Jump to content

bigboban

Uživatel
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

6 Neutral

1 Follower

About bigboban

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

769 profile views
  1. Dlouho jsem měl zapojenou kameru tak, že jsem růčo musel strkat kábl do zapalovače. To mě krkalo a tak jsem jí často ani nepustil. Kolega poradil, že stačí koupit "redukci" co se píchne místo jedné pojistky, tím si odbočím plus a mínus už někam píchnu. OK redukci jsem koupil a pak teprv jsem zjistil, že na pojistkách je +12V nejspíš na všech i při vypnutém zapalování (různé topení apod). Ke spínání tedy zjevně dochází až ZA pojistkou. Tedy s tou redukcí jsem trochu naletěl a zdá se, že v Superbu to takhle použít nejde. Jak/kam/kudy tedy rozumně bez rozebrání půlky auta napojit napevno kameru tak, aby do ní šel proud až po nastartování?
  2. Jen poznámka na okraj pro budoucího majitele Superbu. Škodovek je všude plno a zloděj jde cestou nejmenšího odporu. Proto nechápu, že se někdo diví ukradenému/vykradenému autu když proti tomu vůbec NIC neudělal. Přitom dobrý alarm stojí "pár tisíc" (doporučuji Pandoru) a bezpečnostní fólie na okna stojí taky "pár kaček". A stejně pak člověk vidí vyfláklý přední okýnko u Superba a místo rádia prázdnou ďouru.. Shrnu to - když už si kupujete auto za statisíce tak nesockujte a dejte ještě pár tisíc za zabezpečení.
  3. Podle mě na to neexistuje odpověď. Z inzerátu vůbec není jasná výbava. Spousta prvků výbavy se může různě potentovat a velice často dle užívání. Příklad - hodně lidem ruplo péro v samonavinovací roletce v kufru. To nesouvisí ani s km ani se stářím. Záleží to jak často s tím někdo manipuloval. To samý motorický vzpěry do kufru, záleží jak často někdo lezl do kufru. Cena obou cca 18 tisíc pokud si dobře pamatuju. Atd atd. V autech typu Superb budeš spíš řešit předražený věci z výbavy než že odešel nějakej ventil v motoru co všem nutně odejde ve 250 tisících km..
  4. Teď v zimě mi začaly blbnout 5. dveře. Když stisknu otevření tak to 3x pípne takový DU-DU-DU a nic. Když otevřu růčo tak už to tlačítkem jde většinou zavřít. Ale už se mi stalo že to i při zavření zapípalo a nic. Mám se bát hrůzného scénáře že jsou špatné vzpěry jedna za 8 tisíc? Nebo to má smysl nějak rozdělat, mazat apod?
  5. Na tachometru mi přestala svítit hlavní ručička což je po tmě dost na prd. Potkal to už někdo? Případně můžete odkázat na nějaký postup, minimálně jak demontovat tachometr nebo ještě lépe jak se dostat k tomu podsvícení?
  6. Mě by zajímalo to samý. DSG mi přijde jako naprosto geniální vynález. Při plynulém rozjezdu téměř nejdou poznat přeskoky na další stupeň.
  7. K ceně servisu 1.8 vs 3.6 - podle mě u starších aut kde převažuje spíš stáří než kilometry (což je např. můj případ) bude člověk utrácet spíš za pochroumaný vybavení než za věci kolem motoru. Na prvním místě v nákladech je podle mě vždycky pravidelný servis, pak rozbitá (komfortní) výbava a až na konci budou neplánovaný závady z motoru. Mimochodem u servisáků má 3.6FSI pověst nesmrtelného motoru co najezdí statisíce km..
  8. Pokud můžu něco porovnat. Novější Superby mají možnost mirorovat mobil do rádia tedy v rádiu jde pustit třeba Google navigačka, to je naprosto super, ale chce to trošku znalosti. Tohle mi fakt chybí, zabudovaná navigačka bez dopravy co mám je naprosto k ničemu. Naopak nový rádia co mají dotykový i ty tlačítka na boku - za to by měli toho kdo to vymyslel pověsit za koule do průvanu. Zlatý mechanický tlačítka co má můj SII !!
  9. Měl jsem (tedy ještě mám ale už nejezdím) OII s manuálem a teď mám SII s DSG. Ty dvě auta jsou podle mě komfortem úplně někde jinde. SII - víc prostoru, mnohem víc vychytávek už v základu, DSG super (toho už se nikdo nechce vzdát jak to zkusí), 4x4 super (pokud to v Superbu máš). Tedy jednoznačně Superb je krok hodně dopředu. Pokud jde čistě o motory, nemohu sloužit - naftu jsem nikdy neměl, nemohu srovnávat, jako zastánce benzínu bych si to zvlášť dneska a zvlášť na ojetině prostě nekoupil.. Takže snad jedině - rozhodně ber automat.
  10. Možná upřesním, u áček bych se bál především stavu auta. U inzerátu bych se zase hodně bál toho, že auto je kradený a jednoho dne přijdou policajti a auto si bez náhrady odvezou..
  11. Tak pro mě existují jen 3 druhy prodeje: 1) Inzerát - nejnižší cena, obrovské riziko, pro mě naprosto nepřijatelné. 2) Bazar - prostřední cena, určité malé záruky že se můžu pak s někým soudit.. Tady bych koupil auto max za pár desítek tisíc. 3) Dražší auto za statisíce za mě jedině Škoda plus (tedy pokud zde řešíme škodovky). Já už takhle koupil 3 auta.. Takže ano pokud chceš šunku za 30 tisíc tak áčka proč ne, pokud budu kupovat Superba za 300 tisíc tak bych tam v životě nevlez.
  12. Celkem zajímavý čtení pro mě. Jezdil jsem leta s tím stejným kouskem, teď už ho má manželka jen do školky. Měl jsem ho v rozmezí cca 60 tisíc - 180 tisíc km. Už nevím přesně ale někde kolem 100 tisíc možná dřív se rozletěla nějaká napínací kladka a spadl řemen. Jel jsem ještě na dálnici k výjezdu, vařil jsem motor a tím jsem si nejspíš poškodil chladič protože po nějaké době rupnul. No a ty cívky znám taky dobře. Blbec jsem měnil svíčky až asi ve 180 tisících (dostal jsem vynadáno) a to s sebou nejspíš vzalo první cívku. Asi za 2 měsíce odešla ještě jedna. Celé roky jsem jezdil na N95. Ta kladka asi náhoda nebude a ty cívky údajně taky odcházejí. Ale celkově jsem na 1.6FSI slyšel jenom chválu v servisech. Teď mám v Superbu 3.6 opět FSI a to je prej taky nesmrtelnej motor, tak uvidíme. Tolik moje zkušenosti. Jinak se přímo na motoru za 8 let ježdění nic dalšího nevysralo. Mám ročník 2005, jezdil jsem s ním 2009-2017. Na zbytku auta už akorát ten chladič a přední ložisko. Podle mě je OII s tím FSI dobrý auto a hlavně je to benzín.
  13. Já vím že to není odpověď na dotaz, ale já už jsem aktualizaci vzdal. Mám SII 2010 a navigačka z té doby v porovnání s dnešním Googlem je úplně k ničemu! To že nemá dopravu bych pochopil. Ale i na blbé cestě Strakonice-Praha mi to ukazuje naprosto nesmyslně místo hodiny a čtvrt třeba o půl hodiny i víc navíc. Párkrát jsem to použil k navigování po městě v cizině, ale jinak.. K ničemu.
  14. Ještě malá poznámka ke vzhledu. SII ne-combi vypadal vzadu podle mě fakt hnusně. Já jsem to vyřešil nákupem SII v původní variantě ale COMBI! Tam se ten zadek docela poved a auto jako celek vypadá naprosto SUPrově. Takže ještě upozorňuji na variantu SII/3.6 FSI/combi. Já jsem jich v inzerci pár potkával a to jsem koukal jenom na Škoda-plus nikam jinam.
  15. Nemá dobrej benzín? A co 3.6 FSI? Mám půl roku a je to super. A myslím/doufám/jsem přesvědčen, že tenhle motor je proti čmoudům s různejma těma kurvítkama nesmrtelnej.
×
×
  • Create New...