volnoběh, páč má málo vzduchu. Ty to vyčistíš, klapka zůstane stále v původní poloze, ale místo špíny je tam větší škvíra a tudíž tam jde pro změnu hodně vzduchu ... proto by se po vyčištění mělo udělat reset klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spojka20 Vloženo 30. Září 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. Září 2011 ok, skusim zohnat niekoho kto mi urobi zakladne nastavenie..Inak vymenil som tiahlo škrtiacej klapky a problem zostava..nove lanko sa mi zda trosku kratke, klapka zostava otvorena,o par milimetrov sa zda byt kratšie..a je povolene na maximum..alebo to stare bolo moc vytahane?zostava mi visiet na 1000 otackach..co s tym?lanko kupovane original na moju feliciu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.