Přejít na obsah

jvees69

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1 555
  • Registrace

  • Poslední návštěva

2 Sledující

O uživateli jvees69

  • Narozeniny 5.2.1985

Kontaktní metody

  • ICQ
    192330127

Návštěvy profilu

2 161 zobrazení profilu

Oznámení jvees69

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. Takže jak je to s tím FLASHem Columbuse? Lze nahrát rovnou nejnovější FW aniž by se cokoli pokazilo, hmm? Mám MR2010 a FW columbuse od té doby neaktualizovaný, co se změní při nahrání nejnovější verze? Naučí to Columba něco nového, změní uživatelské prostředí, .... ? Díky za odpověď ...
  2. Zdravím, z ničeho nic mi columbus přestal reagovat, zapnout jde ale nic dalšího .. restart ani odpojení baterie nepomohlo .. Někdo se zkušeností s takovým problémem? Případně někdo z okolí Liberce kdo umí FLASHnout sofrware .. aktuálních map bych se také nebránil ... díky za odpověď ... SZ, mail: jvees69@seznam.cz
  3. tak to je supr .. a žádné problémy teda? Funguje jak má? Má pak výkon 125kW? Jediný rozdíl mezi těmito motorizacemi je tedy rozdílný software?
  4. Chcete říct, že u 103kW motoru se nahraje soft pro 125kW verzi a pofrčí to bez problému?
  5. díky a kolik za to čidlo prosím tě chtějí? Asi bych to objednal a nechal vyměnit no.. protože kdo ví jak mi to můj servisák pořešil
  6. je možné závadu odstranit odpojením toho čidla? Protože můj servisák ůdajně čidlo nesehnal, ale problém vyřešil jak on řekl "jinak" ... což mě popravdě malinko znepokojuje ... Nehledě na to, že od té doby jakoby se mi mírně zvýšila spotřeba, na ůseku 25km, kde jsem byl schopen se dostat na spotřebu 4,1L teď jezdím dle palubního PC 5L ... No a nevím, zda si to jen namlouvám a nejsem schopen jet tak "na spotřebu" jako kdysi, nebo je probém opravdu v onom "vyřešení" závady v systému kontroly výfukových plynů ...
  7. 2.0TDi CR 103kW DSG To takhle jedu pohodovou jízdou, žádný závody a najednou závada, blikající kontrolka závady v systému elektronického řízení výkonu motoru s hlášením, ZÁVADA MOTORU, DO SERVISU! Vyplašenej zjišťuju, že řídící jednotka navolila nouzový řežim a auto ztratilo výkon ... Vypínám zapalování, nechám auto odpočinout, znovu startuju a závada opět, kontrolka bliká, hlášení zobrazeno... dojedu domů protože je neděle a žádnej servis do kterého bych mohl zajet tu nemám.. Druhý den, pondělí startuju auto s tím, že pojedu do servisu, vyjedu z garáže a nic, auto jede normálně, žádná kontrolka, bez závady... zkouším delší jízdu s tím, že se třeba závada projeví po zahřátí motoru ... nic, prostě jako kdyby se nic nedělo .. Servis jsem tedy nenavštívil a pár dní už jezdím bez problémů ... CO SI O TOM MÁM MYSLET, ZBLÁZNILI SE SNAD SOUDRUZI VE ŠKODOVCE A ZÁVADY SE OBJEVUJÍ A ZASE MIZÍ JAK SE JIM ZACHCE ... ? Samozřejmě že je mi jasné, že na VAGu se historie a tedy tato konkrétní závada ukáže, ale k čemu to servisákoj bude, když aktuálně žádný problém není ....
  8. ferda25: kde a co konkrétně prosimtě se tedy nastavuje? software by byl, jen prosím o radu co přesně nastavit .. díky
  9. Zdravím, neřešil jste někdo tuhle závadu? "v systému kontroly výfukových plynů" Z ničeho nic na mě zůstává svítit i po nastartování tahle kontrolka. Do žádného nouzového režimu však řídící jednotka motor nepřepnula, na výkonu není nic znát (pravděpodobně) .. Na VAGu je bližší upřesnění závady jako "zkrat na 3. válci" ... Podle technika jen vadné čidlo. Pokud jste někdo řešil, můžete jakkoli poradit, budu vděčný. Díky
  10. Tak sem to taky studoval a nepřišel na to jak ten plynovej pedál rozebrat, odmontovat... jakntedy na to? Nějak vycvaknout plastovou patu a tam najdu šroub?
  11. Což udělá kdokoli schopnej s vagem za dvě minuty ..
  12. Tak jsem vymenik komplet interiér a pecicka.... přední denní to je samozrejmost.... Co me ale štve je signalizace praskle zarovky po výměně osvitu reg.znacky .. jak tohke poresit diagnostikou hmmm? Ferdo??
  13. k sedadlům jen asi tak, když sednu do staré RSové fabie, jsou ty sedadla podstatně lepší než v superbu I a II ....
×
×
  • Vytvořit nový...