Přejít na obsah

Prasklá hadice od chlazení->problém s nastartováním


bow

Doporučené příspěvky

Mám dosti velký problém, před 3 jsem jel a když jsem to podkopl ze 4->3 tak mi praska horní hadice od chladiče a G12 po celém motoru hlavně po zapalování a ŘJ, auto jsem hodil do dílny, vykoumal jsem co a jak. Hadici vyměnil. Pak jsem v pohodě nastartoval a jel jsem, po cca 5km jízdy začal motor občas cukat. Dojel jsem za svím automechanikem cca 10 km. Po pár hodinách sedám do auta a ta mrcha točí naprázdno. Tak jsem se podívali na rozdělovač a pod. Pak jsme dali ŘJ na topení a kontakty kapku očistili. Po chvili trápení chytla tak jsem si řekli OK a dali zase ŘJ na topení po 3 hodinách velký problém, ale nakonec chytla a já jel dom, zase občas cukla a doma před vratama konec. Tak jsem komplat očistil kontakty a vyfoukal kompresorem a ŘJ dal do rána na topení a teď jsem ji tam dal a nic... Nějaký nápad?

Po vyčištění kabelů chytla celkem i rychle, nechal jsem ji behat, pak jsem pomalu přidával plyn, a když jsem ji pak prošlápl tak se jakoby udusila, chvilu zase nechtěla chytnout, pak chytnula a po chvili jsem to zase zkusil a teď už zas nic.

Včera jsem tu měl 2 automechaniky a jeden z nich je autoelektrikář a tak jsme se v tom hrabali:

Vyměnilo se víčko a ramínko. Pak se celkem chytla v pohodě, nechala se 15 minut běhat volnoběh a vše ok, tak jsem ji jel projet, při přeřazení 2->3 3->4 cukala a pak chcípla a nešla nastartovat.

Cívka jisky hází, rozdělovač ok. Pak jsme zkusili jestli jde do vstřiků napětí a jde. Dále jsme přehodili klapku a ventil (do 6N Pola a jeho šla ke mě) a vše ok, ale zase nechytla. Dále jsme si mysleli, že je to palivovým filtrem, takže jsme ho vyhodili a dali tam jenom hadičku. Pak jsme vyhodili přímé sání a dali origo filtr. A porád nic. Potom jsme přicpali klapku a najednou chytla. Musí mít velký podtlak a chytne. Když chytne a dáme ruku pryč tak volnoběh je v pohodě, nekolísá, motor se nehádá, prostě klasika, ale jak chceme přidat plyn tak se udusí. Jediné co nás napadá je, že ŘJ je v pr... a blbě ovládá vstřiky a nebo čerpadlo, že nemá dostatečný tlak. Jelikož ta "hadičková propojka" je tam jenom nasazená a nijak nejištěná a zdá se nám divné, že při těch 4barech to nevylítne. Budu vděčný za každou radu či nápad.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měli jste vyčistit i konektory všude okolo a taky ŘJ vevnitř všude kam mohla zatéct G12 - je potřeba to všecko znovu otevřít, vypláchnout zbytky G12 nejdřív TEPLOU destilovanou vodou, pak lihem nebo izopropanolem, vše vyfoukat tlakovzduchem a nechat DOKONALE vyschnout. Ty zbytky dělají paseku v elektronice, takže se nediv, že to škube. Pokud ani to vymytí zbytků nepomůže, bude to asi opravdu zabitá ŘJ - ale to by pak padalo na hlavu všech mechánů o se v tom rejpali, protože odstranit všecky zbytky chladicí kapaliny z elektroniky před dalším startováním by měl bejt základní krok při opravě po takové nehodě. Může docházet k lokální korozi kontaktů nebo k nekontrolovatelným svodům a to všecko ovlivňuje elektroniku. Pokud nemáš destilku, oplachuj rovnou lihem nebo izopropanolem, nepoužívej v žádným případě vodu z vodovodu - ani převařenou.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Konektory jsem čistil čističem brzd a vyfoukal jsem ho kompresorem. To nestačí? Jak ŘJ, konektory na cívce, rozdělovači, čidlu teploty a pak všechny co jsem na té straně kde to prdlo. Ale tam nás zaráží to, že když přicpeme sání na klapce tak chytne.

Editováno: , autor: bow
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prdlo to pod zavřenou haubnou, to znamená, že se to rozcáklo po celým motoru a jen Pámbu ví, kam všude to nateklo nebo prosáklo. Evidentně je v kýblu něco kolem čidel v sání, měl jsi vyndanej filtr a airbox, jestli to někudy necáklo do hrdla? Ono se to nezdá, ale G12 a ostatní chladicí kapaliny jakbysmet jsou docela agresivní, hlavně na měď a její slitiny - stačí kapka a je o problémy postaraný...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...