Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

tak ja, jak uz jsem psal za sebe, mam 2 porovnani. otec i ja mame stejna auta, stejne motory. Ja mam tartarini, montovano u ,,MALTA,, montaznika v Boskovicich, otec ma Lovato montovano v csad v Breclavi. Oba jsme montovalo v cca 20000km otec ja v 23000km, po roce provozu na benzin, Ja mam aktualne najeto 64000, otec 67000km. Ja byl jednou na LPG revizi a nastaveni a vymene svicek  ve 47000, otec menil svicky primo v servisu pri 60000km garancce. Otcovi i mne jezdi auto kazdej den, spotrebu mame v podstate stejjnou cca 450-500km na nadrz lpg, ja tankuju cca 38-40l lpg, otec stejne. J e pravda, ze druhe nastaveni se mechanikovi moc nepovedlo,obcas sviti takova ta oranzova kontrolka s potrubim, nebo co to je, takze tam musim zajet na kontrolu.Dle vstrikovacu, ktere mam, je repasuje v brne firma agw brno, ktera i montuje tartarini, repasuje je Cadek a repasjej je muj mechanik,. cena je tusim 2000kc, ale nechci kecat.. Neresim to, jezdim, kazdy kilometr mi usetri pres korunu ceny za benzin, ve Veseli nad Moravou maj LPG za 16.90,Brno 17.40,. benzin zde na morave stoji cca 34.50 tank ONO, jinak 35.60, ja tankuju od montaze LPG vyhradne OMV 100okt max motion, neobsahuje BIO sracky a nenici benzinove vstrikovace.Jeste dodatek-zatim moje naklady na LPG system byly cca 500korun-revize a novy filtr pri kontrole 47000km. Svicky neberu jako vicenaklad, stejne bych je menil. Zaklad je jak ti mechanik nastavi auto. Chapu, ze nekterym montaznikum i zde z fora se to povede vzdy na poprve, ale jsou i taci, co maj horsi chvilku.. jsme jen lidi... Osobne bych neresil zaruku na motor, pokud to vydrzi jezdit rok na benzin, tak se tomu nema na LPG co stat. Snad jsem poradil...A pokud bych se rozhodoval znovu, nechal bych tam znovu dat tartarini nebo to lovato.. ceny jsou kolem 25000kc.Brc za 30 mi prijde zbytecne drahe, ale je to kazdeho vec... Kamarad ma staga v golfu s motorem 1.8 , jezdi cca rok a je spokojenej.stalo ho to kolem 20 000 byla na to naka akce.. a jeste posledni dodatek-ja mam aktivovan pristrik benzinu pri 3900otackach, je to dalnicni rychlost 138km  a vice .. je to pro muj dobrej pocit, i kdyz mi vsichni tvrdi, ze to je zbytecny..neni problem to zase deaktivovat, ale....

Upraveno od JirkaBrno

Nejdál??? Z Liberce, z Chebu,Praha,Kolín,Brno,Zlín, z Ostravy, teď tu bude auto z Turnova....to není o žádné smlouvě se servisem, dnes ti nemůžou odmítnout záruku tím, že si dáš do auta plyn, a my máme pro ty co chtějí (klid duše,kdyby se náhodou něco mohlo stát) na tyto dotčené díly vlivem namontování plynu záruku až do těch 150 tisíc km...navíc, nabízet do auta zařízení stylu Stag, Tararini se vstřikovači, které ani těch 150 tisíc km bez repasí nevydrží ????? v tom osobně nevidím budoucnost(spíš ty pořád se opakující problémy s podpálenými ventily...proto raději nabídnu dražší, ale podstatně kvalitnější zařézení i za cenu podstatně nižšího zisku.... 

jinak jsem založil nové téma plynu pro motory TSI, takže se níže můžete ptát....

tak ja muzu rici, ze osobne znam dost majitelu vozidel, ktere maji stagy, lovata a tartarini a nemaji zadne problemy se vstriky..jezdi a jezdi.. chapu, ze si kazdej haji to svoje... jak jsem psal vyse, mam moznost porovnavat 2auta, kazde za rok a pul provozu na LPG najelo pres 40t km a zatim jezdi obe bez zavad..az se nejaka vyskytne tak je sem napisi i s cenou opravy.. nejlepsi je asi pohledat na googlu, jake maji lidi najezdy s ruznymy systemy a nebo se zeptat montazniku, solidni prodejce by nemel mit problem sdelit vyhody a nevyhody jednotlivivh systemu a komponent v nich... ale jak jsem psal, je to na kazdem, co zvoli... Karle, nezlob se, ale skutecne znam osobne asi 10 lidi, co jezdi na LPG , ani jeden z nich nema BRC a NIKDO neresil ani vadne vstriky ani podpalene ventily.. a jsou mezi nimi lidi s najezdem i pres 100 000km na LPG na jednom aute....

Upraveno od JirkaBrno

tak přesně tebe jsem čekal, že hned začneš oponovat.....ale my se bavíme o montáži do nového auta se zaárukami 150 tisíc km, ne o předělávce do staršího auta,víš...v tom je trošku (velký rozdíl), jaký, to si nechám pro sebe, když dovolíš....prodejce auta ani neví, jak který systém pracuje, takže mu těžko něco bude vysvětlovat...viz prodejci Hyundai, Kia a další, co se tak slavně pustili do přestaveb, dnes mají jeden problém za druhým, Hyundai už dokonce montáže zatrhl...proč asi....protože o tom nic neví, mechanici jezdící v TDI to nikdy totiž nemůžou pochopit....

Včera volal chlápek, co má dělat, že má najeto 17000km a má podhrknuté ventily - Hyundai I20 1,4l

Kupoval to od zástupce Hyundai kousek od nás jako nové a Hyundai nedoporučil montáž.

On i přes to riziko do toho šel, ale prej nečekal, že se to stane tak brzo. Je to nepříjemné...

tak přesně tebe jsem čekal, že hned začneš oponovat.....ale my se bavíme o montáži do nového auta se zaárukami 150 tisíc km, ne o předělávce do staršího auta,víš...v tom je trošku (velký rozdíl), jaký, to si nechám pro sebe, když dovolíš....prodejce auta ani neví, jak který systém pracuje, takže mu těžko něco bude vysvětlovat...viz prodejci Hyundai, Kia a další, co se tak slavně pustili do přestaveb, dnes mají jeden problém za druhým, Hyundai už dokonce montáže zatrhl...proč asi....protože o tom nic neví, mechanici jezdící v TDI to nikdy totiž nemůžou pochopit....

nějak nechapu co jsi tim chtel rici... ja se taky bavim o montazi do noveho auta.. nejak me z tveho prispevku a vubec z tvych prispevku pripada, ze jen ty jsi nejlepsí, tvuj system, ktery montujes je nejlepsi a vsechno ostatni je nepouzitelny shit... doufam, ze nekdy budu mit to stesti a poznam Te osobne...

Včera volal chlápek, co má dělat, že má najeto 17000km a má podhrknuté ventily - Hyundai I20 1,4l

Kupoval to od zástupce Hyundai kousek od nás jako nové a Hyundai nedoporučil montáž.

On i přes to riziko do toho šel, ale prej nečekal, že se to stane tak brzo. Je to nepříjemné...

hmm a jak to bude pokracovat dal??? Budete to opravovat, patit vy nebo...?

nějak nechapu co jsi tim chtel rici... ja se taky bavim o montazi do noveho auta.. nejak me z tveho prispevku a vubec z tvych prispevku pripada, ze jen ty jsi nejlepsí, tvuj system, ktery montujes je nejlepsi a vsechno ostatni je nepouzitelny shit... doufam, ze nekdy budu mit to stesti a poznam Te osobne...

Tak přece nebude chvalit system ktery nemontuje ikdyby byl 100 krat lepši než ten co montuje,hlavně je duležite poplivat to ostatni.... :kol-48:.Ale i tak co nemontuji tak bych nekritizoval....

Upraveno od bitttpower

Ja mam BRC zatial nabehanych 40000km bez problemov budem informovat kolko vydrzali vstreky. Som s tym spokojny aj so spotrebou  prestavba ma stala 1000€ s 59L nadrzou .

hmm a jak to bude pokracovat dal??? Budete to opravovat, patit vy nebo...?

 

To není naše montáž (naštěstí)

Chlápek koupil auto. Chtěl do toho plyn a oni, že to nedoporučují. On přesto, že ho tam chce. Tak mu ho tam dali. Najel výše uvedené km. Teď má v autoriz. servisu na opravě auto - hlavu/ventily a přemýšlí co dál? Tak volal. Neví, jestli to tam má nechat, nebo vyškubat ven a prodat sadu a nebo to dát do jiného auta???

Ano..tady se bavíme o autě které je nové...a chci si ho opět nechat minimálně deset...spíš 13-15let...jak že je u BRC servis....?filtry atd?vstřikovače?nynější fabii mám 12let....

JirkaBr:tak já co jsem tak po ruznu četl na netu o Karlovi...a nikde....nikde jsem nenašel negativum.....takže i když to tady netvrdí že je nejlepší..myslím že by mohl....jak už tu někdo napsal..každý braní ten svuj systém...chápu to.

když půjde do důsledku tak se zjistí, že to jednak blbě namontovali,a druhá věc, že to je ještě blběji naladěné....Hyundaie tu máme co týden, ještě ani jeden nebyl správně nastavený, ani nakonfigurované vstřiky, hodnoty pro přepínání, to nemluvím o tom, že ani nešahnou na dynamické seřízení za jízdy, konektor od MAP senzoru ani neví na co je,zahrabaný někde v kabeláži,takže to je ten pravý průser, nikdo tomů nerozumí,není to systémem,je to rukama,samozřejmě se bude servis obhajovat že to není jejich vina....

BRC- filtr plynná fáze 40 tisíc km, kapalná 50-80 dle potřeby, membrány cca 200 tisíc, vstřiky na životnost vozidla,....

:kol-47:

a Tartariny?Martin-Malta?

Karel tak to si ma potesil :kol-28:

Upraveno od stukator

tak co se tyka udržby na tartariny, tak za 44t km jsem tam byl jednou, po ujeti 23OOOkm menil jsem sivčky- NGK 4kusy, filtr LPG, revizní kontrola.. svičky staly cca 800, 300 filtr a práce a 200 revize, razítko a podpis do knížky a domů. tento mesic tam pojedu na další kontrolu a doštelování.. to je zatím vše.. jedine, co mně ...re je to, že musím 30km za brno na směr, kam nejezdím, tak to člověk oddaluje jak může, nedovedu si představit jet někam 100km na servis... ale tak do září 2014 to je v zaruce, tak pro lepší pocit...

Upraveno od JirkaBrno

....já jsem se po dlouhém rozvažování rozhodl jít před 3,5 rokem do LPG. Nikdy předtím jsem plyn neměl a přiznám se, že jsem tomu moc nevěřil. Až kamarád, který jezdil ještě v počátcích s plynovou bombou v kufru Škody 120ky, mě neustálým přesvědčováním o výhodnosti LPG dotlačil k tomu, že jsem o něm začal uvažovat. Přesto všechno mě trvalo více jak půl roku, než jsem se konečně rozhodl LPG nainstalovat. Sbíral jsem na internetu veškeré negativní informace o provozu a hodně mi též pomohly zdejší příspěvky. Přes vzdálenost vice jek 160km, jsem se rozhodl pro Karla.lpg a na jeho doporučení jsem šel do BRC. Vzhledem k tomu, že nemám zkušenosti s jiným systémem, tak se ani nevyjadřují ke kvalitě jiných. I když jsem, sem tam slyšel různá doporučení a zkušeností. Já za sebe můžu napsat jen to, že jsem za ty 3,5 roků na BRC najel 152.000km bez závad. Menší, řekl bych kosmetické se vždy u Karla podařilo vyřešit. Byly to však tak malé závady, že neměli žádný vliv na provoz LPG. Přiznám se, že ta vzdálenost ke Karlovi není malá a tak jsem všeho všudy byl u Karla 4x. Po prve po ujeti 2000km na doseřízení BRCka po instalaci. Pak 2x na povinných ročních prohlídkách a naposled v tomto roce na odstranění jedné z menší "kosmetické" závady. Při poslední návštěvě mi Karel taktéž udělal roční prohlídku. Vždy na prohlídkách jsem si nechal vyměnit filtry. Toď vše. Z mého pohledu, bez nějakých větších servisních investic, jezdím o cca 0,80 Kč levněji na 1km oproti benálu. Nekupto.... :kol-47: Investice jak do BRC, tak i do cest ke Karlovi se mi už mnohokrát vrátila v úspoře a v bez problémovém provozu. Ať zde někteří, mají na Karla kritičtější náhled, já ho můžu s čistým svědomím vřele doporučit. Při jednáním s ním zjistíte, že už po tolika nainstalovaných systému má nepřeberné množství zkušeností a dovede poradit. A vo tom to je....... :kol-24:

Nedělám mu reklamu, ale nazývám pravé věci pravými slovy. Ano, vím že si koledují o nějakou poruchu, vzhledem k minimálním návštěvám servisu, ale zde na mě máte zářný příklad spolehlivosti BRCka s člověkem, který na nějaké pravidelné servisní úkony sere.... :kol-46:

Můžeš napsat co je u tebe kosmetický problém u Lpg?

Jo, tak to mne taky zajímá. Kosmetické, zavřu kapotu a kosmetika je fuč. Někdo psal že je na servis prase, no přiznám se, ze jsem větší. Za 8 let jsem byl v servisu jednou - výměna reduktoru, no a 2x už jsem měnil filtr. Jinak jen jezdím a snad dal budu.Karle, já věřím že si dobrý a mas zkušenosti, tvoje příspěvky ale opravdu zní arogantně. Co tady ctu a mam zkušenost tak ani jeden systém co píšete není nej. A teď do mne.

:kol-47:

a Tartariny?Martin-Malta?

miro, pokud chceš písni přes SZ, dám ti kontakt na mého montážníka, vím že dělá Hradečákům školitele, tak se ho můžeš optat, jak to tam chodí jak je to s jednotkama apod. ikdyž myslím že je to nějaká blbost, ten můj neříkal, že by jim odcházely nějak jednotky. Jo kdysi ano, to mi říkal že už se setkal s vadnou jednotkou, ale to byla taková co mám ve Fábce a ta je 9 let :kol-31:

.....kosmetické závady......dvě......jedna - při naplnění LPG na doraz, jako by se plovák vždy zasekl. Ukazoval stále plnou a pak spadl až jsem měl v nádrži cca 10l LPG a začal následně blikat.....druhá.....při doplnění do plna stálé blikání.....obě opraveny při návštěvě u Karla LPG.

.....kosmetické závady......dvě......jedna - při naplnění LPG na doraz, jako by se plovák vždy zasekl. Ukazoval stále plnou a pak spadl až jsem měl v nádrži cca 10l LPG a začal následně blikat.....druhá.....při doplnění do plna stálé blikání.....obě opraveny při návštěvě u Karla LPG.

 a ted si predstav, ze se ti to stane za tyden, co od Karla prijedes// tzn jet tam zase a mas 2x 160km kvuli prkotinam.. nerikam, ze je Karel. lpg spatnej, urcite ma furu zkusenosti, ale joho boj za ,,jeho,, BRC je usmevny.... malta muze taky sesmolit elaborat o tom, jak najel na plyn pres 200t km... a to ma fuj fuj valteky... ja mam za rok a pul najeto 44t km, pokud prijde naka zavada, nahlasim zde.. mam od Malta mechanika udelane auto a mi 2 kamaradi na moje doporuceni taky- Dacia Logan a Ford Focus.. obe jezdi pres rok a OK.. to je zase moje zkusenost... kdyz jsem se tam byl domlouvat na montazi, mel tam zrovna cervenou kratkou fabku nekoho zde z fora.. nevim, kdo to byl, ale jiste se pozna.. bylo to v rijnu 2012

Upraveno od JirkaBrno

přešti si co psal....za 152 tisíc km jsme 2x seřizovali měření paliva na přepínači, toť vše....nemá smysl komentovat tvoje věčné narážky na mou osobu, stačí jaké sprosťárny jsi mi psal na SZ, to mi fakt stačí....

to JirkaBrno......to je pořád coby, kdyby.... :kol-44: .....ano jezdil jsem s tím asi dva měsíce než jsem jel na roční, ale i kdybych s tím jezdil rok, tak mě to tak až nesere.....neřeším v životě prkotiny....to bych se musel zbláznit. Přesto všechno se s tím dá jezdit aniž by si investoval do benálu. Byly to pro mě kosmetické závady. Ano uznávám, pro někoho to může mít zásadní vliv na jeho psychickou soustavu.....chlopi to chce trochu klídu.... :kol-27:

Jen nevím jestli při takovém nájezdu a mé slavné "údržbě" bych takto bez problému jezdil s jiným systémem. Článkem jsem chtěl jen naznačit, že BRC není vůbec špatný i když na něho člověk absolutně kadí :kol-34: . Samozřejmě jsem si však byl a jsem vědom, co se také může ale nemusí stát. To bych však nemohl jít ani přes přechod, protože se může stát, že.....

 

                                                           VŠEM PŘEJÍ POHODU A KLÍDEK

Upraveno od Misubaro

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.