Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Stringo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10 119
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    22

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

1 772 Výborná

O uživateli Stringo

  • Hodnost
    Senior
  • Narozeniny 16.3.1987

Návštěvy profilu

4 212 zobrazení profilu
  1. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    Clinte, kdybych měl o 200000kč víc, taky bych koupil buď OIII, nebo možná Karoqa, ale já ty peníze navíc nemám, takže nastoupil holý zdravý rozum. Buď koupit OIII ojetou s nějakou střední výbavou, ale s min 100000km po někom, o kompletní nevíš jak se k tomu choval, nebo OIII novou v základu (možná s nějakou příplatkovou výbavou, ale asi ne za 370000kč), případně roční vůz v Ambiente+, no a nebo něco jiného a to něco jiného nového (pro mě i designově zajímavějšího) byl Fastback. Nemyslí si, že jsem nemusel hodně přemýšlet a dělat ústupky z toho na co jsem zvyklý, ale doma mám 3 stará auta a už jsem byl docela zoufalý jak pořád něco někde opravuju, takže nové auto byla asi jediná možná volba jak si ulevit od starostí. Už teď opravdu vím, že koncernová auta mají velmi dobře vychytané různé ty ukládací, odkládací prostory, v kufru Fastbacka není jediné místo, kam schovat kompresor, startovací kabely, nákupní tašky apod, má oka na síť pouze na dně kufru, dali v horních partiích nemá, takže třeba já svou velice využívanou dvoustěnnou síť postavenou na stojáka nikam neuchytím, uvnitř auta jsou jediná odkládací schránky ve dveřích, u spolujezdce a pod loketkou, jinak vůbec nikde nic...
  2. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    Já si na Octavii nikdy nestěžoval, jen aktuálně za stejné peníze jsem mohl mít olítanou Octavii, nebo nového Fastbacka... Jak jsem psal ve svém tématu, byl to kup z rozumu. A jak jsem psal zde, už hoooodně dlouho zde tvrdím, že koncern už pár let ztrácí krok a těží pouze z dobré pověsti let dávno minulých... Ale také jsem vždy tvrdil, že si nemyslím, že by byla Škodovka horší auto, než ostatní automobilky. Já jsem v podstatě naprosto nestranný, s Octavií jsem byl spokojený, teď jsem koupil Fastbacka a pevně doufám, že budu při nejmenším stejně spokojený i s ním.
  3. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    Peťane, já nikdy neřekl, že bych Hyundai nekoupil, jen v té době se mi z nabídky Hyundai nic nelíbilo. Fastback je moc pěkné auto, sice nepraktické a mají Korejci ještě co dohánět co se týče praktičnosti, ale co se týká vzhledu, zpracování, výbavy, jsou na tom velice dobře. Za mě kvalitnější materiály než v OIII a teď to nemyslím nějak zainteresovaně, prostě to tak je a sám bych před rokem pochyboval o tom, že bych tohle mohl za tak tvrdit.
  4. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    Jojo, je to tak... Platy nejnižší v Evropě, ceny všeho v nejlepším případě vyšší průměr v Evropě. Já už rok a půl dělám něco jiného v práci, šel jsem z montáže turbín na 3D optické měření, protože odešli kluci co s Leicou dělali 8let a samozřejmě chtěli alespoň takový plat jako je všude jinde na těchto pozicích normální (cca 40000,- hrubého). No nedali jim, tak odešli. Já to místo vzal protože už jsem nechtěl jezdit a být pořád pryč. Po tom roce a půl, protože nejsem lempl, umím s Leicou měřit lépe, než ti dva za 8let a samozřejmě za menší peníze než měli oni když odcházeli. Já mám jednu jedinou nevýhodu - neumím cizí jazyk... Dneska stačí umět anglicky a máš víc peněz než člověk co opravdu něco umí a zná...
  5. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    V rodině jedna Mazda 6 combi s 2litrem 129kw je a dlouhodobý průměr je 6,7l/100km a to nejezdí na spotřebu... Takže tak no...
  6. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    Přesně tak... Tohle byla reakce primárně na Clinta, který tady 4 roky hanil TDi a vychvaloval TSi a teď tu bude 4 roky vyzdvihovat TDi a říkat jak proti TSi je v balíku... O nic jiného mi v podstatě nešlo [emoji23]
  7. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    Však se do nafty nikdo nenaváží, jen je k smíchu argumentovat fiktivními úsporami, nic víc, nic míň. To můžu napsat že jsem koupil 4 roky starý benzíňák za poloviční cenu než vy roční diesel, kde už ten cenový rozdíl vůbec nedoženete, ani kdybyste jezdili za 2l/100... Já osobně s dieselem jezdím víc jak 10 let ale tohle bych jako argument v dnešní době vůbec nepoužil. Porovnejte si stejně výkonná a stejně stará auta se stejným nájezdem, ty úspory za palivo, které tu vyzdvihujete jsou minimální v celkovém součtu. Jinak já proti TDi vůbec, ale fakt vůbec nic nemám a to že budu mít teď benzínové auto je jen o tom, že to 1.chci vyzkoušet a za 2. pořizovací cena byla stejná jako 2 roky stará TDi Octavie s 100000km... A není to tak dlouho, co tu Clint a další na naftu nadávali a snažili se konkrétně i mě osobně vnucovat výhody TSi [emoji3]
  8. Stringo

    Clintův pirátský klub II

    Tak to že smrdí, neznamená, že vypouštějí škodliviny. Ale je to prostě tak. Když byl rozdíl výkonu a spotřeby velký, tak se TDi vyplatilo, dneska už tomu tak není, dokonce i ty dvoulitrové atmosféry od Mazdy jezdí za 6l/100km, ale ten výkon je nižší...
  9. Zdravím Prosím o radu octavia 1.9 tdi 66kw problém relé 109 otočím klíčem, ne svíti žhavení motor točí nechytne. Když propojim dratek na relé 109 tak se rozsvítí žhavení a nastartují.  Děkuji všem za pomoc. Martin

    1. Stringo

      Clintův pirátský klub II

      To už ale není vypovídající, když koupíš roční 1,4 tak bude rozdíl opět podobný. Když chceš srovnávat, musíš mít stejné podmínky... Jak říkám já a potvrdil Sabiza. Neušetříš nic, je to jen fiktivní dojem .. K té škarpě se vyjadřovat nebudu, nebyla to moje vina a jen odbíháš od tématu, ve kterém jsme tě uargumentovali [emoji23]
    2. Stringo

      Clintův pirátský klub II

      O kolik byl ten diesel dražší, než třeba výkonově skoro shodná 1.4TSi? O 70000kč? Při ročním nájezdu 25000km a rozdílu cca 1,5l/100km mi vychází rozdíl PHM cca 16000kč za rok... Takže ten rozdíl v pořizovací ceně smažeš za uvedených podmínek zhruba za 4,5 roku. A to beru v potaz, že cena PHM bude shodná, což už dneska není úplně pravda. Náklady na servis v případě že si auto necháš déle jak těch 5-7let jsou mnohem vyšší u TDi. Jako kromě toho krouťáku nevidím v TDi žádné další plusy oproti TSi a to mám TDi víc jak 10let.
    3. Stringo

      Clintův pirátský klub II

      Ok, to beru, taky šetřím, ale tvrdit, že řeším 1,5l/100km protože by mě ten rozdíl zruinoval je hloupé.
    4. Stringo

      Clintův pirátský klub II

      Ty vole to jsou kecy, když má někdo na auto za 650000kč tak nemusí řešit jestli jezdí za 5,5 nebo za 7,5 pokud nenajezdí ročně 100000km... Navíc když nafta začíná být dražší než benzín... Já nikdy neřešil, jestli mi to žere 5 nebo 7 litrů nafty...
    5. Stringo

      Clintův pirátský klub II

      Jasný, to už jsou extrémy, já se bavím o běžně koupené verzi bez úprav.
    6. Stringo

      Clintův pirátský klub II

      To je bohužel pravda. Já to spíš bral tak, že je dobré se zamyslet nad tím, jestli si koupit 1.0T-GDi s 88kw, 1.4TSi se 110kw nebo 1.6PureTech se 165kw (potažmo v 308GTi 1.6THP s 200kw). Podle mě je ideální dnes v normálních autech pod tíhou eko terorismu čtyřválec s objemem min. 1.4 a výkonem kolem 125kw (dvoulitr s nějakými 160kw) aby to mělo nějakou odpovídající životnost k vysokým úsporným opatřením při výrobě. Ale je to jen můj názor,
    ×