Přejít na obsah

Spotřeba


MIKO

Doporučené příspěvky

No max kroutici moment by ten motor mel mit 3000-3250 ot, ale zkuste si schvalne s takovejma otackama jet, (ve meste by se muselo jezdit na trojku, mimo na ctyrku..) Ja jezdim mesto na petku (60-65 tacho tempomat) pokud neni kopec, pod tech 60 tacho uz davam ctyrku i kdyz to ten motor zvladne na petku.

Nevim jestli to je dobre, ale zase takovymuhle motoru by to nemelo vadit ne? (v 1500ot uz ma 15kw a 220nm kroutaku)

 

Jinak pri akcceleraci se vyplati to tocit do toho maximalni kroutaku a pak preradit (pravdou je ale ze dost casto diky dlouhejm prevodum radim 2 -> 4, 3 -> 5 apod..

 

Naopak pro max vyuziti vykonu je idealni to tocit tak aby to po prerazeni spadlo do oblasti nejvetsiho kroutaku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem teda nasel u manualu tu "idealni rychlost", je to cca 75km/h na petku ;-) Pri tyhle rychlosti zere cca 5-6l.

 

Jinak pri 4700ot by se mel prepnout saci okruh na "kratší" a mělo by to začít víc táhnout, je mozny ze to nekomu uz nefunguje (je tam na to dost cidel, podtlaku, hadicek, celkem slozity), nicmene me to nad tema 5tis celkem ozivne ;-)

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jestli mi maká kratší okruh nevím:-D tak vysoký otáčky moc často nemám:-D Ale jinak pořád mám tu odezvu na plyn takovou, že jedu třeba rychlostí 130km/hod. lehce se dotknu plynu a auto zacne uplne suprově zrychlovat. Když plyn došlápnu na podlahu tak už to ale nic moc dalšího neudělá. Máte to taky tak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

kick-down je taková poloha plynového pedálu. Kousek před koncem plynu ( těsně nad podlahou ) je takové cvaknutí. V těchto místech převodovka podřadí i klidně na 5800.

 

Zezačátku jsem občas šlapal úplně plnej a podřadila klidně i na 6000, nechala vteřinu kvalt a v 6500 odřadila o stupeň dál. Bohužel to je pomalá volba předjíždění. Ale když jedeš po dálnici na 5 a potřebuješ v kopci tomu naložit, tak to šlápněš úplně na podlahu a automat podřadí na 4. Klidně i do 5500 ot/ min a nemá s tím problém :-D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo to je normalni, el plyn holt. Dela to skoro u vsech aut s el plynem, je to kvuli tomu aby to vypadalo ze je auto zivy a ma vykonu na rozdavani. Zlatej starej lankovej. Taky se tim dosahuje mensi spotreby, protoze je lepsi dosahnout dany rychlosti co nejdriv nez kdyz se to jen lechta. Uplne plnej plyn ale nedavajte, to spotrebu zvedne (pri plnym plynu vyplne rj regulaci a da tam jeste asi o 10-20% vic paliva nez je potreba) ;-)

 

Ma to ale zase vyhodu ze (tolik) nevadi kdyz to zadupnete v nizkejch otackach, rj proste nedovoli otevrit vic skritici klapku/vstriknout paliva nez je pro dany otacky a zatizeni mozny

 

S automatem to musi bejt povozenicko, s manualem to tolik netocim protoze podrazovat treba z petky na dvojku je celkem obtizny, uz i ta trojka dela problem (aby to bylo plynuly a necuklo to). Takze jsem linej radit a radsi jezdim porad tempo 70-100 (obec-neobec :o)) na petku.

Editováno: , autor: lukas.pce
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chce to holt podřadit Kracmi. Měl jsem do teď samou naftu, tak si na benzín zvykám a 2.8 mě začíná  bavit. Taky jsem byl zvyklej, že nafťák bere hned odspoda a byl jsem trochu rozčarovanej, jak to, že 2.8 benzín neustále netrhá asfalt i ve 130 za pět  :kol-46:

Pokud mám možnost tak supa testuju a že mu dávám kuva kopr, samo ne každý den. Zrovna dnes ráno dojel jsem prassata a do mírnýho kopce se snažil ujet, v kilu lup za tři hned 150 a kde byl...

Benzín je benzín a potřebuje točky a jak píše kolege Johan od 3000 výš to teprve jede :kol-47:

 

Jinak spotřebu mám na trase 20 km do arbeitu kolem 10 l, takže musím na přesčasy  :kol-33:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nicmene i kdyz se ta v6ka netoci tak ma porad kroutici moment i v tech nizkejch otackach srovnatelnej s tdi ;-) Jasne netrha to asfalt jak pri vytoceni ale pro klidnou jizdu to bohate staci.

 

Mozna to je ale tim ze jsem zvyklej na slaby auta, a dokazu predjizdet tak ze nemusim podrazovat (necham si mezeru a v predstihu zacnu auto rozjizdet), vlastne mi je ten motor uplne k ho*nu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak co se tyče spolehlivosti a předělání na LPG tak to máš určitě pravdu, ostatně ta spolehlivost je důvod, proč jsem do tohoto motoru šel, i když při pohledu na palubak se slzou vzpomínám na svou octavii Tdi:-D a pak při předjíždění aut si zas řikám jak dobře jsem koupí SUpa udělal. Zpět k FSi. Octavka 1.8 TFSI 118Kw jede pocitově o dost líp než 2.8 v Supovi. Je to taky tím, že supa musíš točit a ta okta táhne peckově v celym spektru otáček. S tim motorem je taky radost jezdit a spotřeba celkem slušná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...