ivanrs Vloženo 16. Červen 2012 Sdílet Vloženo 16. Červen 2012 Je mozne nahodit komplet vyfuk z OII RS TDI na klasicku OII 103kw? Ak ano ake by to malo nasledky? Zlepsilo by sa tym nieco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host 007 Vloženo 17. Červen 2012 Sdílet Vloženo 17. Červen 2012 Podle mě by to nemělo žádnej účinek. Škodovka na verzi rs určitě nedává nějakej sportovní, ale buď stejnej nebo podobnej jako na normální verze (myslím u naftových verzí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinklec Vloženo 18. Červen 2012 Sdílet Vloženo 18. Červen 2012 No zlepšil by se asi vzhed protože RS ma pěknou koncovku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 19. Červen 2012 Autor Sdílet Vloženo 19. Červen 2012 A je mozne dat tlmic z benzinovej rs na naftovu obyc.OII? Rovnaky objem 2.0 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 27. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 27. Červenec 2012 Řekl bych že ne... součástí výfuku je katalyzátor ne? Jiný uchycení, to by asi nedělali dva výfuky kdyby to šlo řešit jedním.... Víc kusů levnější výroba..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 29. Červenec 2012 (editace) Zeptám se takhle, ty chceš mít nejspíš lepší zvuk že? Zklamu tě, protože z naftového motoru nikdy nedostaneš zvuk benzínového motoru... Prostě to je nemožný. Takže pokud chceš zvuk, neřeš to, nebo si kup benzíňáka, pokud vzhled = koncovku, dá se koupit origo koncovka, která se navaří na tvůj původní výfuk a máš to jako RS... Jinak celkově u naftového auta se moc výkonostně tunit nedá, nejvíce udělá chip, pak trochu sání a to je tak všechno, kamárád dělá do motosportu a zkoušel na brzdě co udělá sportovní výfuk na RS TDi a zvedl se výkon o nějakých 5-8kW což za tu cenu výfuku se svody bylo naprosto zanedbatelné, zvuk samozřejmě lepší byl, ale kdejaká 1,4 tsi s laďákem je na tom líp... Editováno: 29. Červenec 2012, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cubecnik Vloženo 6. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2012 Co já vím, tak rozdíl mězi normálním výfukem a výfukem z RS je jenom v koncovce. U TDi teda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 26. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 26. Srpen 2012 O zvuk mi absolutne nejde, v podstate chcem to len koli koncovke aby mi z rs naraznika netrcali tie zahnute trubky Mam moznost kupit rs vyfuk a myslel som ze ma aj sportovejsie vlastnosti kedze sa dava na RS, chcem robit este nejake upravy motora tak sportovejsi vyfuk by sa mi hodil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jiri92 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 ......Jinak celkově u naftového auta se moc výkonostně tunit nedá, nejvíce udělá chip, pak trochu sání a to je tak všechno..... Tak to nemyslíš vážně co ? :'> 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 Stringo, na 29. červenec 2012 - 16:35, řekl: ......Jinak celkově u naftového auta se moc výkonostně tunit nedá, nejvíce udělá chip, pak trochu sání a to je tak všechno..... Tak to nemyslíš vážně co ? :'> No tak co podle tebe se dá na nafťáku všechno udělat aby se nějak výrazně zvýšil výkon... Nemyslím tím teď chip, nebo rady tipu "vybrakovat auto kvůli hmotnosti", myslím zásahy které ti z auta nebudou dělat sportovní neužitný vůz... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 28. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 (editace) Leštěné svody, odlehčený setrvačník, hybridní turbo, větší IC, trysky s větším průchodem paliva, zakázková převodovky od Sixty atd...... Hmotnost jsi zmiňoval a nové mapy do řídící jednotky také. Jinak na naftě je právě úprava znatelnější než na benzínu. Pokud uděláš tyto všechny kroky tak z 1.9TDI 105HP dostaneš v klidu Bestii o 300HP a krouťáku s 450-600Nm. Dokonce jsem ji zde na fóru viděl. Až ji najdu dám odkaz. Editováno: 28. Srpen 2012, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 28. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 28. Srpen 2012 suhlasim so Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 V tomhle případě souhlasím taky, ale byla tu řeč o jednoduchých úpravách, kterýma nebudeš to auto nějak předělávat a finančně to nezatíží. Je jasný že tyhle věci cos vyjmenoval, že výkon navýší, ale já mluvil o tom, co pomůže navýšit výkon řekněme do 10000kč, s to úpravou cos vyjmenoval seš možná někde na 80000kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 29. Srpen 2012 Autor Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 to co kupis do benzinoveho auta za 10000kč tak to iste kupis aj do naftoveho nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 (editace) Je pravda, že nejsem praktik, ptal jsem se "x" lidí od mechaniků po tunery na srazech a většinou jsem dostal odpověď, že benzíňáka jde jednoduše výkonostně vytunit lépe než nafťáka a že jestli nechci překopat celý auto, tak si kromě chipu a případnýho odlehčení (což u mě není možné, protože auto potřebuju jako rodinné) si moc nepomůžu, že kdybych měl benzína, tak můžu dosáhnout mnohem většího nárůstu výkonu... takže když mi to řeklo více lidí, tak jsem tomu věřil, takže pokud máš pravdu, tak je tomu úplně jinak... Co tedy v rámci mezí překopání auta se dá kromě chipu který mám udělat aby se navýšil výkon, samozřejmě takové normálnější úpravy které půjdou dělat aby mi to nerujnovalo rozpočet...??? Protože dávat za svody 30000kč a za převodovku možná ještě víc, to se mi nechce a ani na to nemam :-D Případně pošli SZ ať nespamujeme, ale asi to bude zajímat víc lidí... Editováno: 29. Srpen 2012, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Jsou zhruba tři úrovně úpravy dieselu pro člověka, co do toho nechce vrazit moc peněz a chce auto normálně používat. Je nejlepší rovnou udělat to nejdražší, protože tam člověk pak stejně skončí, ale finančně to vyjde postupně nejhůře, protože po každé úpravě se musí upravovat SW na nové komponenty. 1. chip, 2. chip + trysky (trysky tak 10 000 Kč), 3. chip + trysky + turbo + IC. Vím to, protože jsem to také řešil. A prostřední varianta se mi zdála nejlepší... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 (editace) Jsou zhruba tři úrovně úpravy dieselu pro člověka, co do toho nechce vrazit moc peněz a chce auto normálně používat. Je nejlepší rovnou udělat to nejdražší, protože tam člověk pak stejně skončí, ale finančně to vyjde postupně nejhůře, protože po každé úpravě se musí upravovat SW na nové komponenty. 1. chip, 2. chip + trysky (trysky tak 10 000 Kč), 3. chip + trysky + turbo + IC. Vím to, protože jsem to také řešil. A prostřední varianta se mi zdála nejlepší... Kdo dělá ty trysky? Resp. jde jen o to je koupit a nechat v servisu vyměnit a přemapovat jednotku? turbo mam teď nový origo, takže na to prdim, co je to to IC??? Ještě jaký je nárůst v procentech po instalaci trysek a nebude se muset dělat i hlava? Nebude se kurvit motor apod? Chci dostat sice z auta maximum v rámci možností a financí, ale ne na úkor případného ničení motoru... Editováno: 29. Srpen 2012, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Zkus zalovit tady na těch stránkách (http://race.dieselpower.cz/), tam nabízejí vlastně tohle všechno - když se udělají trysky, musí se upravit software podle nich, takže když trysky, tak vždycky plus chip, ale zas je to za nějakou zajímavější cenu myslím. IC je InterCooler, ale to je už pak zas vyšší úroveň s větším turbem atd... Ty trysky a chip se dávají i do víc jetých aut, spíš jim to prospěje než ublíží, trysky už stejně většinou nestojí za nic. Ale u převodovky je to klasika - čím větší výkon, tím větší namáhání a to samé brzdy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 29. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2012 Kdo dělá ty trysky? Resp. jde jen o to je koupit a nechat v servisu vyměnit a přemapovat jednotku? turbo mam teď nový origo, takže na to prdim, co je to to IC??? Ještě jaký je nárůst v procentech po instalaci trysek a nebude se muset dělat i hlava? Nebude se kurvit motor apod? Chci dostat sice z auta maximum v rámci možností a financí, ale ne na úkor případného ničení motoru... Základní otázka je kolik jsi ochoten do úprav svého vozu vrazit. Protože pokud chceš upravovat auto a chceš z něj dostat jak sám píšeš " maximum" tak to něco stojí. Pokud to máš auto pro rodinu, tak to nech tak jak to máš, protože po všech úpravách už nebudeš jezdit za 5l/100km. Kup raději něco staršího s základním potenciálem (objem,turbo,benzín) a tím si sám o víkendu vyjeď na bláznivou projížďku a bude tě to stát méně než úpravy Octy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 (editace) Tak psal jsem že bych chtěl dostat z auta maximum do té míry, kdy nezačnu měnit převodovku apod. a nezačnu si auto huntovat. Takže jsem měl na mysli např. zda pomůže nafťáku kit sání, ty trysky a nějaké takovéhle lehčí úpravy. Jak tu bylo psané, nechci z toho udělat bestii, ale pokud mám teď 130kW tak bych klidně ještě nějakých 10-20kW klidně bral, pokud jak píšu jde toho dosáhnout nějakými lehčími úpravami. Samozřejmě, že už teď to jezdí pěkně, ale jak říkám, pokud by se dal nějaký výkon ještě navýšit jednoduchým zásahem, nebo výměnou tak by to bylo fajn :-) převodovku měnit nebudu, brzdy asi bych šel do BREMBA až budu měnit origo kotouče s destičkama, ten IC s turbem taky nechám jak je, protože mám teď origo nové turbo. takže maximálně do těch trysek bych šel. Zkusil bych třeba sportovní kit sání pokud to má vliv na lepší vlastnosti, na výkon to asi vliv mít moc nebude... no a výfuk má cenu jen se svody, ale to je ranec jako blázen... ještě jsem někde četl o EGR VENTILU, nevim sice co to je ale spoustu lidí mi psalo abych to vyhodil, ale tak nějak se mi nechce vyhazovat něco co nevim jak funguje a proč to tam je a proč to mam vyndat :-D Editováno: 30. Srpen 2012, autor: Stringo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 30. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 30. Srpen 2012 (editace) EGR je ekologický prvek. Pracuje na principu přepouštění plynů z výfuku zpět do sání. Funguje jen v určitých režimech a to pokud je motor studený nebo pokud je nezatížený cca do 2000Ot./min. Všichni se toho zbavujeme, protože ti to do sání přivádí nečistoty, které se pak projevují na životnosti dalších součástek (turbo,čidla atd.) Jsou dva druhy eliminace jeho činnosti. Buď se jen zaslepí nebo druhá lepší varianta, že se softwarově vypne. Pokud se domníváš, nebo ti někdo řekl, že ti to přidá výkon tak tě zklamu. Osobně bych volil větší turbo a trysky cena cca 45000Kč (nechat udělat u jednoho odborníka - někdo tomu říká množstevní sleva) a vymontované turbo (pokud je opravdu velmi málo jeté - skoro nové) za 10tis prodat. Vím, že ho prodáš velmi rychle. V tu ránu jsi na nějakých 35tis a auto bude mít okolo 210Hp. Jen nezapomínat, že každé zvyšování výkonu sebou nese další investice. Již tvůj zvýšený výkon uváděný v podpisu 180Hp bude mít vliv na spojku natož ještě vyšší výkon. Pokut ti to bude rychle jezdit musíš počítat s efektivnějšími brzdami atd.... Vždyť to už musíš vědět sám, nechci tu dělat chytráka. Jinak kit sání ti až takový výkon nepřidá. Respektive po mé zkušenosti, pokud budeš měnit papírový vzduchový filtr každý rok dosáhneš velmi podobného výsledku. Editováno: 30. Srpen 2012, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stringo Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Díky za přednášku, takže asi zůstanu u toho co mám protože tolik peněz se už nevyplatí do toho dávat, jak si říkal na začátku, je to přecejen rodinné auto, využívané každý den, takže to nechám takhle. Tím EGR ventilem tedy nic nenavýším, ale nebudu si zasírat turbo a další komponenty, takže to by relativně šlo vyndat. Koupim jenom sportovní vložku filtru vzduchu, od KaN??? Prý je lepší chod motoru co to lidi vyměnili. No a dál asi už nic, protože nechci ničit převodovku a dalším tuningem bych už ji začal více či méně "hoblovat" Jak si říkal že už teď dostává zabrat, tak si nejsem tak jistej. Vždyť RSo má stejný výkon a ani brzdy ani převodovku přece jinou nemá ne? Koukal jsem do montážní knihy a tam bylo u 2.0 TDi a 2.0 TDi RS stejné označení převodovky, tak předpokládam, že je to stejné, takže bych to teoreticky neměl nějak přetěžovat... Ale určitě to spoustu lidem pomůže, co jsme tu rozebrali, resp. co jsi napsal ty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
samurai Vloženo 31. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2012 Myslím, že vložce filtru vzduchu se dává větší význam, než má. Jestli se jedná jen o výměnu filtru, tak dle mého nezlepší nic, maximálně pokud se dostane do motoru více vzduchu, tak se tam dostane i více bordelu. Nechal bych původní filtr a měnil bych ho při každé výměně oleje, to se mi zatím osvědčilo nejvíc. Něco jiného je pak celý kit sání se sportovním filtrem, to už pak nějaké reálnější výsledky mít bude... EGR ti může elektronicky vypnout třeba TDIFun, s ním mám skvělé zkušenosti. Nebo kdybys nechal měnit ty trysky, tak se při tom dělá i nový SW a zároveň se změnou SW se dá uzavřít EGR ventil, takže bys to měl vše v jednom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ivanrs Vloženo 8. Září 2012 Autor Sdílet Vloženo 8. Září 2012 tak a teraz co ten vyfuk z RS 125kw na 103kw? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sheffield Vloženo 27. leden 2014 Sdílet Vloženo 27. leden 2014 Ahoj chtěl bych se zeptat když budu dávat na klasickou octu TDI, RS-ovou koncovku muže být problém stím že musím ten konec uříznout? Muže tím vzniknout nějaký problém? Nebo to ničemu nevadí? Jen abych tím něco nepoškodil či nepodělal. Díky moc za vaše názory a rady! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.