Whitefabia Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 (editace) Ahojte chlapci mam v plane kupit SuperB motorizaciu 1.9 TDI PD 96 KW ale tusim su dva druhy tych 96 KW agregatov .. jeden ma tusim 285NM AWX) maximalna rychlost 205km/h vyrabal sa (2001-2006) a dalsi 310 NM (AVF) maximalna rychlost 202km/h vyrabal sa od(2004-2006)poradte mi je medzi nimi nejaky rozdiel? ktory je lepsi ? dik Editováno: 8. Červenec 2012, autor: Whitefabia Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 8. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2012 no tak lepší asi bude ten mladší to je jasné.Prostě škodovka inovovala po několika letech motory a tudíž vylepšila tu 1,9TDi.Takže pokud máš možnost koupit auto 2004 a mladší tak to udělej.Budeš mít o něco lepší kroutící moment.Jinak v tom rozdíl asi moc nebude.Snad možná ještě nepatrně lepší spotřeba. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 mam jedneho SuperBa na vyber je to rok vyroby 7/2004 ...tak uvidim a mam este otazocku aku to ma spotrebu ... a dokaze to auto jazdit 200KM/h ? lebo mam Fabiu TDI PD 74 KW a to auto ma problem sa dostat na 200 Km/h ... tak ma zaujima ci je to Bcko lenive alebo je to v pohode zvezenie ?a ako sa to sprava pri objehani ? dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 10. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 (editace) Maximalka Superba 1.9TDi-PD je 205km/h. 0-100 je za 11s. Maximalka tve Fabie je 183km/h, zrychleni 11,5s. Tak si udelej obrazek. Zrychleni tedy bude realne +- podobne, ale jakmile se Sup rozjede... Je to silne auto, ale je taky tezke (o 300kg vic, nez Fabie), delane spis na komfort, nez na zavodeni. Je to v prve rade limuzina. Nejradeji to jede po dalnici rovne. Pak je to pohodlna jizda a nizka spotreba. Pripadas mi, jako kdybys to kupoval na nejake zavody. Ja mam sice 2.0TDI/6kv, takze se to muze trochu lisit, ale... v porovnani s Octavia 1.9TDi 66kW - do tachometrovych cca 120km/h je to podobne a pri bezne jizde bych sam se sebou s Octavkou drzel krok. Ale od tehle rychlosti se Octavii uz prestava chtit, kdezto Superb se teprve rozjizdi. Na rovnych usecich bych Octavce bez problemu ujel, ale pokud bysme jeli agresivne po krouticich se okreskach, dalo by to opravdu hodne prace. Nehlede na to, ze s Octavii clovek mohl jezdit jako dabel a nezrala vic, nez max 5,5L, kdezto kdyz se zacne slapat na krk Superbu, leze to vpohode pres 8 a vice litru.... Me to jezdi dlohodobe prumerne za 6,4L. Co usetrim jizdou na dalnici (D5 Plzen-Praha tak cca 5,3L - 135km/h podle GPS), to dozenu couranim v Praze (ted v tech paracich s klima za 9,1L). Ale ja mam DPF atd, takze kolegove s 1,9 by jezdili stejnym stylem urcite za trochu mene. EDIT: K tem tvym dvoum verzim 1.9TDi-PD imho: 1.9TDi-PD/285Nm - auta s manualni prevodovkou 1.9TDi-PD/310Nm - auta s automatickou prevodovkou (byla zavedena pro tenhle motor v lednu 2004) Editováno: 10. Červenec 2012, autor: nemo.x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whitefabia Vloženo 10. Červenec 2012 Autor Sdílet Vloženo 10. Červenec 2012 Dakujem velmi pekne za suprovu odpoved ... no aj som sa opytal len pre zaujimavost ako sa to sprava ... a ako to akceleruje .. ale myslim si ze bude to premna dostacujuce .. zatial vam dakujem chlapi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 11. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 11. Červenec 2012 Vždycky sem byl pro benzinovy motor,ale dal sem na radu lidí a šel do 1,9TDi mam ten starši typ a je to nádhera pokud máš v pořádku vše tak se ti svezení bude líbit . Jinak při cca 180/km-h to žralo při cestě domu 5,5-6L dneska 30km popojiždění startování atd. cca 7,1L podle palubáku... Nádherně to zvedá předek na dvojku trojka už ne tak razantně ale na trojku se dá jet 130 když ji necháš do 4tis. otáček :-) Naprostá spokojenost :-) A věřím,že 200km-h neni strop určitě pojede více :-) jen já to neskoušim :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Podle čeho prosím zjistim jestli mam motor PD nebo jen TDi ? Mam 1,9TDi kod motoru AWX r.v. 9/2002 a co to PD vubec znamená ? jestli sem dobře googlil tka je to nejaka nadobka s nejakou srajdou co pomaha k lepsim emisim ... Díky mco za lepší objasnění :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 (editace) http://www.agat.sk/p...ch-motorov09-8/ Tady snad najdeš svoji odpověď. Jinak 1.9 TDi 96kW je PD. Editováno: 2. Srpen 2012, autor: žralok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Takže jestli to chapu dobře tak každý superb 1,9TDi je PDčko teda ano ? Pumpe Düse = s priamym vstrekovaním s jednotkou čerpadlo-dýza chtěl byc htomu trošku vice porozumět :-D jestl isem to pochopil dobře tak se do valce vstřikuje nafta pod velkym tlakem ? to pumpe-dýze ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nemo.x Vloženo 1. Srpen 2012 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2012 Pumpe-Düse znamena v prekladu Cerpadlo-Tryska. Dovoluji si sem prekopirovat citaci z WIKI: U běžných vznětových motorů s nepřímým vstřikováním paliva dochází ke vstřikování do oddělené předkomůrky a odtud se směs teprve dostává do válce. Ovšem u přeplňovaného vznětového motoru s přímým vstřikováním paliva tryska vstřikovače rozprašuje palivo přímo do spalovacího prostoru vytvořeném ve dně pístu. Přísun dostatečného množství vzduchu zajišťuje turbodmychadlo, u výkonnějších verzí s variabilním časováním lopatek VGT (např. 1.9 TDI 81 kW). První generace motorů má elektronicky řízené rotační vstřikovací čerpadlo a dvoupružinkové vstřikovače. Další generace už pracuje se systémem PD (čerpadlo-tryska) kdy čerpadlo a tryska tvoří jeden komponent umístěný v hlavě válců poháněný od vačkové hřídele a ovládaný elektronicky. http://cs.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection http://en.wikipedia.org/wiki/Turbocharged_Direct_Injection Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.