Felicer Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 hned k veci : na prvu polohu sterace nereaguju az na druhej (pravidelnej ) a treti polohe idu . problem je v tom ze ked venku smokli tak sa bojim ze tu paticu poseru. . skusal sem menit relatka ale beze zmeny. tak si jezdim uz pravidelne ze zapnutou prvou polohou (nech nemam na druhu daleko) .. a obcas (zrovna ken to nepotrebujem ) sterac zacne jit ale zas jen 1 alebo 2X a zac nic tuhej. nechapem to.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 15. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 15. Prosinec 2011 Standart - studený spoje v pojistkový desce, kde je i cyklovač. Vymontovat pojistkovou desku ven z auta, vysušit od vlhkosti, vyčistit od nečistot a propájet všecky spoje. Relata vytahat z patic, do patic nastříkat některý z prostředků na čištění elektrických kontaktů, relátka několikrát zastrčit a vytáhnout a všecko nakonec složit zpátky - práce na hodinku. Pak by to mělo chodit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicer Vloženo 18. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 18. Prosinec 2011 Dekuju za radu pokusim sa doplnit vysledok. Uprimnu sustrast .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicer Vloženo 20. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 tak vyndal sem to secko vysusil prostrikal s pripravkem. patice a pojistky .. secko ven susil sem to hodinu akorat ani zdibek cinu. ..jenom medene platy .. nevypadalo to nako ve spatnem stave .. namontoval spatky vyc krat a secko po starem . . jo raz to slo tak na 15ty pokus potom nic .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 20. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2011 Ani na spodní straně té desky není ani kapička cínu? Musíš vyndat ten plošný spoj ven z deklu, který ho drží na pantech i na tom šroubu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Felicer Vloženo 21. Prosinec 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. Prosinec 2011 poistnu skrynu sem rozebral jak to slo dostal sem sa az ku medenym platom (spojom) kere byli uzavrite v bakelitovem puzdre . .do ktereho nasledne jde nastrkad ostatne komponenty (poistky, relatka atd .. ) musim ale poznamenat ze po dneskajsku sem nake zmeny postrehel a to ze mi sterace reagovali na prvu pulpolohu (1X) ale nasledne ked sem prepel na cyklovac tak to zase nedelalo nic coz vlastne mam zas ten isty problem .. . asi sa pokukam po nakej inej ve vrakaaci .. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 tak tak jak píše Felicer Karle, BMM Feldy už neměly tišťáky jak Fáčka. Též jsem kdysi rozebíral fuse-relé box a jsou tam jen mosazné plíšky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 22. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2011 Tak to chce pořádně vypucovat - zase ten Kontaktol nebo co na to Felicer nastříkal a za mokra několikrát vyjebat ven a zase narvat z5 jako vidle do psa, aby se oškrábaly kysličníkový vrstvičky - a prohlídnout, jestli nějaký pérko není "unavený" = prohnutý na opačnou stranu. To by se pak muselo nějakým hrotem nebo šídlem poohnout a napružit "do záběru". Jinak já jsem kuchal "rozvaděč" z Feldy a byl pájenej - fakt je, že to byl ještě monobod z roku ´96. Podle toho jsem usoudil, že by to mohlo platit i pro modernější MPI. Ten studeňák tam prostě někde je a musí se najít a "zteplit"... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.