bigboban Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Mám OII/2005. Za necelý rok se mi asi 3x stalo, že mi krátce po vyjetí naskočilo EPC a plyn reagoval nejspíš v jakémsi nouzovém režimu.. V servisu nic nenašli, zatím se to neopakuje. Ale teď chci řešit jinou situaci ale možná s tím souvisí možná né. Popis: 1) Stojím na vedlejší, čekám na díru abych mohl vyjet.. 2) Stojím na spojce, jednička zařazená 3) Mezera v autech - pouštím spojku a prudce šlapu na plyn - a nestane se NIC. 4) Vyřazuju jedničku, pouštím spojku a čučím na budíky jestli mi to nechcíplo, ale nechcíplo! V čem může být problém? Může to nějak souviset s elektronickým řízením plynu? Může zrovna v této situaci pedál ignorovat to prudké prošlápnutí? A nebo je chyba někde jinde? Spojka? Potkali jste toto někdo někdy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Prochy Vloženo 12. Duben 2010 Sdílet Vloženo 12. Duben 2010 Tak to jsem zažil, když jsem měl P307SW. Byl jsem na Slovensku u Zvolena a jedu do kopce a najednou otáčky vyletí do červeného. Tak uberu a přidám, chvíli normál a znovu a znovu, pak už jsem dojel setrvačností do zastavení. Problém dvouhmota v prd... . Spojka s přítlačákem do modra spálená, jak klouzala, tak kompletní výměna. Možná to bude také tento případ. Dej vědět co to bylo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tbob1 Vloženo 4. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2011 (editace) Čau mechanici. Asi tak 3týdny jezdím na nouzový režim. (1.6FSi / 85kW) Na palubce mi svítí: Chyba motoru, EPC a pak chyba ESP a tlaku v pneumatikach. Vypnu zapalovaní, zhasne EPC. Znova vypnu/zapnu kliček a zhasnou ostatní kontrolky. Rozjedu se a hned se všechny rozsvíti a je to v nouzáku. :-/ VAG vypsal: G188 - snímač uhlu 2 pro škrtící klapku G69 - potenciometr škrtící klapky J 338 - řídící jednotka škrtící klapky Zkusil jsem: - Nalít 100oktanovej benzín - Vyčistit klapku a udělat základní nastavení - Vyčistit potenciometr na klapce - Proměřit kabel od klapky k řídící jednotce - Odpojit baterku Nic nezabralo a všechno se tváří dobře. Včera mi to začlo ještě ke všemu blbnout. Mělo to neklidny chod na volnobech (kolísání). Nešlo to vytočit víc jak na 1500ot/min . Takže jsem jen a 4ku asi 30km/h. Ted to zase jede do 3000ot/min. Zítra se chystám koupit škrtící klapku za 4000Kč, ale nejsem si jist zda to zabere. Nápady a rady? Editováno: 4. Prosinec 2011, autor: Tbob1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomáš Kříž Vloženo 9. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2013 Jak jste chybu prosím vyřešil? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tbob1 Vloženo 10. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2013 Jak jste chybu prosím vyřešil? Díky. Nová řídící jednotka.(15 000,-) Už rok je vše v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gregy Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 Jenom dodám, že 1.6FSi nemá dvouhmotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.