Přejít na obsah

vyfuk z OII RS do OII ?


ivanrs

Doporučené příspěvky

Podle mě by to nemělo žádnej účinek. Škodovka na verzi rs určitě nedává nějakej sportovní, ale buď stejnej nebo podobnej jako na normální verze (myslím u naftových verzí).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Zeptám se takhle, ty chceš mít nejspíš lepší zvuk že? Zklamu tě, protože z naftového motoru nikdy nedostaneš zvuk benzínového motoru... Prostě to je nemožný. Takže pokud chceš zvuk, neřeš to, nebo si kup benzíňáka, pokud vzhled = koncovku, dá se koupit origo koncovka, která se navaří na tvůj původní výfuk a máš to jako RS...

Jinak celkově u naftového auta se moc výkonostně tunit nedá, nejvíce udělá chip, pak trochu sání a to je tak všechno, kamárád dělá do motosportu a zkoušel na brzdě co udělá sportovní výfuk na RS TDi a zvedl se výkon o nějakých 5-8kW což za tu cenu výfuku se svody bylo naprosto zanedbatelné, zvuk samozřejmě lepší byl, ale kdejaká 1,4 tsi s laďákem je na tom líp...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

O zvuk mi absolutne nejde, v podstate chcem to len koli koncovke aby mi z rs naraznika netrcali tie zahnute trubky :D Mam moznost kupit rs vyfuk a myslel som ze ma aj sportovejsie vlastnosti kedze sa dava na RS, chcem robit este nejake upravy motora tak sportovejsi vyfuk by sa mi hodil ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

snapback.pngStringo, na 29. červenec 2012 - 16:35, řekl:

......Jinak celkově u naftového auta se moc výkonostně tunit nedá, nejvíce udělá chip, pak trochu sání a to je tak všechno.....

Tak to nemyslíš vážně co ? :lol::'>

No tak co podle tebe se dá na nafťáku všechno udělat aby se nějak výrazně zvýšil výkon... Nemyslím tím teď chip, nebo rady tipu "vybrakovat auto kvůli hmotnosti", myslím zásahy které ti z auta nebudou dělat sportovní neužitný vůz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Leštěné svody, odlehčený setrvačník, hybridní turbo, větší IC, trysky s větším průchodem paliva, zakázková převodovky od Sixty atd...... Hmotnost jsi zmiňoval a nové mapy do řídící jednotky také. Jinak na naftě je právě úprava znatelnější než na benzínu. :kol-47: Pokud uděláš tyto všechny kroky tak z 1.9TDI 105HP dostaneš v klidu Bestii o 300HP a krouťáku s 450-600Nm. :kol-28: Dokonce jsem ji zde na fóru viděl. Až ji najdu dám odkaz.

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V tomhle případě souhlasím taky, ale byla tu řeč o jednoduchých úpravách, kterýma nebudeš to auto nějak předělávat a finančně to nezatíží. Je jasný že tyhle věci cos vyjmenoval, že výkon navýší, ale já mluvil o tom, co pomůže navýšit výkon řekněme do 10000kč, s to úpravou cos vyjmenoval seš možná někde na 80000kč

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, že nejsem praktik, ptal jsem se "x" lidí od mechaniků po tunery na srazech a většinou jsem dostal odpověď, že benzíňáka jde jednoduše výkonostně vytunit lépe než nafťáka a že jestli nechci překopat celý auto, tak si kromě chipu a případnýho odlehčení (což u mě není možné, protože auto potřebuju jako rodinné) si moc nepomůžu, že kdybych měl benzína, tak můžu dosáhnout mnohem většího nárůstu výkonu... takže když mi to řeklo více lidí, tak jsem tomu věřil, takže pokud máš pravdu, tak je tomu úplně jinak... Co tedy v rámci mezí překopání auta se dá kromě chipu který mám udělat aby se navýšil výkon, samozřejmě takové normálnější úpravy které půjdou dělat aby mi to nerujnovalo rozpočet...??? Protože dávat za svody 30000kč a za převodovku možná ještě víc, to se mi nechce a ani na to nemam :-D

Případně pošli SZ ať nespamujeme, ale asi to bude zajímat víc lidí...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou zhruba tři úrovně úpravy dieselu pro člověka, co do toho nechce vrazit moc peněz a chce auto normálně používat. Je nejlepší rovnou udělat to nejdražší, protože tam člověk pak stejně skončí, ale finančně to vyjde postupně nejhůře, protože po každé úpravě se musí upravovat SW na nové komponenty.

1. chip, 2. chip + trysky (trysky tak 10 000 Kč), 3. chip + trysky + turbo + IC. Vím to, protože jsem to také řešil. :) A prostřední varianta se mi zdála nejlepší...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jsou zhruba tři úrovně úpravy dieselu pro člověka, co do toho nechce vrazit moc peněz a chce auto normálně používat. Je nejlepší rovnou udělat to nejdražší, protože tam člověk pak stejně skončí, ale finančně to vyjde postupně nejhůře, protože po každé úpravě se musí upravovat SW na nové komponenty.

1. chip, 2. chip + trysky (trysky tak 10 000 Kč), 3. chip + trysky + turbo + IC. Vím to, protože jsem to také řešil. :) A prostřední varianta se mi zdála nejlepší...

Kdo dělá ty trysky? Resp. jde jen o to je koupit a nechat v servisu vyměnit a přemapovat jednotku? turbo mam teď nový origo, takže na to prdim, co je to to IC??? Ještě jaký je nárůst v procentech po instalaci trysek a nebude se muset dělat i hlava? Nebude se kurvit motor apod? Chci dostat sice z auta maximum v rámci možností a financí, ale ne na úkor případného ničení motoru...

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zkus zalovit tady na těch stránkách (http://race.dieselpower.cz/), tam nabízejí vlastně tohle všechno - když se udělají trysky, musí se upravit software podle nich, takže když trysky, tak vždycky plus chip, ale zas je to za nějakou zajímavější cenu myslím.

IC je InterCooler, ale to je už pak zas vyšší úroveň s větším turbem atd... :) Ty trysky a chip se dávají i do víc jetých aut, spíš jim to prospěje než ublíží, trysky už stejně většinou nestojí za nic. :) Ale u převodovky je to klasika - čím větší výkon, tím větší namáhání a to samé brzdy...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kdo dělá ty trysky? Resp. jde jen o to je koupit a nechat v servisu vyměnit a přemapovat jednotku? turbo mam teď nový origo, takže na to prdim, co je to to IC??? Ještě jaký je nárůst v procentech po instalaci trysek a nebude se muset dělat i hlava? Nebude se kurvit motor apod? Chci dostat sice z auta maximum v rámci možností a financí, ale ne na úkor případného ničení motoru...

Základní otázka je kolik jsi ochoten do úprav svého vozu vrazit. Protože pokud chceš upravovat auto a chceš z něj dostat jak sám píšeš " maximum" tak to něco stojí. Pokud to máš auto pro rodinu, tak to nech tak jak to máš, protože po všech úpravách už nebudeš jezdit za 5l/100km. Kup raději něco staršího s základním potenciálem (objem,turbo,benzín) a tím si sám o víkendu vyjeď na bláznivou projížďku a bude tě to stát méně než úpravy Octy. :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak psal jsem že bych chtěl dostat z auta maximum do té míry, kdy nezačnu měnit převodovku apod. a nezačnu si auto huntovat. Takže jsem měl na mysli např. zda pomůže nafťáku kit sání, ty trysky a nějaké takovéhle lehčí úpravy. Jak tu bylo psané, nechci z toho udělat bestii, ale pokud mám teď 130kW tak bych klidně ještě nějakých 10-20kW klidně bral, pokud jak píšu jde toho dosáhnout nějakými lehčími úpravami. Samozřejmě, že už teď to jezdí pěkně, ale jak říkám, pokud by se dal nějaký výkon ještě navýšit jednoduchým zásahem, nebo výměnou tak by to bylo fajn :-) převodovku měnit nebudu, brzdy asi bych šel do BREMBA až budu měnit origo kotouče s destičkama, ten IC s turbem taky nechám jak je, protože mám teď origo nové turbo. takže maximálně do těch trysek bych šel. Zkusil bych třeba sportovní kit sání pokud to má vliv na lepší vlastnosti, na výkon to asi vliv mít moc nebude... no a výfuk má cenu jen se svody, ale to je ranec jako blázen... ještě jsem někde četl o EGR VENTILU, nevim sice co to je ale spoustu lidí mi psalo abych to vyhodil, ale tak nějak se mi nechce vyhazovat něco co nevim jak funguje a proč to tam je a proč to mam vyndat :-D

Editováno: , autor: Stringo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR je ekologický prvek. Pracuje na principu přepouštění plynů z výfuku zpět do sání. Funguje jen v určitých režimech a to pokud je motor studený nebo pokud je nezatížený cca do 2000Ot./min. Všichni se toho zbavujeme, protože ti to do sání přivádí nečistoty, které se pak projevují na životnosti dalších součástek (turbo,čidla atd.) Jsou dva druhy eliminace jeho činnosti. Buď se jen zaslepí nebo druhá lepší varianta, že se softwarově vypne. Pokud se domníváš, nebo ti někdo řekl, že ti to přidá výkon tak tě zklamu. Osobně bych volil větší turbo a trysky cena cca 45000Kč (nechat udělat u jednoho odborníka - někdo tomu říká množstevní sleva) a vymontované turbo (pokud je opravdu velmi málo jeté - skoro nové) za 10tis prodat. Vím, že ho prodáš velmi rychle. :kol-47: V tu ránu jsi na nějakých 35tis a auto bude mít okolo 210Hp. Jen nezapomínat, že každé zvyšování výkonu sebou nese další investice. Již tvůj zvýšený výkon uváděný v podpisu 180Hp bude mít vliv na spojku natož ještě vyšší výkon. Pokut ti to bude rychle jezdit musíš počítat s efektivnějšími brzdami atd.... Vždyť to už musíš vědět sám, nechci tu dělat chytráka. :kol-28:

Jinak kit sání ti až takový výkon nepřidá. Respektive po mé zkušenosti, pokud budeš měnit papírový vzduchový filtr každý rok dosáhneš velmi podobného výsledku.

Editováno: , autor: Sniper_2003
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za přednášku, takže asi zůstanu u toho co mám :kol-28: protože tolik peněz se už nevyplatí do toho dávat, jak si říkal na začátku, je to přecejen rodinné auto, využívané každý den, takže to nechám takhle. Tím EGR ventilem tedy nic nenavýším, ale nebudu si zasírat turbo a další komponenty, takže to by relativně šlo vyndat. Koupim jenom sportovní vložku filtru vzduchu, od KaN??? Prý je lepší chod motoru co to lidi vyměnili. No a dál asi už nic, protože nechci ničit převodovku a dalším tuningem bych už ji začal více či méně "hoblovat" Jak si říkal že už teď dostává zabrat, tak si nejsem tak jistej. Vždyť RSo má stejný výkon a ani brzdy ani převodovku přece jinou nemá ne? Koukal jsem do montážní knihy a tam bylo u 2.0 TDi a 2.0 TDi RS stejné označení převodovky, tak předpokládam, že je to stejné, takže bych to teoreticky neměl nějak přetěžovat...

Ale určitě to spoustu lidem pomůže, co jsme tu rozebrali, resp. co jsi napsal ty :kol-47:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že vložce filtru vzduchu se dává větší význam, než má. Jestli se jedná jen o výměnu filtru, tak dle mého nezlepší nic, maximálně pokud se dostane do motoru více vzduchu, tak se tam dostane i více bordelu. Nechal bych původní filtr a měnil bych ho při každé výměně oleje, to se mi zatím osvědčilo nejvíc. Něco jiného je pak celý kit sání se sportovním filtrem, to už pak nějaké reálnější výsledky mít bude...

EGR ti může elektronicky vypnout třeba TDIFun, s ním mám skvělé zkušenosti. Nebo kdybys nechal měnit ty trysky, tak se při tom dělá i nový SW a zároveň se změnou SW se dá uzavřít EGR ventil, takže bys to měl vše v jednom. :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 1 rok později...

Ahoj chtěl bych se zeptat když budu dávat na klasickou octu TDI, RS-ovou koncovku muže být problém stím že musím ten konec uříznout? Muže tím vzniknout nějaký problém? Nebo to ničemu nevadí? Jen abych tím něco nepoškodil či nepodělal. Díky moc za vaše názory a rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...