Přejít na obsah

Jede-nejede na benzin na LPG OK


simisim

Doporučené příspěvky

Zdravim místní osazenstvo,

zajímá mě, jestli němá někdo nějáký tip na řešení mé porouchané Felinky.

Je to 1,3 Mpi s LPG se směšovačem před škrtící klapkou. Na plyn jede bez chybičky.

Ale na benzin někdy ani nejde nastartovat, jindy zase naskočí super a po cca půl minuitě volnoběhu se motor začne škubat a dusit až nakonec po několikavteřinové agonii stejně chcípne.

Když naskočí, tak chvíli jede, ale během chvilky se začně dusit a když už jede tak jen na minimum šimrání pedálu plynu. Tak se tak chvíli dusí a zpomaluje dokud nechcípne, nebo se zničeho nic zmátoží a zase se krásně vytočí do provozních otáček a chvíli zase jede. Samozřejmě jen do doby než se zase začne dusit a škubat a pokud nepřepnu na LPG tak se zase udusí, nebo zmátoží.

Je vadná lambda sonda, ale to by snad na benzin mělo fungovat v nějákým náhradním režimu. Každopádně byla vadná i před poruchou a jezdilo to jak vítr.

Jinak už jsem vyměnil palivové čerpadlo - po zapnutí klíčku do první polohy cca 4 sekundy krásně tlačí benzin až ke vstřikovací liště (měl jsem odpojenou přívodní hadičku k liště) a pak se vypne. Předpokládám, že je to něják nastavený v ŘJ aby se to samo vypínalo ne?

Dva vstřikovače z funkční felicie jsem dneska vyměnil a závada pokračuje, jindy zase vyměním ty zbylé dva. (mám jen dva prozkoušené funkční na testování)

Regulátor tlaku paliva na vstřik. liště nepropouští po natlakování systému palivo zpět do nádrže. Ale nevím jak za chodu motoru.

Jinak takový ty standardní věci, jako svíčky a litr je vyměněno.

Díky za věcné návrhy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ahoj. Mně taky běžela Felina na benzín po nastartování tak 1 sekundu, pak chcípla a na benzín už si ani neškrtla. Na plyn bez problémů. Bylo to tím, že jsem z nevědomosti a hlouposti používal klíč bez čipu k imobilizeru a ŘJ se proto zablokovala. Se správným klíčem bylo vše hned OK.

Ale to asi nebude tvůj případ.

Editováno: , autor: McMatej
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za věcné příspěvky, ale problém už jsem snad vyřešil. I vyměněný a nový motor čerpadla tlačí malý tlak a ještě k tomu do palivové hadice tlačí i vzduchové bubliny, takže asi odtud vítr vane. Na plyn jezdí furt v pohodě, tak jde jen o to něják to nastartovat, což se zatim daří. Jestli si auto nechám, tak budu muset koupit na vrakáči postarší komplet čerpadlo, ale to spíš nechám sešrotovat tu prorezlou mrchu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...