Ozi Toretto

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    5 892
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    15

Popularita

692 Výborná

O uživateli Ozi Toretto

  • Hodnost
    Senior
  • Datum narození 5.10.1985

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://

Návštěvy profilu

6 221 zobrazení profilu
  1. tak jsem sem chlapci po dlouhe dobe zavital... ale precetl jsem si jen poslednich par bodu. auto z nemecka se porad vyplati, ale je potreba hledat a pokud mas nejaky cash a si trochu zrucny tak to jde dotahnout rozumne. Treba O2 Combi L&K 2.0 TDI DSG rok 2007 najeto poctivych 180tisic z plne chybi sibr, columbus a bufik cena 130 tisic nakup + pak nejaky drobny, na dani dohromady, ale auto uz vesele nalitalo asi 8tkm za posledni dva mesice. proste chce hledat a vybirat...
  2. Zdravím, nabízíte kodování zavření kufru u Superba. je to ještě aktuální? Případně kde a za kolik? jsem z Říčan a dělám na Stodůlkách. Děkuji za info

    Bohdan

    1. Ozi Toretto

      Ozi Toretto

      Zdravím, nakodovani kufru u Superba není problém. Cena je 300 Kč.

      Pracuji v Karlíně a jezdím směr Plzeň. Takže teoreticky bychom to mohli spáchat někde poblíž Stodůlek.

      Pokud je to ještě aktuální jsem k dispozici na mobilu 602 177 749. V případě, že bych to nebral se ozvu zpět.

  3. Pajjja, lepší je dat originální homologovane svetylka, která se během pár minut nakoduji - postup je uveden snad ve časech odkazech z prvního postu.
  4. (ADP-(4)-Acknowledgement signals-Menuesteuerung akustische Rueckmeldung) from not active to active
  5. pripadne jeste potvrzeni odemceni zamceni vozu aktustickym signalem (ADP-(2)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung verriegeln) from not active to active (ADP-(1)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung entriegeln) from not active to active (ADP-(8)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung global) from not active to active (ADP-(9)-Acknowledgement signals-Akustische Rueckmeldung Signalhorn) from not active to active (ADP-(10)-Acknowledgement signals-Quittierton bei zweitem ZV-AUF-Befehl) from not active to active (ADP-(11)-Acknowledgement signals-Quittierton bei zweitem ZV-ZU-Befehl) from not active to active pripadne se to da jeste nastavit, aby to bylo ovladatelne z menu radia v sekci zamykani.
  6. Module 5F, Adaptace (186)-Car_Function_Adaptations_Gen2-menu_display_user_eco_rating zmenit z neaktivni na aktivni Jinak od 140 kmh je tam porad nula bodu, a neni to nijak propojene se spotrebou. Navic jsem si jeste vsiml, ze tam je taky rozdil s rychlosti reakce, ktera je vyrazne pomalejsi nez napriklad u Fordu.
  7. J, sry sem ne dopsal to XDS. Zapnuto je lepší nicméně s citlivostí jsem si nehrál. U 4x4 ho nepoznám, ale u předhrabu je to při hodně sportovní jízdě hodně znát. Při běžném stylu mi nepřijde rozdíl skoro žádný.
  8. ESP jde poznat rozdíl zapnuto / vypnuto a sport. Je rozdíl v tom kdy to sáhne do řízení. U 4x4 se vuz necha na mokru poslat i bokem, ale to jen s vyplouvá stabilizaci. Při záple stabilizaci se mi nelíbi jak se me auto snaží nasměrovat na nějaký jakože kolmý směr. Pásy používám a chci to i po ostatních takže to sem nezkoušel.
  9. ano pri americe nesviti... a je to naprosto v poradku pri dennim neni povinnost sviti zadnimi svetly.
  10. Jenže na me blikaji i při 110 tempomat Spis myslím, ze to bude o nějakém naladění z výroby.
  11. tak fakt nevim
  12. Motos v S2, O2 ani FL obou na me nikdy nikdo neblikal. Zkoušel jsem to i s Panchem a ten me rikal , ze když jedu za nim, ze mu to přišlo jako bych na něj celou dobu blikal a svítil dalkama. Az bude RS doma zkusim udělat porovnání jak to sviti vysoko.
  13. Tak nevim, mozna jestli to nedela 4x4 nevim jak to je, ale proti kolegum me to prijde, ze jsem o kousek vys.
  14. Kdyby jen obcas, na me blikaji porad a uz jsem s tim byl taky na kontrole. Nejlepsi jsou lidi co si mysli na dalnici, ze do nich peru dalkama a kdyz je predjedu tak me delaj diskoteku do zad a nebo se na me povesi a ty dalkove fakt zapnou. V servise mi rekli, ze to je normalni, ze xenony oslnuji a strasne je zaskcilo, kdyz sem odpovedel, ze to je zajimave, ale jezdil jsem vic jak 10 aut s xeny a tyhle oslnuji (u ne SUV) jako prvni. Odpoved byla, to mate tezke, mate to serizene spravne, tak bud dejte mracitka a nebo si to seridte vic dolu, ale my to udelat nemuzeme...
  15. Jasne budem koukat jen dopředu, dozadu nemusíme, jezdit budeme 90 a nafta je nejlepší. Sorry Clinte už si fakt asi nemáme co říct, protoze ty názor ani argument někoho jiného slyšet nechceš. Díky kluci bylo me tu s vámi fajn, ale naše cesty se rozjíždějí . Mějte se dobře, ať vam auta jezdí, nevrzou a potkáváte vic slušných řidičů než lemplu. P.S.: nemusíte na me reagovat, toto byl muj poslední post a návštěva v tomto tématu.