Přejít na obsah

O1 1.8T AGU špatná škrtící klapka


Petr_Kovi

Doporučené příspěvky

Zdravím, mám Octavii 1.8T 110kW typ motoru AGU. Včera jsem se rozhodl zaject na chip. Po nachipování mi hodně lítal volnoběh někdy to i chcíplo. Volal jsem mu zpět a on řekl že to chce základní nastavení. Poslal mi do servisu k jěho známému že jí nastaví. Zjistil však že je špinavá a tak jí vyčistili (zdarma). Nyní volnoběh pravidelný ale hrozně vysoko cca 1200 někdy až 1500ot/min. Píchnul jsem to tedy doma na VAG a zjistil, že ŘJ píše chybu v dorazu klapky a chybu, že není v základním nastavení. Základní nastavení nejde porvést neboť klapka dává pokaždé trochu jiné hodnoty při zavřeném plynu. Rozebral jsem ji vyčistil kontaktolem dráhu potenciometru ale dělá to to samé. Když jsem mu volal zpět (chip) řekl mi že nejspíš bude v háji. Prvně jsem to chtěl svést na něho protože to předtím nedělalo. Jenže při chipování motoru AGU se musí vyndat ŘJ a udělal to tzv. "na stole". Při opětovném namontování to chce základní nastavení které ovšem nelze provést.... Nejspíš budu muset klapku vyměnit ale nechce se mi kupovat orig skoro za 6tis Kč. Byl bych Vám velice vděčný kdyby jste někdo věděl o někom kdo prodává díly a ta klapka by nevyšla na 6tis. Díky za odpovědi

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když Ti to nedělalo předtím, tak pochybuju, že to bude klapkou. Každopádně klapku je potřeba vyčistit a to do stříbrna, žádnej bordel nesmí zůstat. Základní nastavení klapky nemusíš dělat přes VAG, stačí odpojit na chvíli baterku a zase zapojit a mělo by být po problému, takže toto rozhodně vyzkoušej. A jinak jsem teda neslyšel o tom, že je po čipu potřeba základního nastavení. :kuk: Nikdy jsem to nedělal a nebyl problém.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za odpověď. Již jsem zkoušel odpojovat baterku ale nepomohlo. Toto je nejstarší typ 1.8T a při chipu se musí vyndat ŘJ jak jsem již psal. Jendou se mi stalo, že mi auto takto zahaprovalo ještě před chipem ale pak to bylo dobré. I kdybych čistě teoreticky připustil, že je to tím chipem proč by mi tedy VAG ukazoval chyby a v bloku měřených hodnot ukazoval jednou úhel při puštěném plynu 3,5stupně a podruhé zase 3,9stupně a mění se to mezi těmito hodnotami. Klapak je vyčištěna "do stříbrna" i potenciometr je dokonale vyčistěn ale změna žádná. Osobně si myslím, že to klapkou bude protože když ji vyčistili už tam v servise přestalo to dělat ale volnoběh byl vyšší a servisák říkal že mu to ukazuje drobet otevřenou klapku (prý by mohla být špatná) Tak nevím.... Chip není problém vrátit ale tvrdil že mi to bude dělat stejně a že už se s podobným problémem setkal....Jinak mám chip od dieseltechniku z Kladna a přecijenom jsou na trhu už 16 let.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím, dnes jsem našel tuto aukci na škrtící klapku http://aukro.cz/skrtici-klapka-audi-vw-i1909908218.html Problém je v tom, že číslo dílu dle značení Siemensu je SI408-237-212-008(z). V katalogu Siemensu jsem našel, že pro škodu Octavii je číslo SI408-237-212-004z (tempomat) SI408-237-212-007z (bez tempomatu) = můj případ. Na obrázkách i zapojení konektoru je vše stejné a tak se chci zeptat zda jde pouze o nějaké jiné obchodní označení a nebo je klapka opravdu jiná? Pokud by někdo znal odpověď byl bych mu velice vděčný protože cena je i s poštou 3100Kč a tamtu pod 5800Kč neseženu...Předem díky za odpovědi

Editováno: , autor: Petr_Kovi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...