Jakoubek Vloženo 5. Únor 2012 Vloženo 5. Únor 2012 Ahoj mám drobný problém, při přeřazování když sundám nohu z plynu tak klesnou otáčky na cca 500-550 někdy až problikne dobíjení jakoby to chtělo zkoro chcípnout a otáčky se vyhoupnou na těch cca 850 kde drží volnoběh v pohodě, jde o motor 1,8T 20v AGU r.v.98 dělá to u studeného i teplého motoru. Citovat
Luke.Kraut Vloženo 7. Únor 2012 Vloženo 7. Únor 2012 Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo Citovat
Jakoubek Vloženo 10. Únor 2012 Autor Vloženo 10. Únor 2012 Otáčky nekolísaj jen se to zhoupne hodně dolů,někdy se kochám krajinou nebo když dojíždím do křižovatky, to pomalejší řazení možná trošku zlozvyk z náklaďáku aby se srovnávali otáčky, když mě chytne rapl tak ty otáčky moc nestíhaj klesat a v tu chvíli mi to nevadí. Citovat
Návštěvník Vloženo 10. Únor 2012 Vloženo 10. Únor 2012 mrkni na spinac na spojkovem pedalu zda spina a rozepina, spise otacky maji vyletet vejs kdyz je vadnej, ale i tak se na nej mrkni, rj motoru analizuje seslapnuti a udrzuje volnobeh ve spravny otackach Citovat
Jakoubek Vloženo 11. Únor 2012 Autor Vloženo 11. Únor 2012 Na spínač jsem koukal, když je pedal volnej spínačem prochází proud, když se sešlápne pedál proud neprochází tak snad je to tak správně.Zkusím vyčistit tu škrtící klapku. Citovat
Jakoubek Vloženo 15. Únor 2012 Autor Vloženo 15. Únor 2012 Je trochu zvláštní, že ti to dělá při přeřazování. To řadíš tak strašně pomalu, že ti stihnout spadnout otáčky tak dolů? Jak nějaký stařenka Jinak kolísání otáček většinou způsobí zanesená škrtící klapka. Vyčisti ji a mělo by to být v pohodě. Mám taky AGU a taky mi haprovaly otáčky a vyčištěním klapky se to ustálilo Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy. Citovat
deccros Vloženo 3. Duben 2012 Vloženo 3. Duben 2012 Tak že škrtící klapka vyčištěná a je to v pohodě děkuji za radu, je to radost a o hodně větší požitek z jízdy. Zdravim, akym sposobom si vycistil tu skrtiacu klapku? Pouzil si aj nejaky odmastovaci prostriedok? Je potrebne po vycisteni nastavovat nieco v riadiacej jednotke cez VAG alebo nic, iba namontovat a vsetko ide ako ma? Citovat
RadaR08 Vloženo 3. Duben 2012 Vloženo 3. Duben 2012 tak klapku odpojis, vymontujes, ja to prostrikl cisticem brzd (je nesynteticky) steteckem jsem to rozsmrdlal do cista zapojil a pres vag nastavil zakladni hodnotu. Pokud nemas VAG, tak pry staci klapku odmontovat (ale neodpojovat!) a cistit Citovat
Ondrero Vloženo 4. Duben 2012 Vloženo 4. Duben 2012 No nevim...já klapku odpojil...vyčistil...namontoval zpátky a auto funguje normálně...Vag neVag Citovat
deccros Vloženo 10. Duben 2012 Vloženo 10. Duben 2012 klapka vycistena a auto ide ako hodinky, otacky stabilne a vsetko OK, diki za rady Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.