andrew983 Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 caute. zdechla mi octavka II RS 2 liter, zacala blikat najprv kontrolka zhavenia a potom sa motor vypol. skusal som nastartovat ale uz to neslo a svieti kontrolka motora.budu to trisky ci je aj ina moznost??? diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
h.vik Vloženo 7. Duben 2012 Sdílet Vloženo 7. Duben 2012 Čau, jsem amatér,ale osobně první věc co bych udělal je diagnostika.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel Vloženo 9. Duben 2012 Sdílet Vloženo 9. Duben 2012 Určitě jdi na diagnostiku.Mne to udělalo taky a byl vyskratovaný třetí vstřikovač.Oprava vstřiku 2900,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew983 Vloženo 10. Duben 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Duben 2012 hej aj u mna to je vstrekovanie, ale u nas na slovensku stoji nova tryska od 500 eur. nahodou neviete mi poradit nejaku stranku na nahradne diely od vas z ciech??diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
karel Vloženo 12. Duben 2012 Sdílet Vloženo 12. Duben 2012 Škodovka mi nabídla "nový", výměnným způsobem za 8900,-kč.Pak jsem u nás našel kluka, který to umí opravit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 13. Duben 2012 Sdílet Vloženo 13. Duben 2012 Zkus to tady http://www.cc-autodily.cz/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...