tdipower Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 A pozor!!!! pokud je auto jeste v zaruce tak chiptuning tzv. prehrani softweru upravenym softem "flashnuti" se zapisuje do ridici jednotky...Muze se pak stat ze i kdyby to nemelo s chipem zadnou souvislost tak vam treba neuznaji nejakou reklamaci.Jde to vycist diagnostikou.Pocet prehrani rj. Do rj jednotky sa zapisuje len pocet prehrati softu ci nie? Takze ak je to cipnute a potom odcipovane tak su to 2 prehratia. Ale to este nedokazuje ze bolo auto cipnute len to ze ti dvakrat prehravali soft (mozno v servise mozno inde). Alebo sa mylim? Ano jak rikas je to jen pocet prahrani obsahu rj ale nevim zda jak mas auto v zaruce a chodis servisovat pravidelne a zapisuje se vse do knizky to nenapisou taky.Proste zmena softwerove verze z nakoho duvodu.Kolegovy to prehravaly asi 2X porad mu to samo od sebe vynechavalo.Takze asi tak. Tak potom ma to velmi netrapi. Nemaju v rukach dokaz ze to bolo chipnute len to ze tam bol zmeneny soft. a to je velmi malo na to aby mi neuznali reklamaciu. S tymto uz mam skusenosti s Oplom a nic nezmohli len museli opravit. Tak to byli moc hodní. Já bych ti to neuznal. V době záruky nemá do auta kromě autorizovaného servisu kdo co hrabat!!!! A pokud nemáš doklad, že to bylo přehrátí origo softu v autorizovaném servisu, tak záruka padá a neuděláš nic. Teda alespoň u nás to tak funguje. Ale jestli to ukecáš, tak je to jen tvé plus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Tak to byli moc hodní. Já bych ti to neuznal. V době záruky nemá do auta kromě autorizovaného servisu kdo co hrabat!!!! A pokud nemáš doklad, že to bylo přehrátí origo softu v autorizovaném servisu, tak záruka padá a neuděláš nic. Teda alespoň u nás to tak funguje. Ale jestli to ukecáš, tak je to jen tvé plus když půjdu reklamovat zatékání do dveří tak asi nebudou řešit řj motoru, jinak i origo prodejce umí chip u nového auta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Tak to byli moc hodní. Já bych ti to neuznal. V době záruky nemá do auta kromě autorizovaného servisu kdo co hrabat!!!! A pokud nemáš doklad, že to bylo přehrátí origo softu v autorizovaném servisu, tak záruka padá a neuděláš nic. Teda alespoň u nás to tak funguje. Ale jestli to ukecáš, tak je to jen tvé plus když půjdu reklamovat zatékání do dveří tak asi nebudou řešit řj motoru, jinak i origo prodejce umí chip u nového auta Dobry prizpevek .my se ale bavime o motoru a problemu o nem a ne o dverich.To je snad jasne ze mu nekdo nebude kontrolovat pocet flashu.Jo jasne ze i origo prodejce to umi taky tam k nemu jezdim auta delat....A obcas pomoct se nakym problemem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Dobry prizpevek .my se ale bavime o motoru a problemu o nem a ne o dverich.To je snad jasne ze mu nekdo nebude kontrolovat pocet flashu.Jo jasne ze i origo prodejce to umi taky tam k nemu jezdim auta delat....A obcas pomoct se nakym problemem. , jj, vlastní zkušenost je, že na touaregu vyměnily dvakrát turbo, aniž by něco vyzkoumali a vzhledem k tomu, že to bylo pořád dokola, tak první zjišťování nastalo (trvalo 3dny a zkoumal importér VW) až při vyřízování reklamace vrácení auta a odstoupení od kupní smlouvy k čemuž taky došlo, aniž by někdo cokoliv řekl o přehrané řj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 A pozor!!!! pokud je auto jeste v zaruce tak chiptuning tzv. prehrani softweru upravenym softem "flashnuti" se zapisuje do ridici jednotky...Muze se pak stat ze i kdyby to nemelo s chipem zadnou souvislost tak vam treba neuznaji nejakou reklamaci.Jde to vycist diagnostikou.Pocet prehrani rj. Do rj jednotky sa zapisuje len pocet prehrati softu ci nie? Takze ak je to cipnute a potom odcipovane tak su to 2 prehratia. Ale to este nedokazuje ze bolo auto cipnute len to ze ti dvakrat prehravali soft (mozno v servise mozno inde). Alebo sa mylim? Ano jak rikas je to jen pocet prahrani obsahu rj ale nevim zda jak mas auto v zaruce a chodis servisovat pravidelne a zapisuje se vse do knizky to nenapisou taky.Proste zmena softwerove verze z nakoho duvodu.Kolegovy to prehravaly asi 2X porad mu to samo od sebe vynechavalo.Takze asi tak. Tak potom ma to velmi netrapi. Nemaju v rukach dokaz ze to bolo chipnute len to ze tam bol zmeneny soft. a to je velmi malo na to aby mi neuznali reklamaciu. S tymto uz mam skusenosti s Oplom a nic nezmohli len museli opravit. to je jednoduchý, přizvou experta s boleslavi a ten už ten důvod flashu zjistí, neboj, oni nejsou tak blbý Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Nejvesti zazitek jsem mel kdyz jsem do ACA origo skoda servis sel ukazat borcum jak namontovat turbo do Fabie RS/Byl totiz hrozny problem ho tam dostat a ze jim chybi 10cm hadice na bajonet.Jenze to chudaci asi nevedeli ze si musi natocit kompresorovou cast tak aby to krasne pasovalo.No borec v kosilceb co si rikal technik a problem mi ukazoval se docela stydel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Nejvesti zazitek jsem mel kdyz jsem do ACA origo skoda servis sel ukazat borcum jak namontovat turbo do Fabie RS/Byl totiz hrozny problem ho tam dostat a ze jim chybi 10cm hadice na bajonet.Jenze to chudaci asi nevedeli ze si musi natocit kompresorovou cast tak aby to krasne pasovalo.No borec v kosilceb co si rikal technik a problem mi ukazoval se docela stydel. přesně, vědí prdlajs, proto jsem klidnej i z přehrávání softu v řj, třeba u touarega bylo update řj několikrát předmětem jejich servisních opatření ... pokud vím tak u Octy taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TDIfun Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Nejvesti zazitek jsem mel kdyz jsem do ACA origo skoda servis sel ukazat borcum jak namontovat turbo do Fabie RS/Byl totiz hrozny problem ho tam dostat a ze jim chybi 10cm hadice na bajonet.Jenze to chudaci asi nevedeli ze si musi natocit kompresorovou cast tak aby to krasne pasovalo.No borec v kosilceb co si rikal technik a problem mi ukazoval se docela stydel. přesně, vědí prdlajs, proto jsem klidnej i z přehrávání softu v řj, třeba u touarega bylo update řj několikrát předmětem jejich servisních opatření ... pokud vím tak u Octy taky To jo, ja jen radeji upozornuji predem.Klidne to tam fouknu nekomu i v zaruce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Nejvesti zazitek jsem mel kdyz jsem do ACA origo skoda servis sel ukazat borcum jak namontovat turbo do Fabie RS/Byl totiz hrozny problem ho tam dostat a ze jim chybi 10cm hadice na bajonet.Jenze to chudaci asi nevedeli ze si musi natocit kompresorovou cast tak aby to krasne pasovalo.No borec v kosilceb co si rikal technik a problem mi ukazoval se docela stydel. přesně, vědí prdlajs, proto jsem klidnej i z přehrávání softu v řj, třeba u touarega bylo update řj několikrát předmětem jejich servisních opatření ... pokud vím tak u Octy taky To jo, ja jen radeji upozornuji predem.Klidne to tam fouknu nekomu i v zaruce. No neviem myslim ze problem s pocukavanim OII 1,9 TDI pretrva takze prehravnie softu v servisoch je na dennom poriadku. A to ze som nebol s tym spokojny a prehravali to 3 krat to mi nikto nemoze potvrdit ani vyvratit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Tak to byli moc hodní. Já bych ti to neuznal. V době záruky nemá do auta kromě autorizovaného servisu kdo co hrabat!!!! A pokud nemáš doklad, že to bylo přehrátí origo softu v autorizovaném servisu, tak záruka padá a neuděláš nic. Teda alespoň u nás to tak funguje. Ale jestli to ukecáš, tak je to jen tvé plus když půjdu reklamovat zatékání do dveří tak asi nebudou řešit řj motoru, jinak i origo prodejce umí chip u nového auta Dobry prizpevek .my se ale bavime o motoru a problemu o nem a ne o dverich.To je snad jasne ze mu nekdo nebude kontrolovat pocet flashu.Jo jasne ze i origo prodejce to umi taky tam k nemu jezdim auta delat....A obcas pomoct se nakym problemem. TDI fun ked vravis ze chodis k dealerovi delatauta tak mas na mysli chipovanie alebo nie? Ako sa potom k uznaniu resp. neuznaniu zaruky na motore stavia tento servis? Resp co ked nastane pripad ze to chipnute auto odide na druhom konci republiky a musi ist k dealerovi tam? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Tak to byli moc hodní. Já bych ti to neuznal. V době záruky nemá do auta kromě autorizovaného servisu kdo co hrabat!!!! A pokud nemáš doklad, že to bylo přehrátí origo softu v autorizovaném servisu, tak záruka padá a neuděláš nic. Teda alespoň u nás to tak funguje. Ale jestli to ukecáš, tak je to jen tvé plus když půjdu reklamovat zatékání do dveří tak asi nebudou řešit řj motoru, jinak i origo prodejce umí chip u nového auta Dobry prizpevek .my se ale bavime o motoru a problemu o nem a ne o dverich.To je snad jasne ze mu nekdo nebude kontrolovat pocet flashu.Jo jasne ze i origo prodejce to umi taky tam k nemu jezdim auta delat....A obcas pomoct se nakym problemem. TDI fun ked vravis ze chodis k dealerovi delatauta tak mas na mysli chipovanie alebo nie? Ako sa potom k uznaniu resp. neuznaniu zaruky na motore stavia tento servis? Resp co ked nastane pripad ze to chipnute auto odide na druhom konci republiky a musi ist k dealerovi tam? Ahoj, autorizované servisy Škoda po čipnutí motoru neuznávají záruky, považují to za hrubé porušení záruky.Protože tomu tak je jak v Mladé Boleslavi, Praze i v menších servisech Středočeského kraje, myslím, že to platí všude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 ano, čistě teoreticky to tak je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kingo12 Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 Tak to byli moc hodní. Já bych ti to neuznal. V době záruky nemá do auta kromě autorizovaného servisu kdo co hrabat!!!! A pokud nemáš doklad, že to bylo přehrátí origo softu v autorizovaném servisu, tak záruka padá a neuděláš nic. Teda alespoň u nás to tak funguje. Ale jestli to ukecáš, tak je to jen tvé plus když půjdu reklamovat zatékání do dveří tak asi nebudou řešit řj motoru, jinak i origo prodejce umí chip u nového auta Dobry prizpevek .my se ale bavime o motoru a problemu o nem a ne o dverich.To je snad jasne ze mu nekdo nebude kontrolovat pocet flashu.Jo jasne ze i origo prodejce to umi taky tam k nemu jezdim auta delat....A obcas pomoct se nakym problemem. TDI fun ked vravis ze chodis k dealerovi delatauta tak mas na mysli chipovanie alebo nie? Ako sa potom k uznaniu resp. neuznaniu zaruky na motore stavia tento servis? Resp co ked nastane pripad ze to chipnute auto odide na druhom konci republiky a musi ist k dealerovi tam? Ahoj, autorizované servisy Škoda po čipnutí motoru neuznávají záruky, považují to za hrubé porušení záruky.Protože tomu tak je jak v Mladé Boleslavi, Praze i v menších servisech Středočeského kraje, myslím, že to platí všude. Ano to je jasne ze ti to neuznaju, ale pripad ked to nacipucujes nieco sa pokazi tak pred tym ako to ides reklamovat to odcipujes a ides reklamovat. V tomto pripade je v rj zaznameny 2x prepis nic viac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirkaK Vloženo 24. Září 2007 Sdílet Vloženo 24. Září 2007 kde není žalobce, není soudce. Pokud nejde o závadu, která to podezření vysloveně vyvolává, nikdo nic nezkoumá a reklamace se vyřídí. Oni v MB dobře vědí, že některý komponenty jim odcházejí (turba, hlavy, váhy), tak to s výměnou nedramatizujou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jar_da Vloženo 25. Září 2007 Sdílet Vloženo 25. Září 2007 kde není žalobce, není soudce. Pokud nejde o závadu, která to podezření vysloveně vyvolává, nikdo nic nezkoumá a reklamace se vyřídí. Oni v MB dobře vědí, že některý komponenty jim odcházejí (turba, hlavy, váhy), tak to s výměnou nedramatizujou. asi tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 6. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 (editace) Zdravím, uvažuji o koupi O II TDi, ale vzhledem k tomu, že jsem kvůli koupi ojetého vozu omezen ve výběru, rád bych svůj okruh co nejvíce rozšířil, samozřejmě že nejraději bych těch 103kW, protože mi 77kW na tak velké auto jako je O II připadá opravdu dost málo a navíc si myslím, že je poté nutností chiptuning.. jak jste spokojeni se 77kW v O II ?? Myslím, že ve spotřebě bude rozdíl zanedbatelný, za to těch 26kW, to je dost znatelný rozdíl.., nebo ne? Jak říkám, protože uvažuji o jeté, tak bych v případě úvah o 1,9 znatělně rozšířil své monžosti ve výběru, těch je totiž jako máku, zatímco 2.0 jen pomálu.. CO JSEM SI ALE PROČÍTAL TÉMA: "Podivné zvuky z 2.0TDI 103KW" HNED ZAČÍNÁM UVAŽOVAT, ŽE 1,9 A 2,0 PRO MNE BUDOU MINIMÁLNĚ NA STEJNÉ ÚROVNI PŘI VÝBERU... TO TÉMA NAHÁNÍ HRŮZU... Tak díky každému kdo by sem přidal nějaké své zkušenosti ohledně této problematiky.. mějte se Editováno: 6. Listopad 2007, autor: jvees69 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavie81 Vloženo 6. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 Zdravím, uvažuji o koupi O II TDi, ale vzhledem k tomu, že jsem kvůli koupi ojetého vozu omezen ve výběru, rád bych svůj okruh co nejvíce rozšířil, samozřejmě že nejraději bych těch 103kW, protože mi 77kW na tak velké auto jako je O II připadá opravdu dost málo a navíc si myslím, že je poté nutností chiptuning.. jak jste spokojeni se 77kW v O II ??Myslím, že ve spotřebě bude rozdíl zanedbatelný, za to těch 26kW, to je dost znatelný rozdíl.., nebo ne? Jak říkám, protože uvažuji o jeté, tak bych v případě úvah o 1,9 znatělně rozšířil své monžosti ve výběru, těch je totiž jako máku, zatímco 2.0 jen pomálu.. CO JSEM SI ALE PROČÍTAL TÉMA: "Podivné zvuky z 2.0TDI 103KW" HNED ZAČÍNÁM UVAŽOVAT, ŽE 1,9 A 2,0 PRO MNE BUDOU MINIMÁLNĚ NA STEJNÉ ÚROVNI PŘI VÝBERU... TO TÉMA NAHÁNÍ HRŮZU... Tak díky každému kdo by sem přidal nějaké své zkušenosti ohledně této problematiky.. mějte se rozdíl ve vykonu samozrejme je,ale az prectes vsechny prispevky o 103kw motoru nebo se zeptas ve skode mechaniku,co opravuji na motorech 77 a 103,tak koupis 77kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alexas Vloženo 6. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 mám 77kw, najeto 30 tis., s chipem 20 a v pohodě bez závad,co mě překvapilo je, že se po najetí těchto km o dost snížila hlučnost ,takže spokojenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rosta1.8 Vloženo 6. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 Já ve firmě jezdím s nečipovanou 77kW a v běžném provozu to opravdu stačí.Oktávka má slušnou akceleraci-mě na ní vadí jen ta hlučnost motoru.U 103 kW je docela nepříjemný ten turbo efekt v kolem 2100 ot. hlavně v Praze na křižovatkách se na to musí dávat pozor auto vystřelí jak blázen a můžeš skončit v kufru kolegy před tebou.77kW má plynulejší zátah v celém spektru otáček a připadá mi jízda s ní trochu pohohdovější.Razantní jízdu si s ní asi neužiješ ale jinak je to dobrý motor ve velmi povedené karosérii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diver Vloženo 6. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 6. Listopad 2007 (editace) Já ve firmě jezdím s nečipovanou 77kW a v běžném provozu to opravdu stačí.Oktávka má slušnou akceleraci-mě na ní vadí jen ta hlučnost motoru.U 103 kW je docela nepříjemný ten turbo efekt v kolem 2100 ot. hlavně v Praze na křižovatkách se na to musí dávat pozor auto vystřelí jak blázen a můžeš skončit v kufru kolegy před tebou.77kW má plynulejší zátah v celém spektru otáček a připadá mi jízda s ní trochu pohohdovější.Razantní jízdu si s ní asi neužiješ ale jinak je to dobrý motor ve velmi povedené karosérii. Je to jen věc zvyku, když si zvykneš ani ti to nepříjde. Nechá se s 103kw jezdit uplně klidně. A navíc jednička je u šestikvaltu hodně krátká, takže rozjezdy jsou spíše vlažnější. Editováno: 6. Listopad 2007, autor: Diver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 (editace) mam se 77kW najeto 107tis km. bez jedinýho problému, krom spojky, která nevydržela, když jsem to nachipoval. to, že je chip nutnost bych neřekl, já s chipem najezdil okolo 30tis km a potom se spálila spojka, jsou tu lidi s chipovanou 77kW co nemaj problém, viz Alexas, ale kdyz vidim, že má najeto teprv 30tis km, tak ta pravděpodobnost, že se něco podělá je malá. rozdíl ve výkonu 1.9 a 2.0 samozřejmě je, ale zas nečekej, že když před tebou ten dvoulitr šlápne na plyn, že ti brutálním způsobem ujede. hlučná možná 77kW trošku je, ale zvyknul jsem si. navíc pokud píšeš, že vybíráš ojetinu, tak v případě 77kW pořídíš asi auto s větší výbavou nebo míň km než 103kW, což je taky docela fajn. jak říkám, závoďák to neni, ale když chceš, tak i s těma 77kW můžeš bejt nejrychlejší. rozdíl ve spotřebě neřeš, třeba já jezdím za víc než dvoulitráři. jinak, i kdybys koupil ten 2.0, tak toho, že se ti může stát, že skončíš v kufru auto před tebou se prosimtě neboj, to zas Rosta jenom přehání, to auto nemá 800koní a 600Nm, aby tě takhle překvapilo... takže závěr: jezdím, dolejvám naftu a olej, nic víc... Editováno: 7. Listopad 2007, autor: Luke288 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acro Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 (editace) Jezdím s 2.0 TDi soukromě a jsem velmi spokojen. V diskusi ohledně zvuků se ozvali samí "supermultiprofíci", nalétají tisíce km za týden, takže tam ty auta dostávají zřejmě pořádně na p..el, podle hesla, však to není moje ...! Majitel může jen konstatovat, odešlo, vybuchlo, prasklo atd. atd! Těch aut létá víc, jak tři, kteří diskutují. Myslím že to ted od nich schytám.... Editováno: 7. Listopad 2007, autor: acro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 tak a máte to, vy jezdci s dvoulitrovýma služebákama jenom bych podotknul, jestli někdo, kdo jezdí s autem soukromně míň šlape na plyn, tak je to poněkud zvláštní... těch aut jezdí opravdu víc, než tady tři diskutovatelé, ale asi neni možný, aby byli všichni jezdci registrovaný na škoda fóru, je tu spousta lidí, co maj přístup k zajímavým informacím, spousta lidí, co se pohybujou v oboru, takže to, že ty nemáš s 2.0TDI problém neznamená, že statisticky nemůžou bejt poruchovější... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asua Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 Vlastnim nejakou chvilku (asi 2 mesice) 2.0 TDi. Nebudu se poustet do zadneho srovnavani, ale jednu vec jsem stacil vypozorovat v rozdilu mezi 1.9 a 2.0. Hned po koupi jsme jeli s rodinkou na vylet (asi 1400 km) a postestilo se mi dojet cestou 1.9 a po predjeti jsem si jel svou rychlosti a on se snazil drzet krok, coz se mu i darilo (zadny brutalni odpich se u me nekonal - jak pise Luke), ale pred sebe jsem ho nepustil a docela se i drzel. Zmena prisla po nekolika km kdy pred nami bylo docela prudke stoupani a serpentyny. Tam se ukazala sila tohoto 2.0! My byli v aute 3 (+ bagly) on sam a i kdyz se snazil tak jsme mu ujeli dost vyrazne. Bylo videt ze chce moc, ale proste to asi nechtelo jet. Pozdeji na rovince nas zase dojel na dohled, ale to uz byla normalni jizda. Urcite to bude dobry motor, ale na delsi trasy bych bral asi toho 2.0 - kvuli te sily, 6 - ky a i spotreby je stejna ne-li na delsi trase nizsi nez u 1.9. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acro Vloženo 7. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2007 (editace) Nemůžu než souhlasit s Asuou, mám podobné "bohaté" zkušenosti. To: Luke288 ("jestli někdo, kdo jezdí s autem soukromně míň šlape na plyn, tak je to poněkud zvláštní...") Co je na tom zvláštního? Znám hodně služebáků: Na odpis do roka a do dne..! S tou statistikou, to je samozřejmě možné. Spíš mi ale přijde toto, není mnoho mechaniků, kteří se pravidelně setkávají s 2.0! Mám spíš zkušenost, s mechaniky s návodem v ruce, nebo moment, kolega hned přijde! Editováno: 7. Listopad 2007, autor: acro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.