Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj mám drobný problém, při přeřazování když sundám nohu z plynu tak klesnou otáčky na cca 500-550 někdy až problikne dobíjení jakoby to chtělo zkoro chcípnout a otáčky se vyhoupnou na těch cca 850 kde drží volnoběh v pohodě, jde o motor 1,8T 20v AGU r.v.98 dělá to u studeného i teplého motoru.

Vloženo

Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka :D

Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo :)

Vloženo

Otáčky nekolísaj jen se to zhoupne hodně dolů,někdy se kochám krajinou nebo když dojíždím do křižovatky, to pomalejší řazení možná trošku zlozvyk z náklaďáku aby se srovnávali otáčky, když mě chytne rapl tak ty otáčky moc nestíhaj klesat a v tu chvíli mi to nevadí.

Návštěvník
Vloženo

mrkni na spinac na spojkovem pedalu zda spina a rozepina, spise otacky maji vyletet vejs kdyz je vadnej, ale i tak se na nej mrkni, rj motoru analizuje seslapnuti a udrzuje volnobeh ve spravny otackach

Vloženo

Na spínač jsem koukal, když je pedal volnej spínačem prochází proud, když se sešlápne pedál proud neprochází tak snad je to tak správně.Zkusím vyčistit tu škrtící klapku.

Vloženo

Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka :D

Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo :)

Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy. :kol-47:

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy. :kol-47:

Zdravim, akym sposobom si vycistil tu skrtiacu klapku?

Pouzil si aj nejaky odmastovaci prostriedok?

Je potrebne po vycisteni nastavovat nieco v riadiacej jednotke cez VAG alebo nic, iba namontovat a vsetko ide ako ma?

Vloženo

tak klapku odpojis, vymontujes, ja to prostrikl cisticem brzd (je nesynteticky) steteckem jsem to rozsmrdlal do cista zapojil a pres vag nastavil zakladni hodnotu. Pokud nemas VAG, tak pry staci klapku odmontovat (ale neodpojovat!) a cistit :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...