Přejít na obsah

Palubák dělá divné věci, 1.9 TDI 66kw


Karel Sniper Žák

Doporučené příspěvky

Zdravím škodováky :)

minulý týden jsem se stal uspěšným majitelem Octávky rv.98 tdi 66kw, hned potom co jsem to vezl cca 200km domů se ukázala klasická závady mrtvých budíků což není nic co by mě zaráželo, nicméně věc která mi nesedí jsou info z palubaku na dlouhe trase sem se dostal na udanou prumerku 11l/100 což mi u 66kw přijde jako solidní nářez + později sem si všiml že aktualka někdy maká a reaguje i když spotřeba 10 l/100 km na volnoběh mi taky příjde drobátko moc , no a najednou holka zatuhne a at šlapu jak šlapu vysí tam např aktualka 22 l/100 ... prostě to dělá nesmysli od A-Z, na kabel to budu dávat o víkendu ale do té dob jssem chtěl poprosit jestli sse stím někdo zvás setkal ať vím co mě čeká. Dííky :)

Edit: Jinak tančil jsem plnou ted mam nalítáno 350km a nádrž je lehce na půlkou takže spotřeba cca 6litrů bajočko, je fakt že prvních 200km jsem nešel pod 150km/h

Editováno: , autor: Karel Sniper Žák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

spotreba 8l se ti pri 150km/h nelibi? na tom neni nic divneho

trosku me prekvapuje, ze si koupis auto a hned s nim jedes takhle... docela odvazny (hloupy)

zkus pripojit na vag a zobrazuj udaje z budiku, jakou si mysli, ze jedes rychlosti, pokud maji spatny udaj o rychlosti tak keca spotreba a u padlych rucicek to nepoznas

pak se zamerit na cidlo na prevodovce

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Njn, když se pospíchá tak se pospíchá .... při těch 150 by nicméně nevadila ale těch 8 je po odjetí dalších cca 300 km norm tempep, tachač nekecá, zatim dva automechanici mi řekli že to vypada že se to někdo kdo tomu "rozumí" snažil chipnout, za týden jdu na přehrátí mapy, znamej mi tam hodí origo tak uvidime.

Jinak ručičky už jedou, klasicky 2 ks studeňáků na stabilazotoru

Editováno: , autor: Karel Sniper Žák
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak už nevím, spotřeba (realná) lítá při stejném stylu jízdy od 5,5 do 7,5 což je divné, auto bylo v servisu na kompletním výčtu a měření, střiky ok , předstřik ok , váha ok , egr ok atd atd, vyměnily pro zkoušku řídící vstřik nic .... kuli horším startům za tepla nakopnuli startovací dávku (což myslím že nesouvisí), v regulaci spotřeby mi to strhnuli na 85% a palubák stejně kecá cca 2 litry stále.

Nevíte někdo co přesně počítá spotřebu? Jednotka motou nebo budíky? Mám možnost koupit obojí alle nechci vyhazovat za obojí. Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...