dack Vloženo 8. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2012 Zdravím všechny chtěl jsem se zeptat neví někdo a nebo nemá skušenosti jak dostat 6kvalt do octavky2 1,9tdi 77kw a co vše je k tomu potřeba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TheEzekiel Vloženo 22. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 22. Prosinec 2012 http://www.eurotuning.cz/upravy-prevodovek/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dack Vloženo 25. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 25. Prosinec 2012 MOC ti děkuju za informaci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 27. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 Nevyšlo by levněji sehnat z vrakaviště 6kvalt a jen vymenit cele prevodovky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dack Vloženo 27. Prosinec 2012 Autor Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2012 co jsem slyšel tak se musí vyměnit převodovka spojka a i poloosy za ty z dvoulitra,ale ještě to nikdo v autě nemá odskoušený tak nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 (editace) A co takhle dat 6ti kvalt z 1.9 ? 4x4 mely 6kvalty. Ale prijde mi to zbytecne co jsem jel v 1.9tdi 4x4 6kvalt tak mi prisly ty kvalty o dost kratsi nez na 5kvaltu. Editováno: 28. Prosinec 2012, autor: BiGGy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 28. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2012 jj 4x4 to má jinak poskládané,nevím kolik točí klasická 5kvalt 1.9TDI ale ve 4x4 je při 130km/h cca 2600ot...to už potom z 2.0TDI kdyby seděly... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 jj i maximalka je u 4x4 6kvalt nižší než u 5kvaltu pokud se nemýlím .Ale myslim že i ty kratši kvalty jsou super pokud treba za autem tahaš naloženy autovozik.Má to v nizkych otačkach vetší sílu.Težko rict jak je to u 2.0TDI Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 jj tak sílu to má, ale zase pokud furt něco netaháš tak bych ocenil nižší otáčky... služební máme 4x4 2.0TDI a tam jsou převody zase trochu jiné, nižší otáčky při stejné rychlosti, nad tou uvažuju já... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiGGy Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirek2007 Vloženo 29. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2012 (editace) Nemám naftu a nejsem mechanik, ale myslím, že je jednodušší sehnat 6q převodovku z 1.9 TDI passat, golf, touran, tam je dávali sériově a myslím, že nic speciálního se tam nemění, kódy motoru asi stejné. Jinak ty přestavby chápu třeba u starších dieslů 1.9 66kw, 81 kw kam 6q nikdy nedávali, ale u těch nových PD, kdy podle mě akorát koncern diskriminuje zákazníky ostatních značek mimo VW. Editováno: 29. Prosinec 2012, autor: mirek2007 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 (editace) Tohle se tu řeší roky a o dost zajímavější diskuze je na německých škoda fórech, ale výsledek je stále stejný. Jde tam dát 6q z jiným modelů například z Tourana 1,9, ale nic to neřeší, šestka bude točit stejné otáčky jako původní pětka. Jsou jen dvě možnosti Eurotuning nebo vyměnit 6q z 2,0 Tdi a osy a spojku a kdo ví co ještě. Mám Eurotuning a jsem velmi spokojený, kromě šestky, která nyní točí 2400 při 130, se zkrátila pětka asi o 150 otáček na stovce nahoru. Vzhledem k výkonu a charakteru motoru naprosto ideální zpřevodování. Osobně si ale nejvíc užívám o trochu kratší pětku. Editováno: 26. Únor 2013, autor: XTomos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Honza9007 Vloženo 26. Únor 2013 Sdílet Vloženo 26. Únor 2013 XTomos: pokud máš zkušenosti, zajímají mne otáčky při 140km/h a reálné snížení spotřeby tímto způsobem. Díky za postřeh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 27. Únor 2013 Sdílet Vloženo 27. Únor 2013 Už jsem to tu někde psal, kvůli spotřebě to nemá smysl dělat, návratnost bych viděl někde za hranicí 200tis.km. Spotřeba při 130 klesla možná tak o 0,2 l/100 km, víc bych neřekl. Výrazně se zvýšil komfort jízdy, původní pětka byla příliš velký kompromis mezi silniční 90 a dálniční 130. Na pětku se dá nyní velmi příjemně jezdit i na hranici 70 km/h a naopak šestka není až zas tak dlouhá, takže i na rovince se dá při stovce zařadit. Šestka točí naprosto shodně jako pětka v novější 1,6 TDi CR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.