Jump to content

Stringo

Uživatel
  • Content Count

    10,360
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    22

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Stringo last won the day on August 2 2018

Stringo had the most liked content!

Community Reputation

1,850 Excellent

About Stringo

  • Rank
    Senior
  • Birthday 03/16/1987

Recent Profile Visitors

4,753 profile views
  1. 1. Pokud máš karavan správně naložený, měl bys mít těžiště nad nápravou a tažné zatěžovat minimálně (to platí o jakémkoliv taženém přívěsu). 2. Na karavan bys měl mít tažné už z výroby dimenzované na větší zátěž (já asi s Fastbackem těžko budu jezdit s karavanem, takže tam není předpoklad že to budu přetěžovat) ale u Octavie se mě ptali, když jsem nechával dodělávat tažné, co s autem budu tahat (asi tenkrát kdybych se zeptal by mi dal na výběr, já to neřešil, chtěl jsem vozit jen vozík) Takže netuším co a jak se dělá nebo nedělá, jen mi připadá ten držák na 4 kola už za hranou, nic víc nic míň [emoji6] Já bych dal 2 kola menší na střechu a 2 velká na kouli. Takhle bych to nevezl (měl bych strach).
  2. Celkově to váží 70kg, ale 70kg bys neměl mít na vyložení 70cm od osy koule, Oz je podle mě tvůj případ Barboso. Já tady nechci dělat někomu kázání, jen mě to zajímalo a je to i tím postem výš potvrzeno, že by se takhle 4 kola už vozit neměla a výrobce prodává produkty, který je papírové nepoužitelný pokud nevezeš opravdu super lehká nebo dětská kola. Každý ať si vozí co chce, jen bych chtěl vidět potom tu situaci na dálnici, až se s tím něco stane NÁHODOU. Jinak já taky mám káru starou na 450kg a vezl jsem v ní i 600kg, takže já taky nedělám všechno jak se má.
  3. Koule to dá možná, ale to namáhání je asi v tomhle případě 4 kol obrovský
  4. No to je sice pravda, ale opravdu to zatížení je na takovém vyložení veliké. Já mám bajonetové tažné zařízení a na kouli mám max.zatížení 85kg, proto jsem se ptal. Takže to bude podobné jako obrázek výše u toho Superba
  5. Hele tohle jsem taky nikdy nepochopil. Jak to tam sakra drží, ta páka a odpor vzduchu, co se za autem do těch kol opírá. Kolik máš na kouli svislé max.zatížení?
  6. To STčko za tím je hezčí [emoji3]
  7. Já mám najeto 12000km a za chvíli půjdu na garančku. Jediná závada zatím - spolujezdcovi dveře a kufr se špatně zavírají (často odskakují při zavření) což by mělo vyřešit seřízení. Jinak žádný problém, nic nevrže, nic nebouchá, všechno funguje jak má [emoji846]
  8. Nevím co chceš ještě víc psát, je to tu popisované snad milionkrát. Pokud je aktivována fce Amerika a povolené denní svícení pomocí mlhovek, tak nastartuješ a v případě že není zatažená ruční brzda, tak se ti rozsvítí mlhovky a zadek je vypnutý, jakmile zatáhneš ruční brzdu, vypnou se i mlhovky a auto nesvítí vůbec (takhle je to správně). Pokud máš nastavené denní svícení na mlhovky ale aktivovanou fci Skandinávie, tak ti po nastartování svítí mlhovky, zároveň s obrysovkama jak předu tak i vzadu (tak to správné není protože s denním svícením nesmí svítit žádné další světlo v předním reflektoru) a tuším že po zatažení ruční brzdy se nic nemění. Samozřejmě do toho všeho vstupuje režim přepnutí (ať už světelným senzorem nebo manuálně kolečkem) světel z denního na potkávací světla, v tu chvíli se zhasnou mlhovky a přepnou se potkávají světla (u fce Amerika se zapne i zadní obrysovka a po zatažení ruční brzdy zůstává všechno svítit). Srozumitelněji už to napsat nejde...
  9. To bych viděl jako ideálnější dodělávku.
  10. V zimě s vadným PTC mi auto začalo čelní sklo rozmrazovat cca po 7km, s opraveným po 30s šel vlažný vzduch na okno a než jsem ujel 2km, bylo okno rozmrazené. Význam to má v zimě znatelný, pokud neparkuješ v garáži, ale investice v případě předělání systému ventilace u takto starého auta nemá dle mého smysl - bude to stát spoustu peněz. Podíval bych se jestli tam náhodou není box (prázdný) pro PTC z výroby a pokud není, dal bych to neřešil. Pokud tam je, tak jde o to natáhnout silové kabely od pojistkovky v motoru, kabely z jednotky, vložit PTC do boxu a nakodovat (pokud to bude jednotka umět). Možná jsem na něco zapomněl, protože jsem to jen demontoval a nechával opravit, ale tak nějak zhruba by to mělo být. V případě manuální klimy odpadá jednotka a bude se muset vyřešit samostatné zapínání/vypínání.
  11. Tak odstroj tapec středového tunelu u řidiče a podívej se, kolik je tam místa. Podle mě s tím počítáno nebude na dodatečnou montáž.
  12. Tak to máme 3 vozy z celkem prodaných.... nevím třeba z milionu aut? Neříkám že to nejde, koupit dobrý kus, ale je to jak hledat jehlu v kopě sena.
  13. Podle mě auto z operáku z fleetu je to nejhorší, co můžeš za své peníze koupit. Neznám nikoho se služebákem, co by se k autu choval jako k vlastnímu
  14. Kdo maže, ten jede ne [emoji23]
  15. Prodej to jako perfektně zajeté auto po tchánovi s běžnými provozními náklady (podle Škodovky)
×
×
  • Create New...