Haniz87 Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Nazdar panové,prosím o radu,nesetkal se ěkdo z vás u svojeho superba s tím že auto kouří ale je to takový ten sedý dým a docela dost to kuří?nevím jak za jízdy toho jsem si moc nevšiml ale docela mě to začalo ježet v žaludku a když jsem dělal DIAG. tak nic to neukázalo,tak nevím jestli to nemůže dělat EGR nebo to je odchazející turba nebo už fakt nevím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Ahoj něco podobneho mám taky když to startnu a je -6°C ale je to proste normalni kouření v zimě co má většina aut i když dojedu z práce domu po zahřátí motoru a auto chvili stoji nez otevru brány a vrata tak vidim taky ze jemne čoudí ale to každe auto...Logicky když se zamyslíš tak turbo na volnoběh se netočí tak tím to být asi nemůže...Myslim, že to máš v pořádku :-) Já aspoň ano olej neubývá voda se neztrácí :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 23. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2013 No mi taky nic neubívá,je mi jasné že je to diesel že to trochu kouřit bude ale myslím že to už je moc v sobotu jsem stal na benzínce a regulerně pul benzinky bylo zadýmeno... co jsem si ja vsiml tak to dělá týden už ale zas to neí pravidelně mi příjde tak nevim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 podlě mě to je tim jak je motor ohřátý po 10km se moc neohřeje provozni teplota ano ale olej třeba až po ujetí 20km je na sve teplotě atd..Prostě nech to zmrzle ujeť 10 km a po zastaveni sleduj kouřivost pak to nech zase zmrznout a ujeď 20+ km a sleduj kouřivost a myslim,že nato přijdeš Aspoň tak to bylo u mě :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 23. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Tak za zkoušku nic nedám že? zkusím jak pojedu do práce to je těch 10 km a zpráce najedu něco víc a napíšu,ďíky i tady za to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 23. leden 2013 Sdílet Vloženo 23. leden 2013 Jj pohoda mě se to taky zdálo divné, ale už nezdá je to normální jev bych řekl..max sežen druheho supa a po zastaveni sledujte kouřivost obou dvou vedle sebe :-) samozřejme se stejným motorem :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 24. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Ahoj,tak dneska jsem to byl projed nejakých 25 km,přetím jsem jesště zaslepil EGR. nicméně cestou zpátky do kopce jsem chtěl přidat a ejhle auto nezrychule,reagoval na plyn tak jak by tam vůbec turbo nebylo a jak jsem zastavil u domu tak za auto neslo málem vidět.... No je*lo by mě z toho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 24. leden 2013 Sdílet Vloženo 24. leden 2013 Proč ten EGR zaslepuješ? Jinak dneska sem ujel tech 10 km a chtěl sem ti natočit video jak mi to kouři a zrovna to nekouřilo vůbec :-D :-D :-D Z čehož usuzuju, že taky zaleží určitě na venkovni teplotě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 24. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2013 už z jedné věci a to,že jsem chtěl ať mi jde čistý vzduch do sání kvůli toho kouření,tak schvalně jestli to výjde,zítra ti natočím ja jak to kouří po 10km a to se budes divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 26. leden 2013 Autor Sdílet Vloženo 26. leden 2013 sice jsem ten dým nenatočil ale fakt to kouří jak liazka i na volnoběh,na diagu mi to nepsalo nepravidelný chod na 2 válci a jak jsem sundal víko kvůli toho abych se poďíval na vstřiky tak na 2 válci už mám jiný a ani číslovstřiku neseďí myslim že by to mohlo byt tim vstřikem že je v háji byl už určitě měněný navíc nebyl na 100% použitý nový protože na něm jde vidět že je takový porezlý o proti těm ostatním,jinak když se mi teď auto zahřeje začne poškubávat i když jedu pod plnynem nebo když plyn pustím tak sice míň to cuká ale cuká Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 26. leden 2013 Sdílet Vloženo 26. leden 2013 Aha asi natom teda něco bude :-) Novy vstřik vyjde na kolik ? Jinak já poižívím do nafty zimní VIF promaže a vyčistí a udržuje vstřiky teda aspoň to tam pišou a čtu na něj samou chvalu... Jinak včera -6°C auto na volnobeh nekouřilo dneska -10,5°C auto na volnoběh kouřilo :-) taky dost bych řekl :-) je to tim počasím a vzduchem hele :-) Ale ty vstřiky projistotu nech nějak skontrolovat když už i VAG to vypsal.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 1. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2013 Tak mam 2 vstrikovace v prd. ale ted nemuzu sehnat ty ktere tam jsou ze stejnym cislem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 2. Únor 2013 Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 To jsi zjistil jak ze jsou v prdeli ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 2. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 pres diag v helleru jsem to mel napichnute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 2. Únor 2013 Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 Zkus kontrolu a repas vstřiku, je to nejlevnější varianta, než nový. Umí to zkontrolovat na stolici, vyčistit ultrazvukem. Řeknou Ti, jestli jde opravit nebo ne, ev.spraví. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 2. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 muzu zamenit vstriky 038 130 073 AR za 038 130 073 BA bez problemu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 2. Únor 2013 Sdílet Vloženo 2. Únor 2013 Ty Haniz mužeš mi řict proč se safra ptáš dvakrat na to same v dvou tématech ? A dokonce když ti ještě AceVentura odpověděl ???? Nooo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haniz87 Vloženo 7. Únor 2013 Autor Sdílet Vloženo 7. Únor 2013 Sry maje chyba,jinak dal jsem vstřiky na kontrolu do Bosche a rovnou jsem nechal udělat repas,měl jsem 2 vstřiky v háji,ale už to mám hotové jen musím počkat na víkend ať to mužu složit,dneska jsem akorád nahoďil turbo které jsem při stojícím autě taky vytáhl a vyčistil regulaci protože byla přidřená tak uviďíme jak to dopadne :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Chlapi mam taky problém,že to docela kouří a zároven mi začala svítit kontrolka systém kontroly výfukových plynu.Nevíte někdo čím by to mohlo být. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 Lambda, kat, váha... Diagnostika... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 18. Únor 2013 Sdílet Vloženo 18. Únor 2013 díky za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 Tak jsem byl na diagnostice a nakonec to bylo čidlo teploty chladící kapaliny G12. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 A kvůli něj to kouřilo na volnoběh? Jakože jednotka myslel že to je pořád studené jo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Márty'SP Vloženo 22. Únor 2013 Sdílet Vloženo 22. Únor 2013 To nevím.Ale před výměnou to kouřilo a rozsvěcela se kontrolka systému kontroly výfuk.plynů.Po napíchnutí na diag. to vyhodilo tenhle snímač tak jsem ho nechal zrovna vyměnit a zatím vše ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tuareg1 Vloženo 22. Březen 2013 Sdílet Vloženo 22. Březen 2013 Mám podobný problém. Jedná se o Superba 1,9 Tdi, 74 Kw, r.v.2004. Už asi tak měsíc vždycky po nastartování studeného auta v garáži byla cítit jakoby nespálená nafta( asi jako je cítit avie). motor nekouřil ale cítit to bylo. Včera jsem si všimnul že z výfuku vychází po nastartování za studena světlý kouř. Motor po nastartování jakoby pár vteřin kope a připadá mi že nejde na všechny válce. Ale po chvíli naběhne na pravidelný chod a zmizí i kouř. Po zahřátí jede uplně normálně, spotřeba stejná, nemizí voda ani olej. Přemýšlím jestli není v háji nějakej žhavič. Může někdo poradit? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.