Říjen 20, 201113 r a co treba tyhle? za ty prachy se podle me daji vyzkouset a zase prodat... https://picasaweb.go...aKompletu8000kc Upraveno Říjen 20, 201113 r od Ozi Toretto
Říjen 20, 201113 r a co treba tyhle? za ty prachy se podle me daji vyzkouset a zase prodat... https://picasaweb.go...aKompletu8000kc Cena super, uvidíme. Mně prostě vrtá hlavou, jaktože tady na fóru nikdo rozdíl v dynamice nepocítil po přechodu na 18" kola a u mě to bylo tak markantní, nevíš čím to je? Dávaji to na 1.6MPI, 1.9TDI buď sériové nebo chipnuté na výkon 2.0TDI jako mám já, takže tohle prostě nechápu.
Říjen 20, 201113 r to je strasne subjetivni dojem a pokud v tom aute clovek jezdi sam tak to nepozna a nebo je mu to jedno protoze jde o imidzovku...
Říjen 21, 201113 r Cena super, uvidíme. Mně prostě vrtá hlavou, jaktože tady na fóru nikdo rozdíl v dynamice nepocítil po přechodu na 18" kola a u mě to bylo tak markantní, nevíš čím to je? Dávaji to na 1.6MPI, 1.9TDI buď sériové nebo chipnuté na výkon 2.0TDI jako mám já, takže tohle prostě nechápu. Tak budu asi jediny,ktery Te v Tvych uvahach podpori. Mel jsem O2 RS TSFI, tedy 200 Ps .Kupoval jsem ji na 17 kolech a jako asi vetsina jsem chtel vetsi,tudiz jsem si poridil original Zenithy i v 18-kach. Za 3 tydny jezdeni na nich sly z auta pryc a vratil jsem se k 17-kam,ktere jsem nastesti zatim neprodal. Ty 18 sice lip vypadaly,ale to bylo tak vse. Co se tyka jizdy na nich,tak i 200 konove auto s nim i melo horsi akceleraci, do kopce kde mi to vzala bez problemu treba 4-ka musela jit uz 3-jka, ve vyjetych kolejich to tahalo vic za volant,dynamika znatelne horsi, tim i vetsi spotreba na stejne trase ve srovnani se 17 - kami a v kopcovitem terenu az o 1 litr.Kdo jezdi roviny,ten rozdil nebude tak markantni, ony kdyz se rozjedou,tak zas maji vetsi setrvacnost.Ale potom musi clovek zas nekde brzdit,pak akcelerovat a zas se nevyhody projevi. 18-ky jsou proste o nejake to kilco tezsi a ZNAT TO JE ,kdo tvrdi opak at jde ridit traktor,tam se to opravdu nepozna. Vychodiskem by bylo poridit opravdu lehke sportovni disky coz jsem po delsi uvaze zavrhl, jelikoz za ne dat okolo 30 tis je na auto typu Octavia docela prepych. Navic tyto disky uz vetsinou nejsou homologovany pro bezny silnicni provoz. A ted me muzete ostatni kamenovat.....
Říjen 21, 201113 r ked zoberes ze zenith 17" ma 11kg a 18" ma 13kg tak podla mna to neni taky velky rozdiel aby si s tym 200k auto neporadilo a sirka pneu je ta ista, neviem no, ale vsetko je mozne ,18" som este neskusal
Říjen 21, 201113 r problem je, ze maji trochu jiny polomer, takze tam dochazi ke zmene valiveho odporu, ktery je u 18" vyrazne vyssi. nicmene ja 18" mel a super se na tom jezdilo, rozdil to tak velky nebyl. v podstate jako serie se 17" (subjektivni dojem) - pro me byl duvod je sundat problem s jejich homologaci...
Říjen 21, 201113 r ked zoberes ze zenith 17" ma 11kg a 18" ma 13kg tak podla mna to neni taky velky rozdiel aby si s tym 200k auto neporadilo a sirka pneu je ta ista, neviem no, ale vsetko je mozne ,18" som este neskusal Ono si s tim samorejme motor poradi,ale za cenu vetsi namahy,vetsiho tahani za plyn a ve finale vetsi spotreby,pokud jedes a uzivas si to....Me tam chybela hlavne ta dynamika oproti 17-kam.Pohodli jizdy bylo temer srovnatelne.
Říjen 21, 201113 r To je právě ono, jízdní vlastnosti se mi zdáli lepší na těch 18", ale právě ta dynamika, i když vlastně jaká, protože vlastně nebyla vůbec žádná. Asi prostě budu muset zůstat u těch 17".
Říjen 22, 201113 r Já mám kola 8/18´ ET 35 a gumy 225/40 a podle mne to je ideál a zároveň maximum, co na OII dát bez toho, aby to lezlo zjevně ven. Zadky jsou zarovnané s blatníkem ideálně, předky jsou už malilinko ven tak 0,5 cm, ale furt to lahodí oku. Guma je na tom natažená do mírného Ačka, takže to sedí. Původně jsem kola koupil s gumama 245 a ty lezly ven fest, i vzadu, a vepředu snad o 2 cm. Ad dynamika - záleží taky na hmotnosti těch kol - 17 Pegasy mají myslím 12,5 kg/kolo. Moje 18 mají pod 8 kg, takže u mne se zhoršení nekonalo. Ad komfort - rozdíl mezi 17 a 18 nepozoruju, origo sportovní podvozek. A mohl by jsi nám ty tvoje kola ukázat, když píšeš že mají pod 8 kg, tak by mě zajímalo jaký jsou?
Říjen 22, 201113 r jistě, že mohl :-) stav originální. jak jsem koupil ...a stav současný Jinak jsou to OZ Superleggera, našel jsem i fotku na váze, mají cca 8,5 kg ks Upraveno Říjen 23, 201113 r od Kajman
Říjen 22, 201113 r Dík za fotos, udělal jsi z nich opravdu pěkný kolečka, ale mě se prostě na OII nejvíc líbí mohutný 5ti paprskový disky, ale ty asi žádný takhle lehký nebudou co? Teď jsem koukal na net a narazil jsem na značku Alutec má docela pěkný typy kol, ale prostě nikde nikdo u žádný značky neuvádí hmotnost disků. Tyhle nejsou špatný Upraveno Říjen 22, 201113 r od 007
Říjen 24, 201113 r Jinak co se týče hmotnosti škodováckých disků, tak nejlehčí z 18" jsou Luxony a ze 17" Trifidy ze Superba a Dolomity z Yetiho.
Květen 6, 201213 r Máte někdo prosím vás na OII (FL) , kola 8,5" s ET 45 ? Mám vybrané kola . která bohužel nejsou v nabídce v 8" popř .vyšším ET . Nejsem si jistý jestli to nebude koukat ven nebo škrtat . Mám na autě pružiny H&R - 50 mm. Pneu 18" mám 225/40 , nebo můžu mít od známého zánovní 19" 235/35 (to se týká níže uvedeného) . Ještě by mne zajímala varianta se stejným ET 45 /8,5" ale ve velikosti 19 " . Bohužel tenhle typ kol se nevyrábí v 8" ani v jedné velikosti . Díky za rady , dost by mi to usnadnilo koupi . Kdyby se dala přiložit i nějaká fotečka , bylo by to fajn . Ď.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.