Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Max. Ti to začne kolem sváru reznout. Doporučuju po přivaření místo sváru přestříknout třeba hliníkovým sprejem nebo něčím podobným, co zabrání reznutí a vydrží vysoké teploty a zároveň vnější vlivy počasí. Jinak funkčně nic neposereš...

Díky za přednášku, takže asi zůstanu u toho co mám :kol-28: protože tolik peněz se už nevyplatí do toho dávat, jak si říkal na začátku, je to přecejen rodinné auto, využívané každý den, takže to nechám takhle. Tím EGR ventilem tedy nic nenavýším, ale nebudu si zasírat turbo a další komponenty, takže to by relativně šlo vyndat. Koupim jenom sportovní vložku filtru vzduchu, od KaN??? Prý je lepší chod motoru co to lidi vyměnili. No a dál asi už nic, protože nechci ničit převodovku a dalším tuningem bych už ji začal více či méně "hoblovat" Jak si říkal že už teď dostává zabrat, tak si nejsem tak jistej. Vždyť RSo má stejný výkon a ani brzdy ani převodovku přece jinou nemá ne? Koukal jsem do montážní knihy a tam bylo u 2.0 TDi a 2.0 TDi RS stejné označení převodovky, tak předpokládam, že je to stejné, takže bych to teoreticky neměl nějak přetěžovat...

Ale určitě to spoustu lidem pomůže, co jsme tu rozebrali, resp. co jsi napsal ty :kol-47:

Ahoj jen upresnim...RS má větší kotouče (312mm) ty tam mas (288), převodovka je stejna jak pro rs tdi a tfsi (06Q) škodovka uvádí max. bezpečný kroutak 350Nm což ma nafta z vyroby, benzin ma 280Nm. Pro to když chceš ladit naftu tak do toho zahucis strašny prach aby si se dostal s naftou 2.0TDI na 300ps tak te to bude stát tolik jako 2.0TFSI na 450ps... V praxi sériová spojka nezvládne dlouhodobě přenášet kroutak nad 400Nm a odchází...dvouhmotka zvládne cca.500Nm:-) Pokud budeš chtít vic koníků tak už se to bez úprav hardware neobejde. Ale to bych raději poladil třeba podvozek aby to lépe sedělo v zatáčkách.

Stringo díky za názor a odpověd.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.