wranad Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Dobrý den, četl jsem, že první kusy Škody Octavia TDI 2.0 CR 103 kW měli poruchové piezoelektrické vstřikovače a Škodovka je pak nahradila solenoidovými. Nevíte někdo, od kdy se tam ty solenoidové začali dávat? Díky Dan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 Mělo by to být tak,že BKD má bosche a OII RS má slavné PPD,pozná se to na diag podle čísla jednotky koncová 018 siemens ppd a 021 bosch,pokud se pletu tak mě opravte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanson Vloženo 11. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 11. Listopad 2011 wranad řeší CR a ne PD. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wranad Vloženo 12. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 Je to tak, jde mi o verze s CR, (Škoda Octavia 2.0 Tdi CR DPF103 kW), které se začaly prodávat v květnu 2010. D. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stk Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 Sorry,on ne každý upřesní motor,ze zkušenosti vím že CR někdo nazývá i přímí vstřik,občas mi příjde do servisu frajer a ptá se na HDI na VW a opačně to je jako pojem a průjem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.