atec Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 Zdravím páni, mám problém s radením / vyradením jednotky a spiatočky pri studenom motore. Večer normálne odparkujem, nechám zaradenú 1, auto sa do nej "oprie". Ráno nedokážem vyradiť, nakoniec s miernym násilím to dostanem von. Počas jazdy sa to neprejavuje ( stojím na križovatke, vyradím, zaradím bez problémov ). Pár krát sa tu niečo podobné preberalo, takže som skontroloval kulisu riadenia, premazal, vymenil olej v prevodovke - čiastočne to na chvíľu pomohlo ( mal som ten pocit ), ale po mesiaci je to naspäť. Teraz to riešim tak, že pri parkovaní nechám neutrál a ráno tam tú 1 / spiatočku nejako vrazím ( tiež s miernym násilím ). Vďaka za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 12. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2011 Máš správně seřízenou vůli na bowdenu spojky? Tohle celé na mne dělá dojem, že je to problém spojky a ne převodovky. Spojka úplně nevypne a tak je problém vyřadit a zařadit. Ještě je možné, že je zanesené drážkování na mrkvi převodovky, takže lamela se na tomhle hřídeli nemůže volně pohnout i když už je přítlačák z jedné strany odmáčknutý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atec Vloženo 13. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 13. Listopad 2011 (editace) hmm, tiahlo spojky som skúsil zoštelovat, ale myslím že som ho mal zhruba správne ( asi v polovici dráhy zošliapnutia pedálu už môžem radiť ). Ak ta môžem poprosiť, tú druhú možnosť mi bližšie popíš.. Tam už som stratený Editováno: 13. Listopad 2011, autor: atec Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 15. Listopad 2011 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 (editace) Lamela má veprostřed drážkování, které odpovídá drážkování vstupního hřídele převodovky. Po něm by se měla i pohybovat. Lamela je sevřená mezi setrvačníkem a přítlačákem. Sešlápneš spojku, přítlačák se oddálí od lamely a ta by měla na drážkování trochu poodjet i od setrvačníku. Pokud je drážkování zanesené prachem, zůstane lamela přitlačená na setrvačníku a spojka pořád vlasně není vypnutá. Takže řazení jedničky a zpátečky na místě zlobí. Za jízdy už to pak nevadí. Editováno: 15. Listopad 2011, autor: Tonda-B Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atec Vloženo 15. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 15. Listopad 2011 dik, za podrobny opis, ja to skusim cez vikend pozriet a dam vediet ako som dopadol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
atec Vloženo 21. Listopad 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Listopad 2011 Tak som sa k tomu nedostal, ale medzitým udreli mrazy a normálne to prestalo blbnúť.. Už som z toho magor, ale každopádne by to chcelo spraviť nejakú údržbu, tak to asi hodím do servisu.. alebo do kanála.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.