Přejít na obsah

houpnutí otáček při přeřazení 1,8T


Jakoubek

Doporučené příspěvky

Ahoj mám drobný problém, při přeřazování když sundám nohu z plynu tak klesnou otáčky na cca 500-550 někdy až problikne dobíjení jakoby to chtělo zkoro chcípnout a otáčky se vyhoupnou na těch cca 850 kde drží volnoběh v pohodě, jde o motor 1,8T 20v AGU r.v.98 dělá to u studeného i teplého motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka :D

Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Otáčky nekolísaj jen se to zhoupne hodně dolů,někdy se kochám krajinou nebo když dojíždím do křižovatky, to pomalejší řazení možná trošku zlozvyk z náklaďáku aby se srovnávali otáčky, když mě chytne rapl tak ty otáčky moc nestíhaj klesat a v tu chvíli mi to nevadí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

mrkni na spinac na spojkovem pedalu zda spina a rozepina, spise otacky maji vyletet vejs kdyz je vadnej, ale i tak se na nej mrkni, rj motoru analizuje seslapnuti a udrzuje volnobeh ve spravny otackach

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka :D

Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo :)

Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy. :kol-47:

Zdravim, akym sposobom si vycistil tu skrtiacu klapku?

Pouzil si aj nejaky odmastovaci prostriedok?

Je potrebne po vycisteni nastavovat nieco v riadiacej jednotke cez VAG alebo nic, iba namontovat a vsetko ide ako ma?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...