wladi Vloženo 12. Březen 2013 Sdílet Vloženo 12. Březen 2013 Zilina - Krakow a spat 500km 50l LPG..cisto okreska.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maaho Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 nejmin by to melo zrat v oblasti maximalniho kroutaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 13. Březen 2013 Sdílet Vloženo 13. Březen 2013 osobně tuším že nejmín to bude někde 2200 - 2500 ... ale kdo ví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 14. Březen 2013 Sdílet Vloženo 14. Březen 2013 No max kroutici moment by ten motor mel mit 3000-3250 ot, ale zkuste si schvalne s takovejma otackama jet, (ve meste by se muselo jezdit na trojku, mimo na ctyrku..) Ja jezdim mesto na petku (60-65 tacho tempomat) pokud neni kopec, pod tech 60 tacho uz davam ctyrku i kdyz to ten motor zvladne na petku. Nevim jestli to je dobre, ale zase takovymuhle motoru by to nemelo vadit ne? (v 1500ot uz ma 15kw a 220nm kroutaku) Jinak pri akcceleraci se vyplati to tocit do toho maximalni kroutaku a pak preradit (pravdou je ale ze dost casto diky dlouhejm prevodum radim 2 -> 4, 3 -> 5 apod.. Naopak pro max vyuziti vykonu je idealni to tocit tak aby to po prerazeni spadlo do oblasti nejvetsiho kroutaku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Když předjíždím, pohybuji se ve spektru 3000-4500 - tam to aspon trošku táhne. Nad těch 5 už to řve a efekt nic moc, ale i tak mu dávám do plnejch :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladi Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Idealen to ide od 3500-4000 az kym automat dovoli, predsalen je to atmosfera tak ju treba tocit aby sa hybala.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 15. Březen 2013 Sdílet Vloženo 15. Březen 2013 Dnes testovačka - okreska 2000-2200 otáček (100-120 km/h) předjíždění bez kickdownu do 3000 otáček a taky to šlo :-) ... ale do 4000 je to jiný zpěv :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 (editace) Jinak jsem teda nasel u manualu tu "idealni rychlost", je to cca 75km/h na petku ;-) Pri tyhle rychlosti zere cca 5-6l. Jinak pri 4700ot by se mel prepnout saci okruh na "kratší" a mělo by to začít víc táhnout, je mozny ze to nekomu uz nefunguje (je tam na to dost cidel, podtlaku, hadicek, celkem slozity), nicmene me to nad tema 5tis celkem ozivne ;-) Editováno: 20. Březen 2013, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 20. Březen 2013 Sdílet Vloženo 20. Březen 2013 mně to táhne krásně až k 6500. A s tím Greenem to nad 4500 táhne ještě lépe :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kracmi Vloženo 21. Březen 2013 Sdílet Vloženo 21. Březen 2013 Jestli mi maká kratší okruh nevím:-D tak vysoký otáčky moc často nemám:-D Ale jinak pořád mám tu odezvu na plyn takovou, že jedu třeba rychlostí 130km/hod. lehce se dotknu plynu a auto zacne uplne suprově zrychlovat. Když plyn došlápnu na podlahu tak už to ale nic moc dalšího neudělá. Máte to taky tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 (editace) No hlavně, když to zašlápneš na podlahu, mělo by to podřadit o jeden až dva kvalty a vystřelit na 4-5tis... teda pokud se bavíme o 2,8 automat. Editováno: 22. Březen 2013, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 kick-down je taková poloha plynového pedálu. Kousek před koncem plynu ( těsně nad podlahou ) je takové cvaknutí. V těchto místech převodovka podřadí i klidně na 5800. Zezačátku jsem občas šlapal úplně plnej a podřadila klidně i na 6000, nechala vteřinu kvalt a v 6500 odřadila o stupeň dál. Bohužel to je pomalá volba předjíždění. Ale když jedeš po dálnici na 5 a potřebuješ v kopci tomu naložit, tak to šlápněš úplně na podlahu a automat podřadí na 4. Klidně i do 5500 ot/ min a nemá s tím problém :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kracmi Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 No pánové, já mám ale manuál. Takže bych potřeboval jak to má někdo u této převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 (editace) Jo to je normalni, el plyn holt. Dela to skoro u vsech aut s el plynem, je to kvuli tomu aby to vypadalo ze je auto zivy a ma vykonu na rozdavani. Zlatej starej lankovej. Taky se tim dosahuje mensi spotreby, protoze je lepsi dosahnout dany rychlosti co nejdriv nez kdyz se to jen lechta. Uplne plnej plyn ale nedavajte, to spotrebu zvedne (pri plnym plynu vyplne rj regulaci a da tam jeste asi o 10-20% vic paliva nez je potreba) ;-) Ma to ale zase vyhodu ze (tolik) nevadi kdyz to zadupnete v nizkejch otackach, rj proste nedovoli otevrit vic skritici klapku/vstriknout paliva nez je pro dany otacky a zatizeni mozny S automatem to musi bejt povozenicko, s manualem to tolik netocim protoze podrazovat treba z petky na dvojku je celkem obtizny, uz i ta trojka dela problem (aby to bylo plynuly a necuklo to). Takze jsem linej radit a radsi jezdim porad tempo 70-100 (obec-neobec )) na petku. Editováno: 22. Březen 2013, autor: lukas.pce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Chce to holt podřadit Kracmi. Měl jsem do teď samou naftu, tak si na benzín zvykám a 2.8 mě začíná bavit. Taky jsem byl zvyklej, že nafťák bere hned odspoda a byl jsem trochu rozčarovanej, jak to, že 2.8 benzín neustále netrhá asfalt i ve 130 za pět Pokud mám možnost tak supa testuju a že mu dávám kuva kopr, samo ne každý den. Zrovna dnes ráno dojel jsem prassata a do mírnýho kopce se snažil ujet, v kilu lup za tři hned 150 a kde byl... Benzín je benzín a potřebuje točky a jak píše kolege Johan od 3000 výš to teprve jede Jinak spotřebu mám na trase 20 km do arbeitu kolem 10 l, takže musím na přesčasy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kracmi Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Jojo přesně tak chce to točit je mi to jasný:-) Předtím jsem měl naftovou octavku a ta tahla odspodu:-) Jinak v práci mám octu 1.8TSI a ta jede moc pěkně ve všech otáčkách a tam na spotřebu nemusim koukat vubec takže to je pěkný svezení:-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wladi Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 benzin treba tocit a hlavne mu obcas dat nazrat lebo zlenivie ja jazdim dost po meste ale akonahle idem mimo a zopar predbiehani absolvuje ide hned zivsie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 23. Březen 2013 Sdílet Vloženo 23. Březen 2013 No nicmene i kdyz se ta v6ka netoci tak ma porad kroutici moment i v tech nizkejch otackach srovnatelnej s tdi ;-) Jasne netrha to asfalt jak pri vytoceni ale pro klidnou jizdu to bohate staci. Mozna to je ale tim ze jsem zvyklej na slaby auta, a dokazu predjizdet tak ze nemusim podrazovat (necham si mezeru a v predstihu zacnu auto rozjizdet), vlastne mi je ten motor uplne k ho*nu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 lukas až příjde stoupání a ty i s tím svým předstihem ( to dělá dost lidí ) předjedeš 3 auta místo jednoho a bezpečně! se díky výkonu a poklidně se zařadíš, tak poté si řekneš: Jo jsem řád, že mám 2.8 a ne 1,2 htp :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 24. Březen 2013 Sdílet Vloženo 24. Březen 2013 Vsak jo, nedavno jsem vyuzil raketovyho zrychleni pri vjizdeni na hlavni a stihnul jsem u toho jeste predjet kamion Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kracmi Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Hosi, 2.8 jede pěkně, ale zas až taková raketa mi to nepřijde:-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Tak 200-300kw to neni no. Ale kdyz se to zaslapne tak se nechyta 99% ostatnich aut ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ďurih Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 To jo, ale i ve spotřebě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukas.pce Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Zase to jde oproti tsi predelat na lpgcko a pak to vychazi lip ;-) A spolehlivost taky vyssi. Je tu vubec nekdo komu se ten motor nejak pos*al? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kracmi Vloženo 25. Březen 2013 Sdílet Vloženo 25. Březen 2013 Tak co se tyče spolehlivosti a předělání na LPG tak to máš určitě pravdu, ostatně ta spolehlivost je důvod, proč jsem do tohoto motoru šel, i když při pohledu na palubak se slzou vzpomínám na svou octavii Tdi:-D a pak při předjíždění aut si zas řikám jak dobře jsem koupí SUpa udělal. Zpět k FSi. Octavka 1.8 TFSI 118Kw jede pocitově o dost líp než 2.8 v Supovi. Je to taky tím, že supa musíš točit a ta okta táhne peckově v celym spektru otáček. S tim motorem je taky radost jezdit a spotřeba celkem slušná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.